Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Fettbrennings Treningsprogramm!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    22

Fettbrennings Treningsprogramm!

Heisenn jeg er en gutt på 18, snart 19 år. Og jeg er overvektig. Men det vil jeg ha en slutt på. Og er villig til og prøve alt, men har desverre ikke ressurser der jeg bor til "eksotiske" øvelser. Men har skog og mark, og med det kan vi utrette mye. har også noen manualer liggenes.

Det jeg lurte på var om det er noen med et "starters"- treningsprogramm for fettbrenning. Jeg bryr meg ikke om hvor mye jeg veger, bare hvordan jeg ser ut.
    Jeg er åpen for det meste og er tilgjengelig så sei hver dag i veken. Jeg vet trening tar tid for og vise resultater, men vil heller ha et med intensiv trening i kort periode, enn et litt mer avslappet programm øver f.eks 2 år.

Takker for all hjelp jeg kan få for min utfordring!
    Takk på forhånd.

mvh.- EzMode

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Det viktigste er kosten.
    Skriv opp hva du spiser så kan vi hjelpe deg med å korigere.

Trening uten fancy øvelser.. Hmm. Begynn med å gå en time + hver dag, hvis det er lett, hiv på deg en sekk hvor du gradvis øker vekten. Etterhvert kan du kanskje begynne å løpe en tur eller to i uken også.

Forøvrig er trening med vekter suveren fettforbrening. HAr du ikke muligheten til det så kan du se om du får laget deg et program du får gjenomført hjemme.
    noen eksempler
    Knebøy, først uten vekt, så med å holde en vekt over hode. finn noe tungt du kan bruke. feks en sekk med bøker.
    Push-ups. først med knærne i bakken, så uten. så evnt med beina høyere. evnt med sekk på ryggen.
    skrå pullups mot et bord eller noe slikt..

les også "nybegynnertråden" for mange gode tips. NybegynnertrÅden

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    22
    Tusen takk PG*! Posten din gidde meg et fint innsikt i hvordan jeg skal begynne treningen min

kosten? Jeg spiser vell det morra mi lager xD Det er mye kjøtt, men som regel med pasta/ris ved siden av. Om dette er rett kost eller helt feil har jeg ikke peiling på, men om noen vil vise meg rett vei hadde det vore flott.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av EzMode Vis post
    Tusen takk PG*! Posten din gidde meg et fint innsikt i hvordan jeg skal begynne treningen min

kosten? Jeg spiser vell det morra mi lager xD Det er mye kjøtt, men som regel med pasta/ris ved siden av. Om dette er rett kost eller helt feil har jeg ikke peiling på, men om noen vil vise meg rett vei hadde det vore flott.
    Kjøtt betyr ikke alltid rent kjøtt. Ta feks å skriv en dagbok hvor du lister opp all mat du dytter i deg iløpet av en dag.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.