+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Bakside av skulder øvelse (mrmuscle?!)

Medlem Knut1 har slått av rykte
    Ble medlem
    12-2003

Bakside av skulder øvelse (mrmuscle?!)

Har begynt med denner øvelsen for bakside skulder. Noen som kjenner til den og har noen kommenterer om riktig utførelse ( er ikke så flink i engelsk) Er denne bra øvelse el?
    Mr Muscle er du der?

http://www.exrx.net/WeightExercises/...wElbowOut.html

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Den øvelsen der heter hantelroing, og er egentlig en øvelse for ryggen. Men den tar fint på bakside skuldre oxo. (Noe de fleste roøvelsene gjør)

Jeg mener dette er en prima øvelse for rygg. Jeg føler jeg kan kjøre mye tyngre og presse meg mer på denne enn på foroverbøyd roing. Jeg klarer ikke å forklare riktig utførelse med å skrive det. Kanskje noen andre kan.
    Det er i motbakke det går oppover.

Ble medlem
    12-2003
    Hmm Men jeg bruker den som en erstatning for fremoverbøyd sidehev (som jeg er lei) Trodde hantelroing var med albuen helt inntil kroppen jeg.
    Det står på exrx at dette er en øvelse for baksiden av skulder. Noen?
    Takk

Ble medlem
    12-2003
    Er ikke dette hantelroing da, for rygg-latrissimus?

http://www.exrx.net/WeightExercises/...ntOverRow.html

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    ser ut som om du har rett, Knut1.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    legg merke til at det står elbow out på den du sa først, så den går sikkert på bakside skulder ja.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja, når du tar den med albuen ut, så vil du få en slik vinkel på de at du bruker bakside skuldre. Han drar og vekten opp til brystet, ikke til hoften, som du gjør på vanlig roing med manualer.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.