heisann. det er noe jeg lurer litt på. en godt kvalifisert treningsveileder som jeg kom i diskusjon med her for noen uker siden sa til meg at en persons fettforbrenning kun varierer med 5-7% fra topp til bånn. for de som ikke sjønner helt hva jeg mener med det (visst det er noen da) mener jeg at visst fettforbrenningen din er på det aller laveste så er det faktisk ikke mindre enn 5-7% enn hva forbrenningen din kan være optimalt (regner med han mener naturlig fettforbrenning uten dnp, eff o.l) ..
så konklusjonen hans i diskusjonen var at dette med å optimalisere fettforbrenningen egentlig ikke hadde noen reel betydning siden den er så liten prosent vis..
jeg må si jeg rynket kraftig på nesen av dette med tanke på jeg har sett enorme fysiske forandringer på folk som har hatt lav til høy fettforbrenning samt hva kcal folk kan pakke i seg når de har høy fettforbrenning kontra lav med tanke på fett% økning..
stemmer disse prosentene? isåfall har disse prosentene _veldig_ mye å si selv om det ser lavt ut på papiret.. jeg bare kommenterte med at det denne karen hadde å si måtte være typisk "gym science"... er det mulig en treningsveileder kan ta så feil?... noen som vet noe om dette? her hadde det vært greit med noe kvalitetsikret informasjonskilder så jeg kan knekke denne karen kraftig i diskusjonen noe jeg veldig godt liker.. hehe
-takker for alle svar

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat