+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: atletic fitness

fjeldmann fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26

atletic fitness

Hva skal til? Hva veier gutta rundt 180? hvor mange dips og chins? Skal det være med i nm? Chins, dips, hinderløype??, posering. hva teller mest?

Jeg kan ikke en dritt om det her, men høres jo litt morsomt ut Noen som kan sette meg litt inn i dette?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    i NKF er chins ut. kun dips og roing

1 min roing etterfulgt av 1 min pause så dips

teller 25% chins 25% dips 25 % forbedømming og 25% finaldømming

i NBFA er det Hinderbane-chins-dips-finaledømming.
    hinder bane 25% styrke 25% og finale 50%

dips 35-65 chins 20-30

Gutta på 180 veier fra 75-85 kg

Det heter seg at en ikke skal være byggerdeffet og tørr i NKF, mens i NBFA skal en være det. Uansett så dømmer de i i NKF etter byggerstandrd uansett på tørrhet og deff.

jeg veide inn på 84 kg på 183 cm i Sandefjord og burde vel vært hvertfall 2 kg mindre, da jeg manglet en del på formen og kom sist ( hadde vel ikke komemt sist om jeg ikke hadde fucka opp hunderbanen)

de tyngste i mitt felt veide rundt 95 kg på ca 190cm om jeg ikke hsuker feil

vinneren var vel på ca 78 kg på samme høyde som meg.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.