Hvordan måler man fettprosenten sin?
Takker for svar
Hvordan måler man fettprosenten sin?
Takker for svar
Jeg målte fettprosenten min i en helsekostbutikk...Vet ikke om det blir helt nøyaktig, men jeg er sikker på at en helsesøster kan måle fettprosenten...Men jeg har et spørsmål også...Hva er det vanlig at den ligger på?? Jeg er 1.65 høg og veier ca 50kg. Har lite fett på kroppen...Er jeg undervektig??
Kjøper deg en fettklype på athletic-city.no til 198 spenn..
Annhelen: Om du undervektig ? vel..ifølge BMI er du det.. men BMI sier jo som alle vet ingenting om hvor stor prosentandel kroppen er av muskler og fett.. Hvor mye målte fettprosenten din da ?
D
Da jeg målte fettprosenten min var jeg en god del kilo mer..Har endret kostholdet mitt siden den gang. Jeg vet at jeg er for tynn, men trives sånn som jeg er nå..Er mer redd for å bli tynnere å miste kontrollen. Men egentlig er jeg altfor glad i mat!!!Opprinnelig skrevet av DBygnes
![]()
NOFATZO: Hvorfor skal vi gå til din side ?!? klikk deg til Kostholdsprogram sier du .. javel står'kke enn jævla sjit om det noen her inne lurte på der ?! Forstår ikke helt poenget ditt med å henvise folk til en side som inneholder NULL !?![]()