+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 25 av 25

Tråd: Bicep/Tricep

Kliss nytt medlem Crosseye is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002

Bicep/Tricep

Hvordan er det å trene Bicep og Tricep på samme dag, eller dagen etter hverandre?... prøvde det engang, men følte at det ikke funka i hele tatt..

Er det dumt å trene slik :
    (GROVT)
    Mandag : Bryst - Bicep
    Onsdag : Rygg - Skuldre
    Fredag : Tricep evt føtter
    evt. Lørdag føtter mage

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Mandag : Bryst - Bicep
    Onsdag : Rygg - Skuldre
    Fredag : Tricep evt føtter
    evt. Lørdag føtter mage

evt. føtter mage.. Altså er det ikke sikkert du "gidder" trene beina og maven ops:
    Vel på de nsplitten du har satt opp vil du overtrene skuldre,triceps og bryst.
    Så de muskelgruppene kan du ikke forvente vekst i om du ikke er så fersk at du bare har trent en måned eller to.
    Men det kan du vel ikke være siden du har så bra bein at tenker å nedprioritere dem. ELLER?? :-?

Ble medlem
    03-2002
    Gi meg en bra splitt da...

jess... jeg er fersk!

Medlem emokid is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2002

funker bra for meg denne..

Mandag: Bryst - Biceps
    Tirsdag: Lår - Legger
    Onsdag: Fri
    Torsdag: Skuldre - Triceps
    Fredag: Rygg - Mage

Medlem FiXXXer is a jewel in the rough FiXXXer is a jewel in the rough FiXXXer is a jewel in the rough FiXXXer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Dag 1: Bryst og biceps
    Dag 2: Bein (og mage i tillegg hvis du orker)
    Dag 3: Fremre skulder og triceps
    Dag 4: Bakre skulder, rygg og mage

Bronse Member Sikko is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Crosseye: Du er så fersk at du ikke har en skikkelig splitt, men alikevel skal du kjøre steroider? DÅRLIG ide!

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26

biceps\triceps

Tror nok ikke at det å trene biceps og triceps på samme dag er så bra. Jeg trener selv triceps på mandager sammen med bryst, og biceps på fredag sammen med legger.

Prøv å sette musklene slik at du ikke ødelegger for en muskel ved å slite ut en annen.

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hva? Ikke så bra? Skadelig mener du?

Å trene biceps og triceps på en dag for å skvise inn mest mulig blod
    i armene på en gang er bortimot ideelt for å få armene til å vokse mest mulig spør du meg. Selvsagt er det mange andre varianter som er bra som feks Skuldre/triceps, Bryst/triceps, Rygg/biceps etc etc MEN å si at å trene bic/tric på en dag ikke er så bra synes jeg er drøyt.

I programmet du anbefaler under STARTHJELP så skriver du jo at du kjører både biceps og triceps sammen med bryst på mandag? snakker du ikke litt imot deg selv da?
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26

rettelse

Ja, jeg trener biceps sammen med bryst og triceps på mandag. Ja det sier seg jo litt imot det jeg mener, men at jeg har biceps på samme dag som triceps er fordi det er en av styrke-øvelsene mine. det virker jo kanskje litt dumt det istad da, men det er slik jeg liker det, men selv kjenner jeg jo at biceps etter triceps ikke er så jævlig godt.Men men... rettelse.

Bronse Member NOFATZO is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    43

Dette funker

Mandag

Rygg + tri. + nedre del av mage

Onsdag

Ben + skuler

Fredag

Bryst + bi. + øvre del av mage

45 - 60 min pass Du må bare gjøre 3 ting for å lykkes, det er å trene, trene og trene.
    "Go for the mass!"

Ble medlem
    03-2002
    Hehehe...bra signatur NOFATZO..funnet på den selv eller?

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    jeg har iallefall 0 problemer med bi/tri samme dag... funker som bare det her...
    push harder - lift more

Admin
    Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Gratulerer Viper[o] du klarte å finne fram en over ett år og en måned gammel post

(Bi/tri funker fett)

Kliss nytt medlem Philip is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2003
    Tror nok ikke at det å trene biceps og triceps på samme dag er så bra. Jeg trener selv triceps på mandager sammen med bryst, og biceps på fredag sammen med legger.

