hvor mange sett trener dere totalt per muskelgruppe?
Jeg trener rundt 9 sett på store muskelgrupper som bryst og rygg og 6-7 på mindre biceps og triceps. Hva gjør dere?
hvor mange sett trener dere totalt per muskelgruppe?
Jeg trener rundt 9 sett på store muskelgrupper som bryst og rygg og 6-7 på mindre biceps og triceps. Hva gjør dere?
Kommer an på splitten.
Den jeg skal ha nå, som er en tre splitt har jeg 9 på store og 3 på små.

Kommer ann på ganske mye, hvor tungt du kjører hvor mange sett reps og øvelser. hvordan spliten din er lagt opp.
Varierer litt hos meg.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Du bør kjøre så mye som kroppen tåler, det er ytterst få som kan kjøre på, på samme måte som Arnold. Han tipser om flere sett på både over og under kropp men det spørs jo om du tåler det. Du må nesten prøve deg frem opp mot overtrening for og se hva kroppen din klarer og makse ut.
"Kommer an på splitten.
Den jeg skal ha nå, som er en tre splitt har jeg 9 på store og 3 på små."
bruker denne splitten:
mandag:rygg
Tirsdag: bryst og skuldre
Onsdag hvile
Torsdag: ben
fredag: armer
hvor mange sett totalt kan jeg trene på dette programmet MrMuscle???

Opprinnelig skrevet av Big Boy
Javel og filosofien din erda??? tren men ikke så du svetter?
Jeg klarer ikke å trene det kroppen tåler tror jeg... Er nok litt pinglete, og når det begynner å svi så begynner jeg å slite! Men jeg blir da veldig svett og kjenner det i musklene etter en trening, så jeg satser på at det hjelper litt i allefall![]()
wat
Jeg kan bare svare på hvor mye jeg ville kjørt.Opprinnelig skrevet av malle
Rygg: 9 sett + 3 sett på bakside skuldre + 3 sett på nedre del av rygg
Bryst: 9 sett
Skuldre: 9 sett
Bein: 12 sett på lår + 6 sett på legger
Triceps: 9 sett
Biceps: 6 sett
ca 90% av alle som trener i verden kanskje ?Opprinnelig skrevet av Big Boy

unnskyld at jeg bryter inn, men KANSKJE det er fordi de FLESTE av oss setter andre ting i livet ganske høyt, slik som karriere,studier,damer,venner osv. slik at tiden for å gå til det ekstreme med treningen ikke får plass. kanskje dem ikke ønsker å konkurrere? kanskje dem ønsker å holde det på hobby basis? kjenner mange store gutter som har flere ganger blitt spurt om å gå på scena, men ikke ønsker det da de har en del andre ting de ønsker å bruke tid på. DESSUTEN er det veldig få som greier å være så disiplinert at de noen gang havner på scenen, og jeg kan legge til at sånn ca. alle av de som deltar på scenen av gutta i Norge, har kjørt steroider.Opprinnelig skrevet av Big Boy
malle jeg har alltid vokst best på høyt volumtrening, men du må finne en balanse, kroppen kan knekke raskt om du ikke passer på og analyserer deg selv godt
For noen skrullete volum.
9 sett på en gruppe om dagen.
Jeg kjører HST med 1-2 sett på hver gruppe annenhver dag. Før tok jeg 6 to ganger i uken, men det førte i grunn ikke fram. Nå skal det jo sies at jeg strengt tatt ikke prøver å bli større, men sterkere, og trener med vekter nær 1rm i flere uker.

Opprinnelig skrevet av Big Boy
Sorry den kom litt kvasst ut.
det JEG mener er at man bør kjøre så hardt som kroppen kan tåle, løft og løft hardt mener jeg.
Om det er noe bra er jeg faktisk i tvil på men, jeg føler likosm at når synet blir dogget og knærne svikter og man liksom detter ut og går i bakken da vet man liksom at man ikke er der for det sosiale, men man jobber hardt nok for og nå sine mål.

Trener 1 sett per muskelgruppe per trening. Antall rep er ikke fast, men endrer seg etterhvert som jeg øker vektbelastningen. Trener gjennom hele kroppen 1,5x i uka.Opprinnelig skrevet av malle
Hørt om doggcrap?![]()
Nei desverre, ikke hørt om det.....Opprinnelig skrevet av Stripie
Det som skal til for å konkurere er sinnsyke gener og store mengder AAS. Måten du trener på har ikke så mye å si.Opprinnelig skrevet av Big Boy

Det deeeeer må jeg si at vat en tåpelig uttalelse nit.
folk sier jo stadig vekk at de svarer foskjellig på hvordan de trener, noen programmer gir dem bedre fremskritt enn andre, sier du at dette er tull!!?