+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Anmeldelse: SIB Alrek / Årstad treningssenter.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Anmeldelse: SIB Alrek / Årstad treningssenter.

I dag var det premiere for SiBs nye senter, Årstad treningssenter.

Senteret har god tilgjengelighet for medisinere, psykologer, psykopater og tannleger og retter seg i høy grad med stereotypen av disse med et sinnrikt sortiment av hamsterapparater. Det er godt over 20 tredemøller, et spinningrom, en aerobicsal og et par klatre- og ellipsemaskiner.
    Det er også en endetarm hvor man har stuet unna de tre store i form av 2 standsmessige treplattinger og powerracks for knebøy og mark. Her har man paradoksalt nok valgt å utruste senteret med totalt 250kg i skiver som ikke er i standardisert diameter, og enda mer latterlig - senteret har ingen 20kg-skiver, slik at det er ugjennomførbart å trene markløft med skiver i vanlig diameter.. alle løft blir dermed deficit!
    Den eneste benkpressen er designet av Johan Lindeberg; en klassisk svensk kreasjon satt sammen av marmorert morellrødt skinn og som et ikea-møbel hvor selve benkeflaten ikke bare er stoppet som en sovepute men også er oppdelt i 2 - en hodedel og en ryggdel.. og et sprik i mellom slik at ethvert forsøk på bro ville falle gjennom. Bokstavelig talt. Benken er også for smal. På den lyse siden har de utrustet hele senteret med et dørmatteaktig teppe som tilbyr god friksjon! Midtpunktet i styrkerommet er bisarrt nok en trampoline og en 3 meter høy kunstferdig utformet spiral som bærer 6 bosuballer.
    Hantlene går til 40kg. 3 stenger.
    Klientellet har allerede etablert seg i stil med senteret - jeg så 2 gutter som benket 32.5kg og ble så skremt av mitt oppsyn at de faktisk spurte om de fikk lov til å stå i nærheten av meg eller om jeg mente de burde gå i apparatsalen. Ingen hadde nærmet seg knebøystativet, som er det eneste fullgode stativet senteret har å by på. Flere brillenerder leste TOPP mens de gikk på tredemøllene. 2 jenter hadde gjemt seg i aerobicsalen hvor de gjorde liggende jane fonda- lateral raises for å få lekre hofter.

Terningkast 2
    (inkludert bonuspoeng for morellrødt inventar og komiske 80-talls-nerder)
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jeg trodde medisinerne og psykopatene trente på bolerommet på Haukeland? Det har jo både bur og en noenlunde fungerende benk.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg unner ingen å måtte gjennomgå et slikt kommersielt helvete å trene på
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Haha. Der skal jeg begynne!
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Kliss nytt medlem Pharo is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    25
    Hehe, fin anmeldelse. Det treningssenteret er nok ikke beregnet på dere tungvektere desverre. Det er nok nærmere ett mekka for løpelystne studenter som ikke har oppdaget de flotte turløypene 200m unna inngangsdøra til senteret Og for sånne hobbymosjonister som undertegnede, som trives med puslevekter og en spinningøkt i ny og ne er det et fantastisk tilbud til 870,-/semesteret! Fraværet av vektskiver av en viss diameter er forresten plagsomt for alle, men de har lovet at det er bestillt Men den trampolina må vel være en spøk?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.