+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: bakside skuldre

Medlem kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    33

bakside skuldre

Jeg trenger tips til gode øvelser for å trene bakside skuldre!

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimes
    Jeg trenger tips til gode øvelser for å trene bakside skuldre!
    Alle typer roing med stang eller hantler, særlig hvis albuene er noe utovervinklet. Nedtrekk/chins, særlig hvis du er litt tilbakelent under utførelsen. De fleste trenger ikke isolasjonsøvelser for bakside skuldre imo.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Enig med Hitman, kjører du feks foroverbøyd roing så vil ikke isolat øvelser være nødvendig.

Lurer på hvor lang tid det vil ta før Ingar blander seg inn i diskusjonen
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    omvendt Pec Dec
    liggende kabelcryss (man ligger på ryggen på benk og krysser)
    foroverbøyd sidehev med hantler
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Markløft og roing er mer enn nok for baksiden, for min del.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    omvendt peck deck flyes syntes jeg personlig tar best på skuldre

ellers er det en øvelse hvor du ligger på skrå benken med magen ned å løfter hantler fra gulvet å til deg... blir litt lik den forigge nevnte øvelsen... men tar veldig godt begge to
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Enig med Hitman, kjører du feks foroverbøyd roing så vil ikke isolat øvelser være nødvendig.

Lurer på hvor lang tid det vil ta før Ingar blander seg inn i diskusjonen
    Jeg kjører faktisk ikke isolasjonsøvelser for bakside skuldre, siden jeg er av akkurat samme oppfatning som HITman beskrev.

Når det gjelder skuldrene er det vanskelig å utvikle det midtre hodet til sitt fulle uten isolasjonsøvelser. Isolasjonsøvelser for min del er ikke ment for isolering av bestemte hoder, men oppnåelse av optimal hypertrofi i form av forbedret ROM og belastningsfordeling.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Jeg tar Chins og div roing.

SCP

Kliss nytt medlem Akira82 is on a distinguished road
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    29

Bakside skuldre .

Litt merkelig er det at mange velger bort øvelser for bakside skulder ,men forside skulder for visst aldri nok . Jeg ser alltid folk kjøre alle mulige øvelser for forside skulder ,en del av skulderen som er med i nesten alle bryst øvelser som er !! Og det er ekstremt sjelden jeg ser noen med fullt utviklede skuldre i profil ....
    Jeg er av oppfatningen av at det er mange som kunne ha godt av øvelser for bakside skulder .

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Hjep til armer og skuldre!
    By Erik--- in forum Trening
    Svar: 16
    Nyeste innlegg: 22-02-05, 11:19
  2. Bakside skuldre!
    By Prulle83 in forum Trening
    Svar: 17
    Nyeste innlegg: 28-11-03, 19:05
  3. Skuldre og rygg
    By Håkon in forum Trening