+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Artikkel om trening av triceps...

Shakespeare Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2003

Artikkel om trening av triceps...

Hva mener folket om slike artikler: http://www.iform.no/pub/art.php?id=52

Synes særlig dette er noen fine linjer:

"Det er det ytre hodet på triceps som bestemmer utseendet til muskelen. Hvis det er dette som opptar deg, så burde du konsentrere deg om dette istedenfor det langsgående og midtre hodet, som er mer gjemt på innsiden av armen. Er du derimot interessert i både størrelse og utseende, så bør du for det meste konsentrere deg om den indre delen av triceps"

....så, da trener vi bare triceps da eller?

Jeg synes de legger ut mye rare artikler på iform.no
    I know I was born and I know that I’ll die.
    The in between is mine. I am mine.

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    iform er en drittside......

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av gainer1
    iform er en drittside......
    Kan du utdype litt???
    SCP

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer
    Kan du utdype litt???
    SCP
    Hvorfor det?

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    hmmmmmmmm

akkurat nå suger jeg til meg alt om armer, pga jeg føler armene mine har slutta å vokse, men iallefall litt skeptisk til de "småøvelsene" de kommer med der? Får man no grovhet med de øvelelsene da? hm hm hm hm noen med Armer som vet?
    :)

Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av xray
    hmmmmmmmm

akkurat nå suger jeg til meg alt om armer, pga jeg føler armene mine har slutta å vokse, men iallefall litt skeptisk til de "småøvelsene" de kommer med der? Får man no grovhet med de øvelelsene da? hm hm hm hm noen med Armer som vet?

Den svarer jeg affal ikke på!

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Nei, men du kan få svare på tråden min gainer, en mann med armer du, starta egen tråd jeg i ren frustrasjon nå, tårker tårnene mens jeg venter på en oppløftende melding fra deg
    :)

Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av xray
    Nei, men du kan få svare på tråden min gainer, en mann med armer du, starta egen tråd jeg i ren frustrasjon nå, tårker tårnene mens jeg venter på en oppløftende melding fra deg

Hehe, søt du Xray

Silver Member ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle ZtateX er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    iform sin artikkel om blodtypene og dens evne til å avgjøre hvilken trening man passer til og hvilken mat man burde spise er det verste tullet jeg har vært borti. og mange andre artikler på den siden motsier hverandre totalt.
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Hvordan trene deg selv!
    By ambiguous in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 19-06-11, 20:51
  2. Virkningen av alkohol på kroppen
    By Hardway in forum Artikler
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 17-05-05, 15:36
  3. Spisedag
    By Guardian in forum Kosthold