+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 60

Tråd: avstemning arm størrelse

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

avstemning arm størrelse

Kanskje på tide å dra igang et emne som gutta kanskje synes er litt interesant.

Hvor store er armene dine

hva anser du som bra størrelse på armer.

Admin
    Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Kommer an på størrelsen, er man høy (som meg) trenger man større armer for at det skal se imponerende ut, på samme måte som resten av kroppen egnentlig. Begynner de å nærme seg 45 begynner det å bli høvelig imponerende..(med forholdsvis lav fettprosent)

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    underkant av 40 kald, overkant av 40 m/pump. samt at bf'en begynner å bli brukbar, får håpe den synker ytterligere med T-rex har ikke fått trent tricep så godt på noen mnd. så den har krympet en del - har en slags skade.

hva jeg anser som bra armer kommer ann på resten av kroppen, slik at de står i stil. symmetri.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Varg
    Gjest
    Ligger like over 43cm kald, men fett% er ikke så lav. Sliter med tricepsen.

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Ca. 39 kalde, rundt 43 m/pump...

Er 1.79 høy og er forholdsvis stor rundt brystet, så må nok øke størrelsen ytterligere hvis det skal se imponerende ut...
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Medlem cris is on a distinguished road cris sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    33
    ligger rundt 39 kald 43 m pump

183cm høy
    lavfett %
    Prøver å finne formen igjen!

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    36 ops:
    174cm og 70kg

Bronse Member Grizzly is a jewel in the rough Grizzly is a jewel in the rough Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    min er 37 (kalde) når jeg står og strammer de rett ut fra kroppen som i en posering, er det slik de skal måles?

jeg er 189cm høy og 87kg, fett% på under 10, det er jeg sikker på....
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    når de er kalde er de 36cm. sliter med armer!

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    38cm kalde, strammet.. ( ps: trent i 7mnd, hirr )

fettprosenten er forholdsvis lav, ca. 14%

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Grizzly
    min er 37 (kalde) når jeg står og strammer de rett ut fra kroppen som i en posering, er det slik de skal måles?

jeg er 189cm høy og 87kg, fett% på under 10, det er jeg sikker på....
    strammet som i en dobbel biceps posering ja , men den armen du har i avataren ser da fryktelig stor ut til å være 37cm , men men

Bronse Member Grizzly is a jewel in the rough Grizzly is a jewel in the rough Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    er da virkelig en herremann ved navn Coleman, Ronnie Coleman sin arm så jeg håper da den er større enn 37...
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Bronse Member D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30
    Ingen kommentar..
    Some people play hard to get. I play hard to want!

Even a broken watch is right twice a day!

Dawg

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    41,5/42cm Kald
    Trent siden April.
    Ser ut som Keiko har anoreksi, om du pettern ved siden av meg.

Burgerking.. ian nothingham is on a distinguished road ian nothingham sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    blir vel minste mann eg ops:
    armer 35,5cm
    fett%: holder det med keiko size ops:

Medlem varg3n is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002
    hvem er det som har over 47,5 her?
    mvh
    klementin

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Her ligg det vel på i overkant av 40 strammet men er jo 1,95 også da...
    Uteliv, inneliv eller underliv?

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av ian nothingham
    blir vel minste mann eg ops:
    armer 35,5cm
    fett%: holder det med keiko size ops:
    Åneidu !! Armene mine er vel rundt 32cm tenker jeg

Myntsamler G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    ligger på ca 48 nå. Men regner med å få de raskt opp igjen :=)
    Clausthaler....

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    tenkte meg nok at en slik type avstemning ville bli populær.

'
    Godt er det å se at jeg ikke er alene med min størrelse

Superior newbie Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Diezel
    Kommer an på størrelsen, er man høy (som meg) trenger man større armer for at det skal se imponerende ut, på samme måte som resten av kroppen egnentlig. Begynner de å nærme seg 45 begynner det å bli høvelig imponerende..(med forholdsvis lav fettprosent)
    Må vel enda lenger opp for at det skal bli imponerende om du er en skyskraper, hehe.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    jeg er velsignet med kortkort kropp og armer som følger med en slik kropp så mine 36cm armer ser ENORME ut

Admin
    Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Godt mulig det ..

