+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 27 av 27

Tråd: Arnold = Doping

Kliss nytt medlem jada Ukjent bruker
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24

Question Arnold = Doping

Noen som har sett VG i dag? om Arnold? han innrømmer å ha dopet seg når han dreiv med kroppsbygging. hvordan ser dere på han nå dere som er stor fan av han?

jeg personlig syns fortsatt han er like rå, siden doping var rimelig nytt når han gjorde det og fordi han sansynligvis ikke visste hva det innebar.

Kliss nytt medlem jada Ukjent bruker
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24

Silver Member korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    HEHEHEHEHEH, det kom nok ikke som en bombe på folk her at Arnold har vært dopet! Det er ikke første gang han tilstår dette

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Du er vel temmelig naiv hvis du trodde noe annet.

Kliss nytt medlem Jarle er et navn kjent av alle Jarle er et navn kjent av alle Jarle er et navn kjent av alle Jarle er et navn kjent av alle Jarle er et navn kjent av alle Jarle er et navn kjent av alle Jarle er et navn kjent av alle Jarle sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Og jeg som i alle disse åra har levd på illusjonen om at han bare hadde brukt mye gainerpulver
    "So act that your principle of action might safely be made a law for the whole world." Immanuel Kant

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    "-Selvsagt! Vi ønsker en ren idrett. Det heter "kroppsbygging", ikke "kroppsødelegging". Men folk bør ta kosttilskudd, vitaminer og andre næringsstoffer som fins på markedet. Men hold dere unna doping, oppfordret Arnold Schwarzenegger i TV-intervjuet. "

En smule dobbelmoral ute å går.
    Lett å ta avstand fra det når karrieren er over.

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    uff, var Arnold dopet???Nå mistet jeg all respekt for han og hans jukseresultater!

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Fy søren, brukte han anabole steroider?!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Det er sikkert bare tull og propaganda fra konkurrentene til Arnold! De er bare missunnelige.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Kliss nytt medlem BigBLU is on a distinguished road BigBLU sin avatar
    Ble medlem
    06-2004

Duh!

Og jeg som enda ikke var kommet over sjokket da jeg leste at menneske hadde landet på månen her om dagen. Dette blir for mye for meg.

Ride the big one!

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigBLU
    Og jeg som enda ikke var kommet over sjokket da jeg leste at menneske hadde landet på månen her om dagen. Dette blir for mye for meg.

Menneskene har da aldri landet på månen, det var bare en filminnspilling

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    hehe, mye ironi blandt gutta... han har vel innrømmet dette før, flere ganger, blandt annet i pumping iron special edition dvd. mister ingen respekt for mannen.. fyfaen for en symmetri

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Ja, han hadde en nydelig kropp den mannen

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hehe det er vel ingen som er så naiv at de trodde at han ikke hadde brukt dop?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jo, det er nok en del som trodde det. Tror jeg..

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Okay. Må være kjipt å få vite det nå da..
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    husk at dere kan bli ganske bra , om ikke like bra, men kanskje ikke de armene, rene, om dere trener hardt og har 10års tolmådighet! stå på gutta

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Vet ikke helt om jeg tror på det Har ikke så mange år igjen..

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Okay. Må være kjipt å få vite det nå da..
    Han sa det da på TV i 70/80/90 tallet litt vanskelig og ikke få det med seg

TEAM BODYTECH

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Bryr meg ikke om han brukte roids..
    mannen var og er konge uansett.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Skikkelig news.....

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Han er fortsatt The American Dream
    wat

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Still the Man!
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

Superior newbie mlaache is a jewel in the rough mlaache is a jewel in the rough mlaache sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Bryr meg ikke om at Arnold og resten av boysa drev med bol. Han sier jo at de eksperimenterte med det, og at de gikk til legen for å sette sprøytene. De fleste av de som boler i dag setter jo sprøyta hjemme på badet(gjetter egentlig, men kan tenke meg dette er tilfelle), og da er det større sjangs, mener jeg, for at ting kan gå galt... Uansett Arnold var, er og blir The American Dream.
    "It's as satisfying to me as cumming is."

-Arnold Schwarzenegger om pump.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Dere tuller! Jeg trodde Arnold statt kreatin og b-vitaminer med sprøyte, rett inn i muskelen! Men steroider? Det hadde jeg aldri trodd om ham. Fysj og fy. NÅ kommer jeg aldri til å kunne se ham i øynene igjen. Hva er det neste, at USA får en president som har drukket alkohol?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Medlem Tom2k is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Årets bombe..

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    det er ganske konge at han innrømte det før og nå.
    RockyRock

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 22
    Nyeste innlegg: 28-03-07, 21:16
  2. BOB sitt forsøk på CKD!
    By BOB in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 17
    Nyeste innlegg: 12-12-04, 15:07
  3. Skal vi diskutere denne ?
    By NK in forum Kosthold
    Svar: 2