Dette er riktig, tren heller bryst og triceps på mandag, når du trener bryst trener du også triceps....

Admin
    Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Har du i det hele tatt prøvd å trene bi og tri samme dag? Spør du meg er det veldig bra

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Philip

Dette er riktig, tren heller bryst og triceps på mandag, når du trener bryst trener du også triceps....

SKJERP DEG PHILIP! DETTE ER RIKTIG? JEEESUS! Du er ikke i nærheten! :evil:
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Varg
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    Sitat Opprinnelig skrevet av Philip

SKJERP DEG PHILIP! DETTE ER RIKTIG? JEEESUS! Du er ikke i nærheten! :evil:
    Må si meg enig med HT her. Haar personlig bare gode erfaringer med å trene bi/tri på samme dag.

MVH
    varg

Medlem Foreigner is on a distinguished road Foreigner sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    37
    Bi/tri på samme dag er enkelt forklart DEILIG!

Men nå kjører jeg
    Bryst/skuldre
    Rygg/tricep
    Bein/bicep
    Inntil videre.

Foreigner
    "I saw a woman wearing a sweatshirt with 'Guess' on it. I said, 'Thyroid problem?'"
    - Arnold Schwarzenegger

Tøffing Unit har en flott utstråling Unit sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Kjører også bi og tri på samme dag, helt super kombo det...for tiden er bi prioritert derfor starter jeg med denne muskelgruppen..

Kliss nytt medlem Philip is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2003
    ok, ok..................

hør her, det er forskjell fra personer til personer.
    Det funker for noen og funker for andre.
    det er ikke verre enn å prøve i en stund sjøl, går det BRA, så går det bra...
    går det DÅRLIG, så går det dårlig...

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26
    jeg har sluttet med mine tidligere uvaner med å trene biceps en dag og triceps en annen for lenge siden, nå trener jeg en skikkelig kanonøkt for hele armen hver fredag - deilig!

Hele armen pumpes opp - deilig!

Varierer med å trene supersett med biceps/triceps øvelse, biceps/biceps, triceps/triceps. Må holde sjokkeringen igang, og vokser ganske bra for tiden - i overkant av 0,5cm pr. måned. Har vokst 0,6cm på venstre overarm siden 18.03.03, og 0,4cm på høyre. Dette er regelmessig hver måned.

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    men faen
    push harder - lift more

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av vegrum
    jeg har sluttet med mine tidligere uvaner med å trene biceps en dag og triceps en annen for lenge siden, nå trener jeg en skikkelig kanonøkt for hele armen hver fredag - deilig!

Hele armen pumpes opp - deilig!

Varierer med å trene supersett med biceps/triceps øvelse, biceps/biceps, triceps/triceps. Må holde sjokkeringen igang, og vokser ganske bra for tiden - i overkant av 0,5cm pr. måned. Har vokst 0,6cm på venstre overarm siden 18.03.03, og 0,4cm på høyre. Dette er regelmessig hver måned.
    skulle ønske armene mine vokste 0,5cm hver måned også. da kunne jeg ha trent frem til nyttår å tatt pause.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Her er det mye feilinformasjon ute og går... Når jeg leste gjennom innleggene prøvde jeg og tyde hvorfor en ikke kunne trene biceps og triceps sammen, men det ble det vel ikke gitt noe svar på.

Biceps og triceps er ypperlig å trene sammen. Grunnen er enekelt og greit at det er to seperate muskelgruppper, ergo du sliter ikke ut biceps når du kjører triceps.

Men jeg vil også påpeke at det er en fordel å kjøre triceps først, da enkelte kan bli stive visst de kjører biceps først og får ikke strekt ut armen skikkelig på tricpesen

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    jeg har hørt at man ikke bør trene biceps og triceps på samme dag fordi det blir for stor belastning på albueleddet. musklene tåler det sikkert bra, men det er visstnok ikke bra for albueleddet.................? :-?
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.