(til de som trodde jeg mente at jeg hadde 45cm armer, så har jeg ikke det, det var et eksempel)

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    regner ikke med jeg kommer til å bli stort lengre, så da stopper jeg på ca 175cm.
    hva er da høvelig størrelse på ei arm?
    er 36 nå, og det er meningen det skal være freaky!
    45? er det umulig for meg?

og NK, si seriøst hvor store du har da!

Superior newbie Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    HUsker jeg var nede på 33 cm på venstra etter 1 år gips, det var moro.

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Og nå er du tilbake igjen på 35cm? Ikke verst det når man veier 100kg.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ikke dårlig når en er 120 cm høy da??!

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    100kg på 120cm? MiniMe på ekstrembulk?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    ja, like brei som lang jeg.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    40 blank ...klarte akkurat på håret å låre meg med i gruppen "40-45",hehe
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Kliss nytt medlem J.Bravo is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2003
    Er på deff nå så armene har krympet litt!

Kalde:48,5 Fett% ca.10,5

Wanna be big
    Gjest
    Jeg har usle 33cm kald.

sikkert 8 i fett%

trent i 10 mnd

Kliss nytt medlem Spigger`n is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2003
    Jeg leter etter målebånd, linjal funka ikke så bra

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spigger`n
    Jeg leter etter målebånd, linjal funka ikke så bra
    Mål med en vanlig tråd først, bruk så den til å måle opp i mot linjalen.

Kliss nytt medlem James Dean is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2003
    48cm kald 163cm høy 114,5kg
    Æ e Trønder Æ!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av James Dean
    48cm kald 163cm høy 114,5kg
    jøss , 163cm 48cm/114,5kg i Tønsberg , hvem i alladager er du ?

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    unknown powers ute og går, mr. NK?
    push harder - lift more

que?! timothy is on a distinguished road timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Jeg har passert 40cm kald!
    Mitt første store mål er nådd. Har uendelig lange armer og har slitt veldig med fremgangen her. Men nå har det løsnet

Kliss nytt medlem inzer is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av timothy
    Mitt første store mål er nådd. Har uendelig lange armer og har slitt veldig med fremgangen her. Men nå har det løsnet
    eg har 48.5 kalde og 49.5 varme er 179 høy og 120 kg.
    eg har 48.5 kalde og 49.5 varme er 179 høy og 120 kg.
    :P

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    bah :x

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av timothy
    Hva har lange armer med dårlig fremgang å gjøre?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Flexus
    Hva har lange armer med dårlig fremgang å gjøre?
    Sa ikke at det har noen sammenheng. "og"'en binder sammen to hel-setninger.
    okay da, dårlig formulert ops:
    men er vel vanskligere å se fremgangen på en lang arm, enn en kort?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Pleier som regel å ha noe med hverandre å gjøre når du binder sammen to setninga da, hehe. Ellers ser jeg ikke vitsen med å nevne det første. Men ser jo fremgang uansett om en har, bare at vi som er lange har lett for å bruke det som en unnskyldning.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    sant

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    På en lang arm må det mer volum til for at musklen skal virke stor. Derimot ligger den lange armen et lite heste hode fremfor den korte, da den har mer potensiale for volum. Virker logisk ikke sant? En kloss som er 100x10x10 har et større volum enn en kloss som er 75x10x10. Yes da. Skulle ønske jeg hadde lange armer. Da kunne jeg stått stille å klødd meg på knærna. Heh!

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Litt drøy den 40-45cm gruppa synes jeg, burde vært delt opp :P STOR forskjell på 40 og 45 jaffal.. og mange år med trening..

Noen som har oppskriften fra 41 til 45? :P

x
    :)

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    bare å kure ivei det
    You are hotter than 92% of men on this site!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    38.8

Har nok litt å trene

TEAM BODYTECH

www.kalibergym.no Gunnar is on a distinguished road
    Ble medlem
    06-2003
    For helvete NK, prøver du å ta livet av en stakkars jævel eller??? (Avataren!!)
    -Gunnar
    http://www.kalibergym.no

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gunnar
    For helvete NK, prøver du å ta livet av en stakkars jævel eller??? (Avataren!!)
    Gift mann og beby-mann!!!

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.