+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Azstang

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27

Azstang

Ser ikkje dette ut som ei vanlig Az stang?
    Mystisk, klare å løfte ca 10kg meir med den enn andre... Føles masse bedre osv
    Gold gym
    Vedlagte bilder
    • Filtype: bmp Az.bmp (52,1 KB, 111 visninger)
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71

Det jeg er opplært til å tro er at 3155 der er 7,5kg og 3150/3151 er 5kg, uten låser. Det ser ut som du har en 5kg der tobbey

xr
    :)

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av x-ray

Det jeg er opplært til å tro er at 3155 der er 7,5kg og 3150/3151 er 5kg, uten låser. Det ser ut som du har en 5kg der tobbey

xr
    Den nest øverste ligner på den vi har på gym'et og den sies å veie 8,5 kg. Alltid trodd den veide 10, kjipern...
    Kan jo hende det er en annen serie el noe.

Tobb, har du ikke en vekt på gym'et ditt, så kan du veie den.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Den nest øverste ligner på den vi har på gym'et og den sies å veie 8,5 kg. Alltid trodd den veide 10, kjipern...
    Kan jo hende det er en annen serie el noe.

Tobb, har du ikke en vekt på gym'et ditt, så kan du veie den.
    Jepp da er det kanskje inkludert noen smålåser på 0,5kg, så den blir en 1kg tyngre. Alltid kjipt å finne ut man har lavere vekt på en man trudde hehe, derfor jeg alltid runder ned :P

Bruker starte med 1,25kg innerst på stanga, så jeg får en tier, låsene/klemmene våre trur jeg ikke veier no

xr
    :)

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Hæ er jeg helt ute på viddene nå men jeg trodde at det het EZ stang??

ikke for og pirke men jeg vil jo ha det korrekt for min egen del.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
    Hæ er jeg helt ute på viddene nå men jeg trodde at det het EZ stang??

ikke for og pirke men jeg vil jo ha det korrekt for min egen del.
    Hm, jo skreiv først ez, so blei eg litt usikker

Men ja, sikkert grepet so gjer den so mykje bedre då

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av x-ray
    Jepp da er det kanskje inkludert noen smålåser på 0,5kg, så den blir en 1kg tyngre.
    xr
    Nei, den er helt lik som den nest øverste på bildet. Låsene vi bruker veier 2,5 kg..
    Skal jammen ta og veie den etterpå as, så får vi se.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Nei, den er helt lik som den nest øverste på bildet. Låsene vi bruker veier 2,5 kg..
    Skal jammen ta og veie den etterpå as, så får vi se.
    Gidd du stikke og veie mi og?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.