+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 49 av 49

Tråd: Antidopingprogram for treningssentre.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42

Antidopingprogram for treningssentre.

Ser ikke ut som om dette tilbudet fra Antidoping Norge har fått veldig stor tilslutning: http://www.anti-doping.no/t2.asp?p=55497 Kanskje ikke rart når det koster kr 19.000,- å være med.

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Er vel fler som skal være med på den greia der.

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    1 tr.senter i Oslo ja.....

hehehehe

SCP

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Og vi får inderlig håpe at det ikke blir flere.

Er det ikke slik at neste hele dette opplegget bryter loven`?

Skal ikke justisdep. gjøre noe med denne saken?

TEAM BODYTECH

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Sportsclub og Arena treningssenter i Stavanger har blitt med iallefall..
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Kan ikke skjønne det ikke er flere....

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    seffølgeli en haug her i stavanger.....
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg bruker ikke dop, så jeg frykter intet.. Forresten noen som vet om kreatin er forbudt i noen land?
    <3Fitnessfrøken<3

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Kreatin er forbudt i Frankrike.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Jeg bruker heller ikke dop, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Men grensene er veldig flytende. Og det jeg frykter mest av alt, er at f.eks en feilaktig positiv test skal begynne å flyte rundt i systemene og som rykte på lokalt treningssenter, uten at den uheldige skal ha noen måte å kvitte seg med den. Dette er ømfintlige saker, og jeg skulle ønske at det ble gitt ut informasjon om ordningen slik at vi kunne se at personvernet er ivaretatt)

Dette er i tillegg vanskelig å orientere seg i. Har f.eks sett at en del tilskudd inneholder Dioscorea. Vet du om du bruker det? Er det lov eller ikke lov (i henhold til lista, som også inneholder en uspesifisert "andre-stoffer"-kategori.)

Og på toppen er en del tilskudd oppspritet eller forurenset fra fabrikk. Hvordan skal privatpersoner kunne oppdage dette, eller kunne hvitvaske seg hvis de blir tatt som følge av dette? Er jo nok å spise bagel med valmuefrø, så gir man positiv narkotest.

...
    (Neida, Dioscorea er lov det, jeg bare kødda. Eller?).
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av tjeh
    Jeg bruker heller ikke dop, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Men grensene er veldig flytende. Og det jeg frykter mest av alt, er at f.eks en feilaktig positiv test skal begynne å flyte rundt i systemene og som rykte på lokalt treningssenter, uten at den uheldige skal ha noen måte å kvitte seg med den.
    Nå kommer nok disse senterne bare til å teste for de vanligste AAS, og kanskje narkotika, men det er faktisk en god del vanlige medisiner som er definert som doping. Se listen over forbudte legemidler her: http://www.anti-doping.no/t2.asp?p=50333
    Tviler at det vil bli feilaktige positive tester, men avhengig av hva de ser etter er det ikke direkte usannsynlig at noen og enhver doper seg om en følger reglementet 100 %. I tillegg kan man få ekstra arbeid med å dokumentere at medisiner man tar er lovlige, f. eks. insulin, astma medisin, smertestillende, osv. Eller hva om man har vært på en fest hvor det har vært røkt cannabis? Det er mulig å få for høye verdier i urinen uten ha røkt selv, og dette kan spores i mange uker. Ellers så har det en kjent sak at det hvertfall har vært mye rart, spesielt effedrin, i enkelte kosttilskudd og "naturpreparater".

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr
    Jeg bruker ikke dop, så jeg frykter intet.. Forresten noen som vet om kreatin er forbudt i noen land?
    uanz en prinsipp sak...

3 kopper kaffe ville jort utslag hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Bronse Member Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
    seffølgeli en haug her i stavanger.....

kjipe greier! når begynner det? eller har det begynnt?
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zenox
    kjipe greier! når begynner det? eller har det begynnt?
    en dag dukker di bare opp på studioet MUAHAHA

Bronse Member Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    hehe..jaja...sånn er det jo bare
    Zenox

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
    3 kopper kaffe ville jort utslag hehe...
    Utslag på hva?
    Nå er ikke akkurat kaffe eller koffein forbudt da......

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    BUMP!

Jeg sendte epost til antidoping.no, jeg. Og spurte om sikkerhet og informasjonsflyt, rundt ordningen.

Fikk som svar at:

Det skal ikke finnes lister på det aktuelle treningssenteret, om hvem som deltar eller ikke deltar i ordninngen. Eller hvem som har testet positivt.

Ordningen er frivillig. Det skal ikke finnes informasjon i noe register at en person har takket nei til å være med.

Jeg har bedt dem om å informere om personvern, reellt samtykkevalg og sikkerhet rundt denne ordningen, på webben. Jeg håper de gjør det, siden det vil avklare en god del ting. Blant annet at det er helt legitimt å la være å delta.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    hmm...det var interessant, så hvis jeg feks sier nei til å la meg teste så har det ingen betydning, er det slik du mener?
    Zenox

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Det betyr det ja. Og hvis treningssenteret legger noe annet i det, bryter de både loven og intensjonen med kampanjen.

