Hva er folks beste øvelser her?
Hva er folks beste øvelser her?
Knowing is not enough,
we must apply.
Willing is not enough,
we must do.
I've got those, men takk for tipset.
Føler at quads vokser bra av WM og greier, men baksiden blir liksom litt left out. :\
Knowing is not enough,
we must apply.
Willing is not enough,
we must do.
Sumo benpress gir meg noe.
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
Den får jeg ikke til. Er det noe tips&tricks man må vite om for å få det til?Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Ellers har du jo nordic hamstring.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Strakmark med hantler!
I kill for money, but you are my friend - so I kill you for nothing!
Det er en rar øvelse. Når jeg tar den, så kjenner jeg det enormt i quadricepsene. Men dagen etterpå så er hamstringen helt ødelagt. Slik den er i dag,Opprinnelig skrevet av diste
Er vel ikke noe mer hokus pokus en å ha strak rygg, skyte rumpen ut, gjerne ha en liten knekk i knærne, gå så dypt som mulig og opp igjen.Opprinnelig skrevet av AxMataz
Nordic hamstring er tung visst man er litt tung![]()
Kjører selv strake mark, sumo beinpress og sittende lårcurl.
Favoritten er definitivt lårcurl.
184 cm
91 kg
20 år
Lårcurl med manual!
Strake mark! Kjører to sett istedenfor Xx6.
Lårcurl tar bare lang tid og gjør vondt. Hele gymmet rister jo på negativene fra rep 10.
Har både liggende og sittende curl i rotasjonen nå da. Gleder meg til å bytte en av de ut med sumo beinpress![]()

Alle markløft varianter
Har sett en del som har snakket om denne øvelsen, men har faktisk ikke helt forstått.Opprinnelig skrevet av Arralou
Har noen en video?
184 cm
91 kg
20 år
Jeg kjenner det sykt godt av utfall i smith, synest den river ganske kraftigOpprinnelig skrevet av celius
![]()

Strake mark med hantler, garantert gangsperr i dagesvis.
Hvorfor hantler heller enn stang?
Strake markløft og nordic hamstring
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Der er jo blink-jenta!![]()
Er det vanlig å løfte litt på ræva i liggende lårcurl?Hvis jeg ikke gjør det,må jeg gå latterlig lavt på vektene.
Hmm kanskje på de siste repsene men tror ikke det er folk som gjør det på alle :POpprinnelig skrevet av sympatico
Personlig forstår jeg ikke hvorfor en skulle ønske å gjøre det en gang. Tror ikke jeg har gjort noe sånt.
SLDL (strake mark)
Sittende Lårcurl