+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Anmeldelse av ditt treningssenter

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28

Anmeldelse av ditt treningssenter

Dette skal være et kjapt og greit oppslagsverk over treningssentre i landet.
    - Skriv en kjapp anmeldelse av et treningssenter du har trent på, eller hvor du trener fast.

Anmeldelsen SKAL ha følgende:

- Fasiliteter (inkl Garderobe etc)
    - Kvalitet på utstyr (Frivekter, maskiner osv osv)
    - Personal
    - Pris
    - Evnt andre ting som er verdt å nevne.

Sett en karakter fra 1 til 10, hvor 10 er best, på alle punkter og kom med en samlet karakter på bånn.

SCP

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Galaxy Fitness – Oslo

Fasiliteter:
    Greie fasiliteter, har vært treningssenter siden slutten av 70-tallet.
    - Forholdsvis lite, mange speil samt god utnyttelse av plassen hjelper mye.
    Gammeltype garderobe med låsbare skap. Stor dusj, men dårlig at badstuen kun er på 3mnd i året på forespørsel....(!) 5/10

Utstyr:
    Alle maskiner og frivekter er av merke ”Galaxy”. Bra maskiner til å være av den ”gamle” typen. Frivektene er av den gamle old-school typen av jern, opp til 45.kg 5/10

Personal:
    Nøkkelkort-gym som kun er betjent noen timer på ettermiddagen. Er som regel en kar på 40-år, som eier stedet, som er der. Hyggelig kar. 7/10

Pris:
    410,- i mnd. Var 360,- før som var helt greit. Men 410,- er dyrt når det ikke kan tilbys mer.

Karakter: 6/10

SCP

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Spenst Gressbanen – Tønsberg

Fasiliteter:
    Stort og nytt. Veldig lyst, masse vinduer. Litt lite speil på veggene.
    Flotte garderober, masse skap og greie dusjer.

8/10

Utstyr:
    Studioet er delt inn i to deler. En frivekt del og en maskin del. På frivektsdelen finner du manualer, stenger og hammer strenght maskiner. På maskindelen er det er bøttelass med Technogym maskiner. Det er også masse spinning og aerobic saler, uten at jeg har kontroll på hvor mange.

8/10

Personal:
    Masse guttunger på rundt 20år, og et par voksne damer. Ingenting å klage på, da jeg bare sier hei og hade til de uansett.

8/10

Pris:
    450,- i mnd. Mye, men de store sentrene koster såpass. Skulle kanskje ha mulighet for et rimeligere medlemskap for oss som ikke bruker noe annet en styrketreningen.

7/10

Karakter: 8/10

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Topp Form på Helsfyr

Fasiliteter
    -Gammelt gym fra jeg vet ikke når Litt slitt lokale, men det har ikke så mye å si..
    -Bra med speil der. Stort og fin utnyttelse av plassen.
    -Fint opplegg mtp åpnings tidene både når det er betjent og ikke betjent.
    -Garderoben er liten, men siden det er såppas få jenter der gjør det ingenting.
    -Dusjen ser ikke så bra ut, men den er veldig bra. Fint trykk på vannet og man trenger ikke stå lenge før det blir varmt.
    -Litt lite skap plass

8/10

Kvalitet på utstyr Utstyret er greit vedlikeholdt og det er kun en ting jeg savner, en preacher curl maskin..

9/10

Personal Helt fantastisk hyggelig, veldig hjelpsomme og imøtekommende. Jeg har nettop startet der og har blitt tatt veldig godt imot. Ingenting å utsette på de

10/10

Pris 3000,- for ett år.. Er det noen som har noe å si om det så er det rart.

