+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Antidoping Norges nye brosjyrer

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    De kunne jo prøvd å lage noen seriøse brosjyrer.. ikke bare skremselpropaganda..

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    De skremte meg nå! Jeg slutter herved her og flytter inn i familiehytta på finnmarksvidda. Jeg kommer da til å trene med melkespann og tømmerstokker og leve på dopingfrie tyttebær.
    Takk for laget folkens!
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Det var vel hold i de fleste påståndene i den brosjyren. Ser ikke problemet. (Leste bare den om AAS).
    http://www.dingsekongen.no

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Fra alkohol infoen: "Studier har vist at prestasjonen hos en fotballspiller kan reduseres betydelig i opptil et døgn etter alkoholinntak."
    Så der har vi forklaringen på at Norge ikke kom til fotball-VM.

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Har aldri testa steroider men mange av punktene stemte faktisk veldig bra

Ekstrem vektøkning-har hadd en vektøkning på 25 kg siden 98

Kviser og lite hår-er vell barberhøveln sin skyld

Pupper og små testilkler-mange sier jeg har store pupper og noen få sier jeg har små testikler

Stans i lengdevekst-1.70 trenger ikke si noe mer
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer
    Det var vel hold i de fleste påståndene i den brosjyren. Ser ikke problemet. (Leste bare den om AAS).
    Enig, leste dem alle, og synes det var OK fra den fronten En kan alltids synes at de fleste av de "faresignalene" en (foreldrene) skulle se etter hos utøveren mht AAS var rimelig generelle for enhver dedikert idrettsutøver, men ellers synes jeg de var helt greie og informative.
    NORKOST - yammi!!!!

Kliss nytt medlem Power Demon is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    De kunne jo prøvd å lage noen seriøse brosjyrer.. ikke bare skremselpropaganda..
    Hva er skremselpropaganda her? Ser kanskje at kosttilskudd brosjyren er litt på kanten, men ellers er det vel stort sett hold i det meste.

Bronse Member Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    "Dersom du har et variert kosthold og samtidig
    antar nok mat og drikke til å fylle energibehovet,
    vil du som regel få dekket den anbefalte meng
    den av næringsstoffer kroppen trenger for å
    prestere optimalt"

er det riktig? man må vel spise en del for å få i seg nok proteiner f.eks...?
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zenox
    "Dersom du har et variert kosthold og samtidig
    antar nok mat og drikke til å fylle energibehovet,
    vil du som regel få dekket den anbefalte meng
    den av næringsstoffer kroppen trenger for å
    prestere optimalt"

er det riktig? man må vel spise en del for å få i seg nok proteiner f.eks...?
    For de aller fleste idretter/aktiviteter er det null problem å få i seg nok proteiner gjennom vanlig fast føde.
    At mange av oss, på død og liv skal spise langt mer proteiner enn det vi sikkert trenger for "optimale" resultater, tyr til pulver for å slippe å spise all maten er så sin sak

De proteinmengdene mange av oss streber etter er vel i stor grad et aldri så lite resultat av at vi har sugd til oss en masser av kostholdsråd fra amerikanske magasiner som i stor grad legger ut proffbyggeres dietter.........
    NORKOST - yammi!!!!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Power Demon
    Hva er skremselpropaganda her? Ser kanskje at kosttilskudd brosjyren er litt på kanten, men ellers er det vel stort sett hold i det meste.
    Synes både kostilskudd og alkohol var på kanten, de har jo litt rett i det de skriver, men legger det frem på litt feil måte. som feks alkohol er doping skriver de om på 3 sider, for først helt på slutten nevne det bare er i motorsport, fekting og buskyting og et par til..

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Hvis jeg får spørsmålet om jeg bruker AAS så er svaret:

"hysj" (ser meg mistenkelig rundt)..."jeg bruker noe annet, men det står også på dopinglista dessverre. Pils"
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Helt greie hefter , men følte ikke jeg fikk noe revolusjonerende opplysninger som jeg ikke viste fra føra , og jeg syntes de skulle gått litt dypere inn i hvordan ting fungerte og slik.

Er ikke så lett og tro på ting om man ikke får vite hvordan ting henger sammen, eller noen bevis.

Når det gjelder alkohol , hvorfor i heiteste er det på dopinglisten om det ikke i noen idretter gir en økt prestasjon ? Greit nok at det er ulovlig , men måtte det bli satt på dopinglisten ?

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    At de advarer mot alkohol synest jeg er helt greit.. 90% av norges befolkning skjønner jo ikke engang at alkohol etter trening hindrer restitusjon.

Men jeg hadde satt sterk pris på om de var noe mer saklige i sine presentasjoner, og presenterte både pros & cons..

doe
    doe er ikke aktiv
    Medlem doe is on a distinguished road doe sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    29
    Blir vel litt rart å skrive at de bør ta for seg fordeler med doping, ikke bare negative sider ved dette. Det store problemet rundt dette er vel de som bruker dop og som ikke har peiling. De som bruker dop seriøst, vet selvsagt om farene...

Tror ikke det akkurat blir færre 15 åringer som doper seg hvis anti doping norge skriver noe positivt rundt dette. Formålet med disse kampanjene er sikkert ikke å få de ytterst få som har valgt å bruke dette seriøst til å slutte.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Skrives Effedrin med en eller to F'er?

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Skrives Effedrin med en eller to F'er?
    "efedrin"

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin
    "efedrin"
    Sikker? Ser ut som ADF er det, men jeg kunne bannet på at det var med to f'er.

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Sikker? Ser ut som ADF er det, men jeg kunne bannet på at det var med to f'er.
    Jeg har Microsoft Word, Lommelegen og Google (17 ganger flere treff med én F) på min side

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.