+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Brystrening.

Medlem siggen har slått av rykte siggen sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    31

Brystrening.

Vil gjerne vite hva dere synes om å trene bryst opptil annenhver dag i en 2 ukers periode, der 1 uke er kreatin-oppkjøring, og neste uke er vanlig kreatin-kjøring ( 2 x 5gram pr. dag). Gjør dette nå, og øker en del pr trening, og viser ingen tegn til overtrening. Spørmålet er om jeg får mer valuta for denne treningen, i forhold til hva jeg hadde fått hvis jeg hadde hatt færre brystøkter ?

Går ikke på protein-tilskudd, da jeg kun er en fattig gardist :-?

NK
    NK er aktiv nå
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Du trenger ikke å gå på proteintilskudd for å øke i muskelmasse så lenge du holder et høyt proteininntak fra vanlig kost.

Det du holder på med der er overtrening med forsett !! Det kan faktisk for enkelte personer gå å gjøre slik i en periode på et par uker men du vil ikke bygge muskler ihvertfall da du ikke gir brystet tid til å vokse.
    Jeg personlig ville vært skadet etter 3dje økta. Det du derimot kan gjøre er å trene etter følgende oppsett.

http://www.meso-rx.com/articles/pharmacology/steroid-case-study-01.htm

om du ønsker å trene samme muskel dag etter dag. Det har jeg sett med egne øyne gi enormt bra resultater.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.