11/10

9/10 totalt siden det er noen småfeil der
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    NTNUi Dragvoll
    - Fasiliteter (inkl Garderobe etc)
    Down to basics. Har det man trenger. Enkle garderober, ta med hengelås selv eller kjøp billig i resepsjonen
    Treningslokalet er ett enkelt rom, stort og åpent og fyllt med apparater og frivekter. Stort sett Technogym apparater. Mest av gamle sorten, noen få nye.
    Benken, stengene og rackene er gode
    - Kvalitet på utstyr (Frivekter, maskiner osv osv)
    Hantler opp til 38kg.
    Nok frivekter til det andre, så sant det er ledig
    - Personal
    Greie nok etter min erfaring. Slipper meg inn selv om jeg glømmer kortet.
    - Pris
    500(/700) året.
    - Evnt andre ting som er verdt å nevne.
    Temmelig crowded på dagtid. Best å trene på kveldstid. Mandag er vel den mest stappa dagen. Søndag er rimelig grei.
    Forøvrig bedre å trene her enn på gløshaugen. Åpnere og bedre lufting.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Ftk Ørland
    -fasiliteter. 9/10
    Veldig enkelt, garderober( dog ingen skap) Treningslokalet er todelt, en sal og en del der det er frivekter og apparater. Ganske hardcore apparater som tåler juling og har bra med vekter på.

Kvalitet på utstyr 10/10
    Hantler opp til 102.5kg
    Masse frivekter, mange forskjellige stenger, Powerracket jeg bruker i knebøy er verdt sin vekt i gull. Benkene er knall. Alle apparatene er meget brae og tåler juling.

-Personal. 8/10 Jevnt over bra, noen som kan mye og andre som kan lite. Bra med service.

-Pris. 10/10
    349 per måned

-Evt andre ting som er verdt å nevne.10/10
    Nøkkelkort system som gjør at du kan trene fra 06.00 til 24.00 er meget bra. GJør at det sjeldent er crowded. Bra utvalg av kosttilskudd og treningsstash.

Totalt: 9/10 Eneste som trekker ned er mangel på garderobeskap og skulle hatt litt større plass.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    Athletica BI Nydalen

- Fasiliteter. 9/10
    Solarium, dansehaller, garderobe m/dusj, badstu, toaletter og plenty med låsbare skap.
    - Kvalitet på utstyr. 8/10
    Technogym utstyr som har en fin standard, er frivekter/hantler bare opp til 32 kg så det blir litt smått i lengden. Har det meste av apparater.
    - Personal. 9/10
    Kjempehyggelig personell som alltid møter deg med et smil når du kommer på trening.
    - Pris. 10/10
    900 kr for halvåret
    - Evnt andre ting som er verdt å nevne. 6/10
    Syns kanskje at det pleier å være litt for mange folk til tider som opptar utstyret.

Totalt: 8/10

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Kaliber treningstudio

Fasiliteter
    Helt greie garderober, ikke de største men er som regel god plass. + for stort speil for å flexe i garderoben. Minus for litt lite tilgang til skap. Er skap der , men tror en kun får lånt nøkel til dem når det er betjent. Kun en do. Stort + for stort utvalg av kosttilskudd( blant annet fra NK) til greie priser.
    7/10
    Kvalitet på utstyr
    Panatta , veldig bra! Hantler til 74 kg. Mer en nok stenger og vektskiver. Kunne vært litt flere holdere til skiver så hadde det vært lettere for folk å rydde. Skulderpressen burde vært freewight som de andre apperatene i steden for vektmagasin.
    10/10
    Personal
    Kan stort sett veldig mye og er stort sett hyggelige. Noen roter i steden for å rydde og trener i arbeidstiden og det trekker ned.
    7/10
    Pris
    399,- mnd (349,- for studenter)
    Litt stiv siden det er et gym og ikke har andre fasiliteter som sol, badstu, basseng og sal/fellestimer.
    5/10
    Evnt
    Nøkkelkort så en kan trene når en vil. Greie betjeningstider utenom det. som nevnt veldig godt utvalg av kosttilskudd. Mye kompetanse på bygging og fitness blant folk som trener der og eierene.
    9/10

Karakter: 7/10

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    ELIXIA - Sjølyst

Fasiliteter:
    Veldig bra! Er vel det noe av det mest strøkne treningssentre jeg har vært borti.
    - Stort, ryddig, nytt, veldig høy standard på alt fra garderobe til saler. Har også en egen "Sauna" avd med forskjellige dusjer, finskbadstu, tyrkisk, bad, badstuer osv osv.
    10/10

