+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: artikkel på iform: Fasiten på store armer.

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24

artikkel på iform: Fasiten på store armer.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=20

Bruker dere disse prinsippene når dere trener armer?
    klemme vektene med hånden når dere løfter. stramme magemuskler og ræv, senke vekten langsomt, utøying av biceps, trene underarmer?, aldri gjort dette selv. osv på triceps som artikkelen nevner.

er det noe hold i dette?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Klemme hardt rundt stangen vil da strupe blodtilførselen helt og skape mer problemer en vekst vil jeg tro.

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Klemme hardt rundt stangen vil da strupe blodtilførselen helt og skape mer problemer en vekst vil jeg tro.
    Stort sett er det underarmsmuskulatoren som gjør mesteparten av jobben for håndstyrken, men å stramme musklene er ikke akkurat ideell trening for muskelvekst, selv om det kanskje hjelper litt.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg skal ikke stoppe noen fra å gjøre noe. Men prøv gjerne 3 sett med alt db curls 15 reps per arm med 45-90 sekundeer hvile mellom settene der du klemmer så hardt rundt stengene på manualene du kan og så kom med en rapport her.

De fleste som har underarmsproblemer når de trener armer er de som klemmer for hardt rundt stengene. Så jeg personlig ville aldri anbefalt noen å gjøre noe som kan fremprovokere slike problemer.

Godt mulig denne teknikken fungerer bedre for lavreptrening der total tut er kortere.
    Sist endret av MrMuscle; 13-03-10 kl 15:01 Begrunnelse: Vrimmel gjorde om svaret sitt så jeg måtte ta vekk quoten

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    jeg føler ihvertfall at jeg får mer styrke når jeg klemmer hardt rundt manualene. slipper jeg trykker mister jeg den lille ekstra piffen.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Å klemme hardt rundt stangen høres virkelig ut som bensin på den klassiske underarmsbetennelsen. Jeg har selvsagt denne, og jeg har merket enorm forbedring hvis jeg bruker reimer til curling, slik at jeg nesten ikke trenger å klemme i det hele tatt.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Reimer...til curling? Greit nok at man prøve å unngå eventuelle problemer, men må innrømme at jeg syntes det hørtes litt teit ut i første omgang..

Forøvrig blir det jo spennende på en eventuel utvikling og tilbakemeldinger etc på resulateter ved bruk av Fat Gripz. Fat Gripz gjør jo automatisk slik at man må klemme hardere, så om det i seg skal skape problemer vil det bli mange problemer fremover, jeg har det ihvertfal på plass og skal prøve.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hehe. Ja, det ser uhyre teit ut, og det har derfor blitt gjort bare 1-2 ganger. Jeg oppnår samme effekten ved å bruke mindre vekter og holde svært lett rundt stangen.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Jeg tror denne artikkelen kan passe inn her..

http://www.tmuscle.com/free_online_a...e_poliquin_way

Max
    Max er ikke aktiv
    Gold Member Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    26
    Herlig å se at iform fortsatt resirkulerer sine gamle artikler, husker jeg leste denne da jeg begynte å trene.

NiC
    NiC er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    virker som om de fleste slakter det med å klemme hardt rundt stang eller manualer. men de andre prinsippene som er oppgitt i artikkelen, er det også bare unødvendig? strekke ut biceps mellom settene osv..

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Max^ Vis post
    Herlig å se at iform fortsatt resirkulerer sine gamle artikler, husker jeg leste denne da jeg begynte å trene.
    I tillegg ser det ut som om noen har kjørt den igjennom google translate fra russisk.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av NiC Vis post
    virker som om de fleste slakter det med å klemme hardt rundt stang eller manualer. men de andre prinsippene som er oppgitt i artikkelen, er det også bare unødvendig? strekke ut biceps mellom settene osv..
    Å strekke ut biceps er ingen uting.

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .
    I Just Love The Way You Talk About Me

fjeldmann fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    i prinsippet skulle grepet ikke ha noen innflytelse på bicepsutviklingen, med ett unntak, kanskje.
    Ved stangcurl med skulderbredt (eller litt bredere) grep ser jeg ofte at grepet løsner når stangen kommer opp. Da begynner først lillefingrene og deretter flere og flere fingre å løsne fra stangen, slik at stangen i øverste stilling ligger mellom tomlene og pekefingrene, med det resultat at nevene er rotert innover og den indre delen av bicepsen mister spennet.
    I slike tilfeller pleier jeg å instruere å gripe hardt rundt stangen og ikke løsne grepet - - -
    hm, ja det kjenner jeg meg igjen i. Bra poeng.

Medlem "Big-P" is a jewel in the rough "Big-P" is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2009
    Sitat Opprinnelig skrevet av Max^ Vis post
    Haha, samme her! Hang på iform.no jeg også da jeg begynte å trene på vgs (2004).

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.