+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Deffe

Kliss nytt medlem Miniman is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002

Deffe

Lurte på hvor tung en burde være (Muskelmasse) for å få bra resultater når en begynner å deffe. Jeg veier nå ca 77-78 kg. fettprosent på ca 13% og er 179cm høy. Ikke mye å skryte av. Hvor mye mer burde jeg veie med den samme fettprosenten før jeg begynner deff ?

Takker for svar

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    179 78 kilo og 13% fett. Det vil si at du er ferdig deffet rundt. slutten av 60 tallet.

DET er ikke rare greiene på 179cm høyde.

Men det spørs jo litt hvilket mål du har. Som bygger så er det for tidlig ,skal du ha "heroin chic" look så er det greit.

Jeg ville heller brukt et par år til og lagt på meg minst 5 kilo muskler til før jeg i det hele tatt Tenkte på noe som het i nærheten av deff.

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    hohoho
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 8
    Nyeste innlegg: 31-07-05, 10:41
  2. Hjelp med deffe prog.
    By pAA vei in forum Kosthold
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 14-12-04, 23:32