En annen ting er at utestengelse fra treningssenteret for deltakere kun er ment som ytterste konsekvens. Intensjonen er her at man skal rettlede og få folk til å slutte med stoffene.

Har hatt en interessant dialog med ADN i dag. Og jeg tror de mener det godt Jeg har forøvrig bedt dem om å informere og beskrive nøye hvordan ordningen er tenkt og SKAL være. Både for at mosjonistene skal vite hvilke rettigheter man har som deltager. Og for at treningssenterne ikke skal dra den alt for langt. For ikke å snakke om at sanksjonstypene må offentliggjøres og regelfestes - det må ikke være opp til hvert enkelt treningssenter å fastsette slike ting.

(Det må presiseres at avsnitt 1 og 2 er mitt inntrykk etter dialogen med ADN)
    Sist endret av tjeh; 30-05-05 kl 12:00
    --tjeh

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Kreatin er forbudt i Frankrike.
    Er det det? Endelig forstår jeg hvorfor de tenner på biler og angriper politiet der nede

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det eneste ADN kan er &#229; ta blodpr&#248;ver og urinpr&#248;ver
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Men jeg forst&#229;r ikke, hvorfor skal de bestemme over min kropp? Hvorfor kan en fyr teste meg og d&#248;mme meg, ogs&#229; g&#229; hjem og bli full og vanskelig forann sine barn?

S&#229; klart jeg sier nei, livet mitt er ikke en test, det er en trivselsreise og de valgene som bare har en effekt p&#229; meg er min fulle rett.

Og hvorfor tester de en som ikke er med i en konk av noe slag? Han bryter et annent individs hyklerske livssyn og han m&#229; testes? wtf?
    Sist endret av Rock; 10-06-07 kl 15:18
    RockyRock

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Men jeg forstår ikke, hvorfor skal de bestemme over min kropp? Hvorfor kan en fyr teste meg og dømme meg, også gå hjem og bli full og vanskelig forann sine barn?

Så klart jeg sier nei, livet mitt er ikke en test, det er en trivselsreise og de valgene som bare har en effekt på meg er min fulle rett.

Og hvorfor tester de en som ikke er med i en konk av noe slag? Han bryter et annent individs hyklerske livssyn og han må testes? wtf?
    Jeg slenger meg med denne.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Dersom jeg, som mann, ønsker å operere meg for å "bli kvinne", så vil jeg faktisk kunne gjøre det. De deler opp penis i fire, bretter den innover, og gir meg deretter store doser kvinnelige kjønnshormoner.
    Dersom jeg, som mann, ønsker å få større armer og vil ha litt ekstra testosteron for å hjelpe meg på veien, da bryter helvete løs.
    Go figure...
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Æsj helvete nå fikk jeg vondt over hele penis.

Var det ikke en politiker fra Arendal som sa til media at han synes menn burde få bruke så mye testosteron de ville, uansett han støtter jeg.
    RockyRock

Kliss nytt medlem Bergen_DC har slått av rykte Bergen_DC sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    korfor har fest doping nokke me dette &#229; gj&#248;re egentlig?
    e det ikke steroider som ikke ska brukes?
    NO PAIN NO GAIN

SizE MatTeRs!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bergen_DC Vis post
    korfor har fest doping nokke me dette å gjøre egentlig?
    e det ikke steroider som ikke ska brukes?
    Hvis du velger å skrive norsk så jeg forstår deg, så kan jeg sikkert svare og
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Forst&#229;r frustrasjonen til folk, ikke fordi de n&#248;dvendigvis bruker dop, men det er jo ett overgrep for de som blir testet og er rene. Vet om studioer som har i kontrakten sin at de har lov &#229; teste deg uanmeldt. Grunnen til at sentre ikke vil ha folk som bruker dop p&#229; sentrene sine, er vel at de ikke vil ha en flyt av ferske ungdommer som hiver seg p&#229; denne b&#248;lgen.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hvorfor skal et treningsstudio ha retten til &#229; teste deg for noe som ikke er ulovlig &#229; bruke hvis du ikke er tilknyttet NIF? Det er rent svada
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2002
    Kan altså et senter teste deg om de vil fordi det står i kontrakten uten at du kan si noe?
    RockyRock

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Om du signerer kontrakten, s&#229; kan de nok det.
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    Hvorfor skal et treningsstudio ha retten til å teste deg for noe som ikke er ulovlig å bruke hvis du ikke er tilknyttet NIF? Det er rent svada
    Er vil ikke bruken, men omsetningen de er redde for. Om du bruker bol, tror jeg de som driver gym gir en lang faen i, men om du bruker deres garderober til å omsette, blir det fort en annen sak.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    aldri sett noen ta prøver på gymmet jeg:P Men kan hende det blir flere stikkprøver fremover, siden det mange plasser er sinnsykt mye sånt i omsettning? :P
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Er vil ikke bruken, men omsetningen de er redde for. Om du bruker bol, tror jeg de som driver gym gir en lang faen i, men om du bruker deres garderober til å omsette, blir det fort en annen sak.
    Men hva har dopingtesting med omsetting av dop å gjøre? Jeg kan jo selge dop uten å bruke Haha..
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Tanken er nok: dop=store folk, som igjen fører til dårlig omsetning.Fordi vanlige folk synes kroppsbygging/byggere er teit.

