De kunne jo prøvd å lage noen seriøse brosjyrer.. ikke bare skremselpropaganda..
De skremte meg nå! Jeg slutter herved her og flytter inn i familiehytta på finnmarksvidda. Jeg kommer da til å trene med melkespann og tømmerstokker og leve på dopingfrie tyttebær.
Takk for laget folkens!
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
Det var vel hold i de fleste påståndene i den brosjyren. Ser ikke problemet. (Leste bare den om AAS).
http://www.dingsekongen.no
Fra alkohol infoen: "Studier har vist at prestasjonen hos en fotballspiller kan reduseres betydelig i opptil et døgn etter alkoholinntak."
Så der har vi forklaringen på at Norge ikke kom til fotball-VM.
Har aldri testa steroider men mange av punktene stemte faktisk veldig bra
Ekstrem vektøkning-har hadd en vektøkning på 25 kg siden 98
Kviser og lite hår-er vell barberhøveln sin skyld
Pupper og små testilkler-mange sier jeg har store pupper og noen få sier jeg har små testikler
Stans i lengdevekst-1.70 trenger ikke si noe mer
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Enig, leste dem alle, og synes det var OK fra den frontenOpprinnelig skrevet av LurePer
En kan alltids synes at de fleste av de "faresignalene" en (foreldrene) skulle se etter hos utøveren mht AAS var rimelig generelle for enhver dedikert idrettsutøver, men ellers synes jeg de var helt greie og informative.
NORKOST - yammi!!!!
Hva er skremselpropaganda her? Ser kanskje at kosttilskudd brosjyren er litt på kanten, men ellers er det vel stort sett hold i det meste.Opprinnelig skrevet av PG*
"Dersom du har et variert kosthold og samtidig
antar nok mat og drikke til å fylle energibehovet,
vil du som regel få dekket den anbefalte meng
den av næringsstoffer kroppen trenger for å
prestere optimalt"
er det riktig? man må vel spise en del for å få i seg nok proteiner f.eks...?
Zenox
What doesn't kill you makes you stronger
For de aller fleste idretter/aktiviteter er det null problem å få i seg nok proteiner gjennom vanlig fast føde.Opprinnelig skrevet av Zenox
At mange av oss, på død og liv skal spise langt mer proteiner enn det vi sikkert trenger for "optimale" resultater, tyr til pulver for å slippe å spise all maten er så sin sak
De proteinmengdene mange av oss streber etter er vel i stor grad et aldri så lite resultat av at vi har sugd til oss en masser av kostholdsråd fra amerikanske magasiner som i stor grad legger ut proffbyggeres dietter.........
NORKOST - yammi!!!!
Synes både kostilskudd og alkohol var på kanten, de har jo litt rett i det de skriver, men legger det frem på litt feil måte. som feks alkohol er doping skriver de om på 3 sider, for først helt på slutten nevne det bare er i motorsport, fekting og buskyting og et par til..Opprinnelig skrevet av Power Demon
Hvis jeg får spørsmålet om jeg bruker AAS så er svaret:
"hysj" (ser meg mistenkelig rundt)..."jeg bruker noe annet, men det står også på dopinglista dessverre. Pils"
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Helt greie hefter , men følte ikke jeg fikk noe revolusjonerende opplysninger som jeg ikke viste fra føra , og jeg syntes de skulle gått litt dypere inn i hvordan ting fungerte og slik.
Er ikke så lett og tro på ting om man ikke får vite hvordan ting henger sammen, eller noen bevis.
Når det gjelder alkohol , hvorfor i heiteste er det på dopinglisten om det ikke i noen idretter gir en økt prestasjon ? Greit nok at det er ulovlig , men måtte det bli satt på dopinglisten ?
At de advarer mot alkohol synest jeg er helt greit.. 90% av norges befolkning skjønner jo ikke engang at alkohol etter trening hindrer restitusjon.
Men jeg hadde satt sterk pris på om de var noe mer saklige i sine presentasjoner, og presenterte både pros & cons..
Blir vel litt rart å skrive at de bør ta for seg fordeler med doping, ikke bare negative sider ved dette. Det store problemet rundt dette er vel de som bruker dop og som ikke har peiling. De som bruker dop seriøst, vet selvsagt om farene...
Tror ikke det akkurat blir færre 15 åringer som doper seg hvis anti doping norge skriver noe positivt rundt dette. Formålet med disse kampanjene er sikkert ikke å få de ytterst få som har valgt å bruke dette seriøst til å slutte.
Sikker? Ser ut som ADF er det, men jeg kunne bannet på at det var med to f'er.Opprinnelig skrevet av Sorin
Jeg har Microsoft Word, Lommelegen og Google (17 ganger flere treff med én F) på min sideOpprinnelig skrevet av metromeno
![]()