+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: bare å gå å henge dere gutta

Medlem pain har en flott utstråling
    Ble medlem
    05-2003
    Sist endret av pain; 09-10-04 kl 12:10

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva da? Det genet som den gutten har?

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Hvem vl ha det genet der?? Stakkars gutten har flaks om han når tenårene..
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    stakkars gutt

Medlem pain har en flott utstråling
    Ble medlem
    05-2003
    sjekk de låra.. 7 mnd gammel!

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    sjekk bildet av oksen da.

Bronse Member steven87 is a jewel in the rough steven87 is a jewel in the rough steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    jeg fant ikke bilde....

Silver Member propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av steven87
    jeg fant ikke bilde....
    rata tat tat

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Jeg skulle så gjerne greid meg uten myosatin, hadde vært dritkult! First mutant, OG FOR EN EVNE!!!! Rått!
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
    Jeg skulle så gjerne greid meg uten myosatin, hadde vært dritkult! First mutant, OG FOR EN EVNE!!!! Rått!

Å ha et hjerte på størrelse med en liten melon er vel ikke like kult.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Nja ...må jo pumpe en jævlig mengde med blod

Medlem Chris is on a distinguished road Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Er den ungen en slags forsøks kanin eller er den født slik uten noen manipulering av gener? Trodde slikt ikke var lov eller hur?

Ble medlem
    03-2004
    Om jeg husker rett er ungen født med ett mangelproblem om man vil kalle det det. såvidt jeg husker mangler ungen det muskelvekstbegrensende hormonet myosatin. noe som setter svaret selv.
    både mor far og storebror skal visst være rimelig "heavy" når det kommer til kropp om jeg ikke husker feil.

Medlem Chris is on a distinguished road Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Ahh mangelproblem ja... er vel bare en coverup for gene manipulering det

Ble medlem
    03-2004
    Nei tror ikke det, broren skal blant også være en kraft kar av de sjeldene. er byggearbeider og bærer visst rundt på noe betonggreier som det ellers må mer enn en person til og bære leste jeg, foreldrene skal visst også ha heavy gener.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 16
    Nyeste innlegg: 16-09-04, 18:56
  2. Magerreksi
    By xxS in forum OT
    Svar: 48
    Nyeste innlegg: 30-05-04, 16:36
  3. hva skal jeg gjøre?
    By Tjalala in forum OT
    Svar: 40