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Men hva har dopingtesting med omsetting av dop å gjøre? Jeg kan jo selge dop uten å bruke Haha..
    Om man har ett medlem som bruker dop, er det en mulighet for at denne personen enten selger dop på gymmet, eller at han skaper ett litt feil bilde for yngre folk som trener på gymmet. Synes du er litt trangsynt når det gjelder den saken her. Jeg er som deg, jeg driter i om folk bruker dop rundt meg, jeg vet at folk bruker også. Men om eldre karer skal ligge å prakke steroider på smågutter, da blir jeg forbanna. Så dette er ett forebyggende tiltak til dette. Jeg har ikke noe problem med at de tester folk på gymmet.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Om man har ett medlem som bruker dop, er det en mulighet for at denne personen enten selger dop på gymmet, eller at han skaper ett litt feil bilde for yngre folk som trener på gymmet. Synes du er litt trangsynt når det gjelder den saken her. Jeg er som deg, jeg driter i om folk bruker dop rundt meg, jeg vet at folk bruker også. Men om eldre karer skal ligge å prakke steroider på smågutter, da blir jeg forbanna. Så dette er ett forebyggende tiltak til dette. Jeg har ikke noe problem med at de tester folk på gymmet.
    Jeg synes testing på gymmet er svada. Prakke på smågutter steroider? Og det skal du løse med å dopingteste folk? Så hvis en uskyldig jævel trener med litt ekstra testo så blir han tatt og vips:L DU SELGER DOP. Utestengt..
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Om du signerer kontrakten, så kan de nok det.
    Var det ikke dette datatilsynet gikk i mot?Har det kommet endringer på det?

Ble medlem
    10-2002
    Kroppsbygging har vel aldri vært mer poppis enn nå tror jeg.
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Om man har ett medlem som bruker dop, er det en mulighet for at denne personen enten selger dop p&#229; gymmet, eller at han skaper ett litt feil bilde for yngre folk som trener p&#229; gymmet. Synes du er litt trangsynt n&#229;r det gjelder den saken her. Jeg er som deg, jeg driter i om folk bruker dop rundt meg, jeg vet at folk bruker ogs&#229;. Men om eldre karer skal ligge &#229; prakke steroider p&#229; sm&#229;gutter, da blir jeg forbanna. S&#229; dette er ett forebyggende tiltak til dette. Jeg har ikke noe problem med at de tester folk p&#229; gymmet.
    Jeg er sterk motstander av testing, dette g&#229;r p&#229; personvern.Tenkt tilfelle: jeg f&#229;r steroider(eller en annen medisin som st&#229;r p&#229; dopinglista) for en sykdom(feks HIV).Skal da di som jobber p&#229; gymmet f&#229; vite dette?Jeg er s&#229; paranoid at jeg drar ikke kortet p&#229; gymmet fordi jeg hater at de logger n&#229;r jeg trener der
    Sist endret av Julenissen; 11-06-07 kl 22:13 Begrunnelse: skrivefeil

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Jeg synes testing på gymmet er svada. Prakke på smågutter steroider? Og det skal du løse med å dopingteste folk? Så hvis en uskyldig jævel trener med litt ekstra testo så blir han tatt og vips:L DU SELGER DOP. Utestengt..
    Hehe, ingen som sier at du automatisk selger dop, men sentrene vil fjerne alt som har med dop å gjøre.

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Kroppsbygging har vel aldri vært mer poppis enn nå tror jeg.
    Tviler jeg sterkt på

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hehe, ingen som sier at du automatisk selger dop, men sentrene vil fjerne alt som har med dop å gjøre.
    Men hvem som bruker dop har ikke de noe med, det er lov å bruke i Norge
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Tviler jeg sterkt på
    Tror det var mer i skuddet under arnold sine dager ja
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Tror det var mer i skuddet under arnold sine dager ja

Tror muligens at det å bruke steroider er mer poppis i dag. Føler "alle" bruker det nå for tiden... Om intensjonen er kroppsbygging eller bare et tilskudd til å bedre strandformen er en annen sak...
    Zenox

Kliss nytt medlem Bergen_DC har slått av rykte Bergen_DC sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    men kan de si noe p&#229; at noen har tatt annet dop enn anabole steroider? hvis noen sniffer kokain en helg og blir tatt p&#229; en test p&#229; studioet og s&#229; kastet ut s&#229; e jo det teit
    NO PAIN NO GAIN

SizE MatTeRs!

Ble medlem
    10-2002
    Mennesker burde kjempe for sin rett til å kose seg, min kos er min kos! la den være antidoping hyklere!
    RockyRock

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zenox Vis post
    Tror muligens at det å bruke steroider er mer poppis i dag. Føler "alle" bruker det nå for tiden... Om intensjonen er kroppsbygging eller bare et tilskudd til å bedre strandformen er en annen sak...
    På Arnolds tid ble ikke steroider uglesett.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    host

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.