+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Favorittbodybuildere?

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26

Favorittbodybuildere?

Hvem er deres favoritter i kroppsbyggingens verden?

Mine er for øvrig Sergio Oliva, Reg Park og Larry Scott

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Liker ikke de gamle gutta............

PALUMBO og Val Chepica er mere min stil av byggere.
    Menn skal være BRUTALE og kvinnene symmetrisk og estetisk vakker.

Værsting haney is a jewel in the rough haney is a jewel in the rough haney sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    jeg for min del holder en knapp på hightower
    hehe

mvh
    haney

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    haha Morroklumpen! Drive gjøn med meg slik da gitt!!!!!!!!

Arnold var bra, Lou var/er også bra.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

cyp
    cyp er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem cyp is on a distinguished road cyp sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    tja .. shawn ray ...

Medlem Bbody7 is a jewel in the rough Bbody7 is a jewel in the rough Bbody7 is a jewel in the rough Bbody7 sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Estetikk!

Francis Benfatto.

http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1992/4/francis_benfatto.htm

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    26
    Etter å ha sett Ronnie Coleman sin treningsvideo så fikk jeg meg et nytt forbilde

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Benfatto JA... Enig med deg Bbody7. Han er ikke freaky som Palumbo ,men han er den PERFEKTE bodybuilder..Helt klart slik en kroppsbygger ideelt skal se ut.
    På gamle videoer av han som jeg har sett så skiller han seg ut fra resten av gutta med å være mer komplett og riktig sammensatt.

Men ...FREAKSHOW yea :x :x

Kliss nytt medlem Atlas is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    haha Morroklumpen! Drive gjøn med meg slik da gitt!!!!!!!!

Arnold var bra, Lou var/er også bra.
    Du så ikke tilfeldigvis Kongen av Queens forrige tirsdag på tv2??
    Lou er stadig vekk innom den serien....

Værsting haney is a jewel in the rough haney is a jewel in the rough haney sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    http://digilander.iol.it/mrolympia/Haney06.jpg

http://digilander.iol.it/mrolympia/Haney13.jpg

dette er en bra mann

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Definitivt Flex Wheeler( i 93-94), han hadde/har alt! Han får 100kg til å se ut som 120kg, og som regel på det fleste så er det omvendt!

FLEX "KEN" WHEELER

Kliss nytt medlem Dogsoldier is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Francis Benfatto og Thierry Pastel har alltid vært to favoritter.Må heller ikke glemme Mohammed Benaziza. Utrolig rå man til å være såpass lav.

Sjekk denne linken:

http://www.darkwoods.net/bodybuilder/male/bb/gallery/benazi01.html

Medlem MANimal is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Jaja, mange bra hobby-byggere dere nevner der...

Men Benfatto?? 70 kg tunge homoer i skinnjakke og boots var ikke akkurat det som i sin tid inspirerte meg til å begynne å trene, for å si det slik... Greit nok, mannen var symmetrisk, men det er kroppsBYGGING det handler om, er det ikke? Når jeg går på stevner er det ikke for å se turnere i tanga - jeg vil se freaks!

Når man snakker om favorittbyggere er det èn mann det for meg ikke får an å komme utenom: Dorian Yates. På sitt beste, den mest imponerende bygger verden noen gang har sett. (På sitt verste så han ganske dårlig ut, men det spiller ingen rolle i sammenhengen.)

Ellers må jeg si jeg syns Tom Prince er bra!

-MANimal

Kliss nytt medlem Dogsoldier is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Benaziza var jo bra.Bedre enn Benfatto.Han var mer av Lee Priest kaliber.
    Ellers er jeg enig i at når det gjelder monsterbyggere er Yates nr 1.

Medlem Bbody7 is a jewel in the rough Bbody7 is a jewel in the rough Bbody7 is a jewel in the rough Bbody7 sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    APPROPÅ MONSTERE! Ta en titt på siste video av Ronnie Coleman. Selv Yates blir smågutt!
    Trener ikke sjøl for konkurranse eller GUTTER, men for å holde meg i form (passert 40) og skal man ha draget på DAMER og ikke kjerringer bør man se nogenlunde ut. Enig i at Benfatto ser litt homo ut på bildene, -men bra symmetri.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.