+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Creatine + generelt om trening og kosthold

Kliss nytt medlem kaare_knaillhard is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002

Creatine + generelt om trening og kosthold

Dette vil jeg... :

1.Få store muskler, på kortest mulig tid.
    2.Få store muskler, på kortest mulig tid.
    3.Få store muskler, på kortest mulig tid.

Da lurer jeg på følgende:

Hva bør jeg gjøre...? Hva koster det hvis man skal bruke Creatin?(per måned for en gutt på 60kg) Hva bør jeg spise? Hvor ofte og hvordan bør jeg trene?

Har små trent på helsestudio (3t) i ca. ett år nå uten særlige resultater, og nå er jeg passe lei. Derfor vil jeg ha tips/råd!

På forhånd takk.

Administrator admin har en flott utstråling admin sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    42
    Tror nok ikke kreatin er løsningn for en gutt på 60 kg for å komme i "strangseason". Du bør nok trene en del med ordentlig kosthold først, og når det så begynner å gå tregt med å komme videre, kan du prøve deg på kreatin....

Superior newbie Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jaja...
    Tror nok de fleste her på forumet ville hatt større muskler på kortest mulig tid, men de fleste har nok oppdaget at det ikke finnes noen snarvei. Fortell litt mer om treningsopplegget ditt, kosthold (hva og hvor mye du spiser daglig), personlig info (alder, høyde etc...) og hva som EGENTLIG er måla dine med treningen. Har du noen lagsiktige mål, eller er dette bare et desperat forsøk på å se bedre ut til sommeren? Er ikke noe hokus pokus greier med trening, og det nytter ikke med hastverk... :-?

Kreatin er greit nok det, men det er bare et supplement og ikke et vidundermiddel i seg selv. Kosthold, trening og hvile er mye viktigere, og når du har dette på plass, først da kan du se etter kosttilskudd for å komme til neste platå

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    26
    Les denne du kaare
    http://www.geocities.com/byggdegstor/getbig.htm

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    er det ikke derfor folk tar AAS da ? kortest mulig tid, mest muskler ? hehe, ville anbefale deg å legge om kostholdet ditt og sette deg inn i den rette innstillingen. Tenk på å gå rundt på stranda med det nye vaskebrettet ditt ellernoe. Men du burde også overveie hvorfor du vil ha en slik kropp? Er det så viktig ?

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Rett mat før trening
    By admin in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 28-04-10, 12:12
  2. Megareksi
    By Avsluttet brukerkonto in forum OT
    Svar: 107
    Nyeste innlegg: 08-08-05, 11:12
  3. Dumt å stenge en viktig diskusjon!
    By Einherjer in forum OT