+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Bakside lår/romaskin

Kliss nytt medlem Trainee is on a distinguished road Trainee sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    31

Question Bakside lår/romaskin

Mine lår -baksiden that is- går omtrent innover i forhold til forsiden. Jeg har trent bakside lår jevnt og trutt (?) med øvelsen utfall og knebøy, men jeg må visst gjøre noe alvorlig gærnt for resultatene uteblir der jeg vil ha dem, men har kjempedigre lår sånn jevnt over.
    Jeg har tilgang til benk der man ligger på mage og løfter vekter med beina, men jeg er så kort i føttene at jeg når ikke frem når jeg løfter opp. (Var det lårcurl det het?) Noe som kan hjelpe?

Noen som har erfaring av resultat man kan forvente seg ved jevnlig bruk av romaskin? Jeg føler ryggen er blitt mer markert, men er det fordi jeg har brent blubb eller fordi musklene blir større? Eller bare fordi jeg tror det....?
    I`m a transgenic....

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Lårcurl:
    Har du kabeltrekk tilgjengelig? I så fall kan du improvisere en "lårcurl maskin". Noe a-la dette: http://www.exrx.net/WeightExercises/...ngLegCurl.html

Med benk kan du få til dette: http://www.exrx.net/WeightExercises/...ringRaise.html

Strake markløft er også bra for baksiden av lårene.

Medlem cb_23 er et navn kjent av alle cb_23 er et navn kjent av alle cb_23 er et navn kjent av alle cb_23 er et navn kjent av alle cb_23 er et navn kjent av alle cb_23 er et navn kjent av alle cb_23 er et navn kjent av alle cb_23 sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    31
    Hadde samme greia selv, men det tok rett og slett bare lengre tid på baksiden av låra. Men strake mark er er must, kom seg fort da!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Legg og bakside lår
    By celius in forum Trening
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 03-01-06, 18:39
  2. bakside skuldre
    By kimes in forum Trening
    Svar: 9
    Nyeste innlegg: 15-11-05, 18:32
  3. Hvordan tar dere bakside skulder?
    By vio in forum Trening
    Svar: 30
    Nyeste innlegg: 26-01-05, 21:07
  4. Bakside av skulder øvelse (mrmuscle?!)
    By Knut1 in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 12-01-04, 21:14
  5. bakside av skulder??
    By mmore in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 15-05-02, 10:46

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine