+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Baksidelår.

Varg
    Gjest

Baksidelår.

Lurte på om noen kunne kommer med forslag til øvelser som tar godt på baksidelår. Kan ikke være pressøvelser etter som jeg har skadet meninsken. Takker på forhåd.

MVH
    varg

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Lårcurl og SLDL, eller feks roman deadlift.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    hvordan er roman deadlift?

sldl er en råbra øvelse hvis du får den til ordentlig!

Medlem varg3n is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002
    stivbent romansk deadlift. kickass øvelse.
    denne her, bare med litt stivere ben: http://www.bsu.edu/webapps/strengthlab/exdetails.asp?exid=182. konsentrer deg seff om å ta i med hamstringsa.
    mvh
    klementin

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Personlig så synes jeg liggende lårcurl er den øvelsen som har gitt meg mest framgang på baksiden av låret.
    Rak markløft er en ok øvelse , men jeg liker den ikke.

Varg
    Gjest
    Min favoritt fra den tiden jeg kunne trene bein er også liggende lårcurl. er den eneste øvelsen jeg føler brenner skikkelig i muskelen. tror ikke jeg er myk nok til å klare å holde ryggen helt rak under SLDL. Savner de dagene jeg kunne trene bøy

MVH
    varg

Medlem Quadriceps is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2003
    Lårcurl er selvsagt en favoritt. En annen bra masseøvelse er å kjøre dyp beinpress med føttene høyt på plata.

Litt vanskelig for deg kanskje, så her er noen andre tips:
    http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html

hus og styrkebyggjar Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Ein knalltøff øvelse for baksida av låret er øvelsen Hamstring Raises.
    Har ikkje du utstyret som på bildet,kan du gjere øvelsen i en ribbevegg,der du festar beina lengst nede i veggen.
    Nå veit eg ikkje om øvelsen lager press på menisken din...men du kan prøve:
    http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBHamstringRaise.html
    Jo, det er min bil du ser i avataren :)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.