GASP Hardcore powerbelte i LARGE , brukt av meg selv under 10ggr .
Veil pris 549.-
Auksjonen varer til klokken 1000 Tirsdag
GASP Hardcore powerbelte i LARGE , brukt av meg selv under 10ggr .
Veil pris 549.-
Auksjonen varer til klokken 1000 Tirsdag
Sist endret av NK; 09-07-07 kl 21:06
200,-
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Hvorfor skriver du Schiek når det er bilde av et gasp-belte?
helvede , unnskyld GASP er det , vil noen trekke budene så er det bare å si fra
300,-
JA, det skal gjøre vondt...!!!

320,-
340,-
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
360,-
Det beltet har vel liggget på norkost til under 300 mener jeg. Morsomt hvordan folk blir gira på slike auksjoner.![]()
"In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."
Litt på siden av auksjonen, men NK - har dere hørt noe fra Gasp om de kan få tak i et slikt belte i liten størrelse enda? De skulle sjekke det for en stund siden.
Den saken har ikke jeg hatt noe med , det er nok mrmuscle som har tatt saken , send meg en PM med hvilken størrelse du ønsker så skal jeg ta saken med en gang i morgen tidlig.
Så dette nå , hadde satt det ned til 399.- men så ble det satt til 299.- senere ser jeg men det gjør ikke noe for DARP siden jeg ikke lar ting bli overpriset på auksjoner som en regel her i huset , derfor så slår jeg av ned til under siste butikkpris
Sist endret av NK; 11-07-07 kl 07:38
nk - snill som vanlig..takker og bukker, kan ikke få skrytt nok.