+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: arnold press

Kliss nytt medlem MAXMIX is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2003

arnold press

har det noe for seg?

selv føler jeg at jeg får "kontakt" på en helt annen måte enn skulderpress og andre skuldre øvelser.. har nettop begynt med den øvelsen, og føler at skuldrene får kjørt seg på en måte, slik som første gang jeg tok skulderpress på en måte (leenge sia da) hvis noen skjønner?

artigt og se om flere kjører arnlod press?

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Kjørte det en periode, men synes jeg vokser bedre med stående militærpress og sittende hantelpress

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Knallbra øvelse, man får skikkelig kontakt med muskelen. Larry Scott var glad i den øvelsen også og han hadde noen skikkelig bra skuldre...

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Merkelige greier jeg kjenner aldri forskjell på muskelvekst når jeg bytter mellom forskjellige presøvelser på skuldre.
    Presser jeg så presser jeg ,sålenge jeg sitter tilnærmet 90grader og presser oppover så er det ingen forskjell på effekten for meg , skuldrene vokser/krymper i sitt eget tempo uansett

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.