Kanskje på tide å dra igang et emne som gutta kanskje synes er litt interesant.
Hvor store er armene dine
hva anser du som bra størrelse på armer.
Kanskje på tide å dra igang et emne som gutta kanskje synes er litt interesant.
Hvor store er armene dine
hva anser du som bra størrelse på armer.
Kommer an på størrelsen, er man høy (som meg) trenger man større armer for at det skal se imponerende ut, på samme måte som resten av kroppen egnentlig. Begynner de å nærme seg 45 begynner det å bli høvelig imponerende..(med forholdsvis lav fettprosent)
underkant av 40 kald, overkant av 40 m/pump. samt at bf'en begynner å bli brukbar, får håpe den synker ytterligere med T-rexhar ikke fått trent tricep så godt på noen mnd. så den har krympet en del - har en slags skade.
hva jeg anser som bra armer kommer ann på resten av kroppen, slik at de står i stil. symmetri.
You are hotter than 92% of men on this site!
Ligger like over 43cm kald, men fett% er ikke så lav. Sliter med tricepsen.
Ca. 39 kalde, rundt 43 m/pump...
Er 1.79 høy og er forholdsvis stor rundt brystet, så må nok øke størrelsen ytterligere hvis det skal se imponerende ut...
It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
- Mike Mentzer
http://www.mikementzer.com
http://www.i-a-r-t.com
ligger rundt 39 kald 43 m pump
183cm høy
lavfett %
Prøver å finne formen igjen!
min er 37 (kalde) når jeg står og strammer de rett ut fra kroppen som i en posering, er det slik de skal måles?
jeg er 189cm høy og 87kg, fett% på under 10, det er jeg sikker på....
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
når de er kalde er de 36cm. sliter med armer!

38cm kalde, strammet.. ( ps: trent i 7mnd, hirr )
fettprosenten er forholdsvis lav, ca. 14%
strammet som i en dobbel biceps posering ja , men den armen du har i avataren ser da fryktelig stor ut til å være 37cm , men menOpprinnelig skrevet av Grizzly
![]()
er da virkelig en herremann ved navn Coleman, Ronnie Coleman sin arm så jeg håper da den er større enn 37...
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Ingen kommentar..![]()
Some people play hard to get. I play hard to want!
Even a broken watch is right twice a day!
Dawg
41,5/42cm Kald
Trent siden April.
Ser ut som Keiko har anoreksi, om du pettern ved siden av meg.
blir vel minste mann egops:
armer 35,5cm
fett%: holder det med keiko sizeops:
hvem er det som har over 47,5 her?
mvh
klementin
Her ligg det vel på i overkant av 40 strammet men er jo 1,95 også da...
Uteliv, inneliv eller underliv?
Åneidu !! Armene mine er vel rundt 32cm tenker jegOpprinnelig skrevet av ian nothingham
![]()
ligger på ca 48 nå. Men regner med å få de raskt opp igjen :=)
Clausthaler....
tenkte meg nok at en slik type avstemning ville bli populær.
'
Godt er det å se at jeg ikke er alene med min størrelse
Må vel enda lenger opp for at det skal bli imponerende om du er en skyskraper, hehe.Opprinnelig skrevet av Diezel
It`s time to put some hussle behind this muscle.
jeg er velsignet med kortkort kropp og armer som følger med en slik kropp så mine 36cm armer ser ENORME ut
Godt mulig det ..
(til de som trodde jeg mente at jeg hadde 45cm armer, så har jeg ikke det, det var et eksempel)![]()
regner ikke med jeg kommer til å bli stort lengre, så da stopper jeg på ca 175cm.
hva er da høvelig størrelse på ei arm?
er 36 nå, og det er meningen det skal være freaky!
45? er det umulig for meg?
og NK, si seriøst hvor store du har da!![]()
HUsker jeg var nede på 33 cm på venstra etter 1 år gips, det var moro.
Og nå er du tilbake igjen på 35cm? Ikke verst det når man veier 100kg.
Ikke dårlig når en er 120 cm høy da??!
ja, like brei som lang jeg.
40 blank...klarte akkurat på håret å låre meg med i gruppen "40-45",hehe
![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Er på deff nå så armene har krympet litt!
Kalde:48,5 Fett% ca.10,5
Jeg har usle 33cm kald.
sikkert 8 i fett%
trent i 10 mnd
Jeg leter etter målebånd, linjal funka ikke så bra![]()

Mål med en vanlig tråd først, bruk så den til å måle opp i mot linjalen.Opprinnelig skrevet av Spigger`n
![]()
48cm kald 163cm høy 114,5kg
Æ e Trønder Æ!
jøss , 163cm 48cm/114,5kg i Tønsberg , hvem i alladager er du ?Opprinnelig skrevet av James Dean
unknown powers ute og går, mr. NK?![]()
push harder - lift more
Jeg har passert 40cm kald!
Mitt første store mål er nådd. Har uendelig lange armer og har slitt veldig med fremgangen her. Men nå har det løsnet![]()
Opprinnelig skrevet av timothy
eg har 48.5 kalde og 49.5 varme er 179 høy og 120 kg.:Peg har 48.5 kalde og 49.5 varme er 179 høy og 120 kg.
Hva har lange armer med dårlig fremgang å gjøre?Opprinnelig skrevet av timothy
Sa ikke at det har noen sammenheng. "og"'en binder sammen to hel-setninger.Opprinnelig skrevet av Flexus
okay da, dårlig formulertops:
men er vel vanskligere å se fremgangen på en lang arm, enn en kort?
Pleier som regel å ha noe med hverandre å gjøre når du binder sammen to setninga da, hehe. Ellers ser jeg ikke vitsen med å nevne det første. Men ser jo fremgang uansett om en har, bare at vi som er lange har lett for å bruke det som en unnskyldning.
På en lang arm må det mer volum til for at musklen skal virke stor. Derimot ligger den lange armen et lite heste hode fremfor den korte, da den har mer potensiale for volum. Virker logisk ikke sant? En kloss som er 100x10x10 har et større volum enn en kloss som er 75x10x10. Yes da. Skulle ønske jeg hadde lange armer. Da kunne jeg stått stille å klødd meg på knærna. Heh!
Litt drøy den 40-45cm gruppa synes jeg, burde vært delt opp :P STOR forskjell på 40 og 45 jaffal.. og mange år med trening..
Noen som har oppskriften fra 41 til 45? :P
x
:)
bare å kure ivei det![]()
You are hotter than 92% of men on this site!
For helvete NK, prøver du å ta livet av en stakkars jævel eller??? (Avataren!!)
-Gunnar
http://www.kalibergym.no

Gift mann og beby-mann!!!Opprinnelig skrevet av Gunnar
![]()