Kvalitet på utstyr:

TechnoGym på det meste, men har HammerStrength på de "tyngste" app. (beinpress etc). Hantler opp til 35kg (mener jeg) av
    den typen som er dekket med plastikk. Cardio avd er den største jeg har sett, med bla 20 tredemøller, 8 romaskiner osv osv.
    9/10

Personal
    Gutta er typiske NIH-Veileder typer som guider sosse-bestemødrene rundt. Jentene er søte (hun er er VELDIG søt ) og hyggelige.
    - John Ertzgård er PT der.
    9+/10

Pris:
    Betaler 569,- i mnd for å trene på alle sentrene. Relativt dyrt, men syns det er verdt det på de beste sentrene.
    6+/10

Evnt:
    LATTERLIG mye folk der mellom 16 og 20. HØY se-og-bli-sett-faktor blant mange vestkant gutter og "BI Jenter"...

9+ / 10

SCP

Saccosekk Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    SATS - Sandsli

Fasiliteter
    Badestu, solarium, spinningsal og sal til fellestreninger, toaletter, lekerom for unger, sofakrok, dusjer og passe med garderobeskap.

Garderobene er enkel standard, "typisk" SATS preg. Ryddig og renslig i garderobe, dusj og badestu. Toalettet er det værre med, men det skyldes også grisete medlemer.

Kunne godt hatt et større speil slik at to stykker kan stå utenfor den andres intimsone når de står og klasker voksen i håret.

Rangert: 5/10

Kvalitet på utstyr
    Bra tilgang på apparater. Det er to stk av de apparatene som er mest populære å bruke. bra tilgant på sykler og tredemøller, romaskiner og gåmaskin(?)

Frivekt området hvor manualene står kunne godt ha vert større og bedre utnyttet, men det er pr. dags dato helt ok. Manualer fra 2 - 40kg

Bra kvalitet på utstyr og maskiner. Har ennå ikke sett noe ødelagt utstyr som ikke kan brukes pga reperasjon. Dette kan være pga bra vedlikehold eller bra kvalitet på utstyr, eller en kombinasjon.

Rangert: 8/10

Personell
    Enten elsker de ansatte jobben sin, eller så får det helt for jævlig godt betalt. Instruktørene er alltid smilende og behjelpelig om du har spørsmål eller lurer på om de kan vise hvordan enkelte øvelser skal gjennomføres. De viker ikke unna for å gi deg varer på kreditt om du har glemt treningsbukse, dusjhåndklede og penger.

Bra oppfølging og gode tips er noe du bare må venne deg til om du starter å trene her.

Rangert: 9+/10

Pris
    For et standard bronse medlemsskap (gjelder for lokalt SATS treningssenter) koster det her 469 kroner. Etter min mening er dette på kanten dyrt i forhold til hva som tilbys. Dette er med bakgrunn fra prissammenligninger og standard på flere ulike sentere.

Om jeg ikke hadde hatt gratis medlemsskap, så hadde jeg fort nok sett meg om etter andre plasser som kanskje kostet ørlitegranne mer, men hadde bedre faciliteter og bedre frivekt område.

Rangering: 4/10

EVENT:
    Det holdes ofte kostholdskurs, treningskurs o.l. I tillegg hender det at det er en og annen gubbe som har presentasjon for sine produkter. Dette gjelder både kosttilskudd, treningsutstyr og solarium saker. Dette anser jeg som et pluss og ser muligheten til å suge til meg info.

Minus:
    Litt høy "husmorfaktor" på medlemene som trener på samme tidspunkt som meg. Folk med husmorfaktor definerer jeg slik: Prate med kompis/venninne/bekjent i et kvarter mellom hvert sett, og gi opp fordi det er litt tungt, for så å laste av vekter og utføre resten av settene i turbofart fom om de løftet fjær isteden for jern.

Pluss:
    Det er sykkelbutikk i etasjen under og bowling like ved i samme bygg. Det er kebab/pizza sjappe i underetasjen som lukter når du forlater senteret etter vel gjennomført treningsøkt

Rangering: 7/10

Total vurdering: 6+/10
    Don't train with machines, be one!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.