+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Atletic Fitness for oldies 47+?

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47

Atletic Fitness for oldies 47+?

Jeg har alltid vært fasinert av muskler, men samtidig kunne ivareta en god kondisjon, utholdenhet og symmetri. Atletic fitness har dermed vekket min intresse.,
    Jeg får stadig høre jeg er for gammel til å holde på sånn, og det er for de som er yngre. Jeg velger ofte å tro det er mye uvitenhet. (ja jeg trener i et miljø der man helst ikke må komme noen vei). Selv har følelsen av at jeg kan gjøre det bra.
    Så mitt spørsmål går til dere. Hva mener dere?

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Ideen høres god ut. Per nå er det vel bare bygging som har stilt med veteranklasse. Vet ikke hvorfor, mulig det ikke har vært stor nok interesse for en vegeranklasse i fitness.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Vel, det er jevnt over meningsløst å konkurrere i slikt uten doping. Man kan selvfølgelig hanke inn solid med poeng på den fysiske delen uansett, men det skal godt gjøres å bli hard nok clean...selv om det akkurat lar seg gjøre for enkelte.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    I AF er det nok plenty mulig å stille rein (og vinne). Hardhet, størrelse og definisjon er ikke så viktig der som i BB. Det er ikke sjeldent at folk blir dømt ned for form og størrelse, så om man SKAL stille i noe reint så er AF perfekt.

Til trådstarter så ville jeg anbefalt å ta kontakt med en seriøs klubb som kan hjelpe deg på riktig vei.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Ja, det har du forsåvidt rett i. Skal man gjøre noe rent så må det bli AF

Skulle gjort det selv, bortsett fra at jeg ikke har perleskimrende truse i lilla
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    I AF bruker man boxere. Svart i første runden og valgfri farge i andre mener jeg. Så trusen kan du beholde for degselv.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    AF kunne vært artig å stilt i en gang, bare for å ha gjort det.
    Man slipper de ekstremt pinlige fleksesessjonene med musikk iført tanga også.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Selv om en kan gjøre det reint med jævlig gode gener, så ble jeg satt ut over hvor store mange av dem var..ganske sikker på at jeg så en trønder med større brystkasse enn samtlige av byggerne som var der og han hadde mye mer velbygde magemuskler enn flere av byggerne jeg har sett.

Du hadde rett og slett en samling skikkelige genetiske freaks i AF.
    RockyRock

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av John Irohn Vis post
    Jeg har alltid vært fasinert av muskler, men samtidig kunne ivareta en god kondisjon, utholdenhet og symmetri. Atletic fitness har dermed vekket min intresse.,
    Jeg får stadig høre jeg er for gammel til å holde på sånn, og det er for de som er yngre. Jeg velger ofte å tro det er mye uvitenhet. (ja jeg trener i et miljø der man helst ikke må komme noen vei). Selv har følelsen av at jeg kan gjøre det bra.
    Så mitt spørsmål går til dere. Hva mener dere?
    Jeg rekker ikke å lese svarene som er gitt, men sånn umiddelbart vil jeg bidra med følgende:

ALDRI la noen fortelle deg hva du IKKE kan klare!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Takk for innspill folkeens. Forstår jeg det slik at man kan stille i AF uannsett hvor gammel man er. Og er det bra for en gammel skrott å trene seg opp til en slik konk? Jeg har jo et godt grunnlag når jeg har trent seriøst i 12 år.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    PG er et godt eksempel. Han er nesten like gammel som deg og det gikk bra
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Hei - go for it if you feel for it.
    Å delta er en stor opplevelse, en herlig følelse, uansett hvilken plassering du oppnår.
    Husk den olympiske ånden som sier at å delta teller like mye som å vinne.

På denne fotoserien ser du NM fitnessdeltakere i 2011
    NM2011 - BODYBUILDING OG FITNESS - BILDER2
    I Just Love The Way You Talk About Me

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. World Amateur Fitness and Body Fitness
    By Whimp in forum Stevner/konkurranser
    Svar: 12
    Nyeste innlegg: 23-11-10, 02:58
  2. Atletic Fitness får ny form fra høsten 2009
    By PG* in forum Stevner/konkurranser
    Svar: 7
    Nyeste innlegg: 10-07-09, 17:57
  3. atletic fitness
    By fjeldmann in forum Trening
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 03-07-09, 21:43
  4. Fitness Atletic
    By jesper91 in forum Trening
    Svar: 25
    Nyeste innlegg: 04-08-08, 17:56
  5. Atletic City har tilbud på protein...
    By Retroboy in forum Kosthold
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 13-01-03, 20:59

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.