+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: antall sett og rep

Medlem malle har en flott utstråling malle sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

antall sett og rep

hvor mange sett trener dere totalt per muskelgruppe?
    Jeg trener rundt 9 sett på store muskelgrupper som bryst og rygg og 6-7 på mindre biceps og triceps. Hva gjør dere?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kommer an på splitten.
    Den jeg skal ha nå, som er en tre splitt har jeg 9 på store og 3 på små.

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Kommer ann på ganske mye, hvor tungt du kjører hvor mange sett reps og øvelser. hvordan spliten din er lagt opp.

Varierer litt hos meg.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Kjøre DoggCrapp eg

Har et sett+RP på alle øvelser untatt forside lår øvelser og markløft der er det 2sett.

TEAM BODYTECH

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Du bør kjøre så mye som kroppen tåler, det er ytterst få som kan kjøre på, på samme måte som Arnold. Han tipser om flere sett på både over og under kropp men det spørs jo om du tåler det. Du må nesten prøve deg frem opp mot overtrening for og se hva kroppen din klarer og makse ut.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Kan ikke si meg enig der Fitnessfrosk, har du noen andre enn arnold som har brukt dette?

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    10-2002
    "Kommer an på splitten.
    Den jeg skal ha nå, som er en tre splitt har jeg 9 på store og 3 på små."

bruker denne splitten:
    mandag:rygg
    Tirsdag: bryst og skuldre
    Onsdag hvile
    Torsdag: ben
    fredag: armer

hvor mange sett totalt kan jeg trene på dette programmet MrMuscle???

Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Kan ikke si meg enig der Fitnessfrosk, har du noen andre enn arnold som har brukt dette?

Javel og filosofien din erda??? tren men ikke så du svetter?

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg klarer ikke å trene det kroppen tåler tror jeg... Er nok litt pinglete, og når det begynner å svi så begynner jeg å slite! Men jeg blir da veldig svett og kjenner det i musklene etter en trening, så jeg satser på at det hjelper litt i allefall
    wat

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av malle
    "Kommer an på splitten.
    Den jeg skal ha nå, som er en tre splitt har jeg 9 på store og 3 på små."

bruker denne splitten:
    mandag:rygg
    Tirsdag: bryst og skuldre
    Onsdag hvile
    Torsdag: ben
    fredag: armer

hvor mange sett totalt kan jeg trene på dette programmet MrMuscle???
    Jeg kan bare svare på hvor mye jeg ville kjørt.

Rygg: 9 sett + 3 sett på bakside skuldre + 3 sett på nedre del av rygg
    Bryst: 9 sett
    Skuldre: 9 sett
    Bein: 12 sett på lår + 6 sett på legger
    Triceps: 9 sett
    Biceps: 6 sett

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    ca 90% av alle som trener i verden kanskje ?

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    ca 90% av alle som trener i verden kanskje ?
    og av de 90% vokser 3% seg stor nok til og konkurere

Fitnessforsk: jeg er for lav volum trening
    Sist endret av Big Boy; 05-11-04 kl 17:36

TEAM BODYTECH

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003

unnskyld at jeg bryter inn, men KANSKJE det er fordi de FLESTE av oss setter andre ting i livet ganske høyt, slik som karriere,studier,damer,venner osv. slik at tiden for å gå til det ekstreme med treningen ikke får plass. kanskje dem ikke ønsker å konkurrere? kanskje dem ønsker å holde det på hobby basis? kjenner mange store gutter som har flere ganger blitt spurt om å gå på scena, men ikke ønsker det da de har en del andre ting de ønsker å bruke tid på. DESSUTEN er det veldig få som greier å være så disiplinert at de noen gang havner på scenen, og jeg kan legge til at sånn ca. alle av de som deltar på scenen av gutta i Norge, har kjørt steroider.

malle jeg har alltid vokst best på høyt volumtrening, men du må finne en balanse, kroppen kan knekke raskt om du ikke passer på og analyserer deg selv godt

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    For noen skrullete volum .
    9 sett på en gruppe om dagen.
    Jeg kjører HST med 1-2 sett på hver gruppe annenhver dag. Før tok jeg 6 to ganger i uken, men det førte i grunn ikke fram. Nå skal det jo sies at jeg strengt tatt ikke prøver å bli større, men sterkere, og trener med vekter nær 1rm i flere uker.

Ble medlem
    03-2004

Sorry den kom litt kvasst ut.

det JEG mener er at man bør kjøre så hardt som kroppen kan tåle, løft og løft hardt mener jeg.

Om det er noe bra er jeg faktisk i tvil på men, jeg føler likosm at når synet blir dogget og knærne svikter og man liksom detter ut og går i bakken da vet man liksom at man ikke er der for det sosiale, men man jobber hardt nok for og nå sine mål.

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av malle
    hvor mange sett trener dere totalt per muskelgruppe?
    Jeg trener rundt 9 sett på store muskelgrupper som bryst og rygg og 6-7 på mindre biceps og triceps. Hva gjør dere?
    Trener 1 sett per muskelgruppe per trening. Antall rep er ikke fast, men endrer seg etterhvert som jeg øker vektbelastningen. Trener gjennom hele kroppen 1,5x i uka.

Hørt om doggcrap?

Ble medlem
    10-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stripie
    Trener 1 sett per muskelgruppe per trening. Antall rep er ikke fast, men endrer seg etterhvert som jeg øker vektbelastningen. Trener gjennom hele kroppen 1,5x i uka.

Hørt om doggcrap?
    Nei desverre, ikke hørt om det.....

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member nit har slått av rykte
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8

Det som skal til for å konkurere er sinnsyke gener og store mengder AAS. Måten du trener på har ikke så mye å si.

Ble medlem
    03-2004
    Det deeeeer må jeg si at vat en tåpelig uttalelse nit.
    folk sier jo stadig vekk at de svarer foskjellig på hvordan de trener, noen programmer gir dem bedre fremskritt enn andre, sier du at dette er tull!!?

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. hva er mest viktig?
    By crypted in forum Kosthold
    Svar: 42
    Nyeste innlegg: 09-01-05, 16:27
  2. Svar: 22
    Nyeste innlegg: 28-06-04, 13:50
  3. Trenger noe for raskere restitusjon.
    By Lillegutt* in forum Kosttilskudd
    Svar: 13