Er det vanlig å kjøre så mange antall reppetisjoner DC har lagt opp til, eller er det mange her som "jukser" litt å kjører færre reppetisjoner??
Er det vanlig å kjøre så mange antall reppetisjoner DC har lagt opp til, eller er det mange her som "jukser" litt å kjører færre reppetisjoner??
"In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."
Nå vet jeg ikke hvordan andre gjør det. Jeg har heller ikke startet med DC enda, men blir vel om noen uker.
Ser ingen grunn til at folk skal ta færre repetisjoner da Dante har lagt opp til så mange reps og vet at det er slik progammet hans funker best.
Du bør absolutt havne i rep-rangen DC anbefaler. Når jeg får mindre enn 10 reps, øker jeg nesten ikke til neste trening. Har med treningsvolum å gjøre.
Husk at repetisjonene er et sett og to rest-pause sett til sammen.
Opprinnelig skrevet av slogum
Er det slik DC tenker hver gang han oppgir antall reps?..
"In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."
jeppOpprinnelig skrevet av even83
![]()
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
m'M
Også bør du følge rep-antall av grunner som at du ikke ønsker å bli overtrent osv :>