+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Antibiotika og trening

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006

Antibiotika og trening

Har fått halsbetennelse, og fikk nettopp resept på antibiotika. Føler meg likevel opplagt nok for en treningsøkt, men vil dette være å anbefale? Noen som har trent mens de har gått på dette å merket forskjell?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Har fått halsbetennelse, og fikk nettopp resept på antibiotika. Føler meg likevel opplagt nok for en treningsøkt, men vil dette være å anbefale? Noen som har trent mens de har gått på dette å merket forskjell?

legen sier nei og det kan svekke litt av kuren vist nok... men jeg har altid trent på antibiotika... men litt roliggere økter da... blir fort varm og svetter litt mer... drikk litt mer vann så funker det nok det! bare husk å lytt på kroppen du den gir beskjed når den trenger hvile...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.