+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Anngående spasertur om morningene..

Superior newbie -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26

Anngående spasertur om morningene..

Jeg går ofte tur om mormingen, jeg bruker som oftest 30 - 35 minutt ( kjapp gange ) nå i d siste har jeg lest at d kan være lurt å ta en liten skoop protein ( 15 g ) ellerno før turen, vil dette hindre litt av forbrenningen ?

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Nei.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av -MinoTaurO
    Jeg går ofte tur om mormingen, jeg bruker som oftest 30 - 35 minutt ( kjapp gange ) nå i d siste har jeg lest at d kan være lurt å ta en liten skoop protein ( 15 g ) ellerno før turen, vil dette hindre litt av forbrenningen ?
    Så lenge det ikke er over ca50-60min så skal det ikke være tvingende nødvendig med noe næring først, men det skader ikke å ta 15-20g Proteinpulver før du går. Drikk en god del vann først, siden du er ganske dehydrert etter natten.
    (En kopp kaffe kan også gjøre sitt for å kvikke opp.)
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.