Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Fettreduksjon ved hjelp av vekter

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007

Fettreduksjon ved hjelp av vekter

Juhu.

Jeg har en del fett jeg skal bli kvitt. Trenger noen råd.

Først og fremst trives jeg veldig godt med å trene vekter, jeg er ikke så fan av løping men biter i det sure eplet.

Men jeg lurer på om vekter og styrke generelt er bra for å fjerne fett? (jeg spiser etter et godt kostholdprogram).

Jeg vurderer 60 minutters vekttrening, tunge vekter, høy intensitet og deretter jogge 20 minutter på en tredemølle? Vil dette være det beste?

Noen tips til hvordan jeg skal trene for å fjerne fett, men også beholde muskelmassen og bygge muskler.

Markus
    Ski

Medlem
    Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572

Leste det RYP-hefte en gang det virka ganske inntresant. Det er jo en av delene som heter ekstrem fettforbrenninng du kunne tatt en titt på. Jeg syntes de legger litt for mye opp til at du skal kjøpe alt mulig av kosttilskudd fra TN. Det hjelper sikkert litt, men så mye penger vil ikke jeg bruke
    Medlem i klubben for gutter som trener med jentevekter

ORD DELING er skam

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bongo Star Vis post
    http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572

Leste det RYP-hefte en gang det virka ganske inntresant. Det er jo en av delene som heter ekstrem fettforbrenninng du kunne tatt en titt på. Jeg syntes de legger litt for mye opp til at du skal kjøpe alt mulig av kosttilskudd fra TN. Det hjelper sikkert litt, men så mye penger vil ikke jeg bruke
    Ja har sett det programmet.

Men forstår det ikke helt. Hva står M*069 for? Og hva skal man begynne med, styrkeøvelsene eller kardiotrening?

Noen som kan gi svar på spørsmålene mine?

Takk
    Ski

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Trening med vekter er en meget bra for å kvitte seg med fett. Når en går/jogger eller driver med annen kardio med lav puls så vil den forhøyede forbrenningen slutte når du slutter med aktiviteten. Ved styrketrening eller høypuls kardio ( feks intervaller) vil den økte forbrenningen vedvare i timesvis etter aktiviteten og er således mest tidseffektivt for å fjerne fett.

Du bør uansett først og fremst konsentrere deg om kostholdet for å få en vektreduksjon og for å bygge muskler.

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Trening med vekter er en meget bra for å kvitte seg med fett. Når en går/jogger eller driver med annen kardio med lav puls så vil den forhøyede forbrenningen slutte når du slutter med aktiviteten. Ved styrketrening eller høypuls kardio ( feks intervaller) vil den økte forbrenningen vedvare i timesvis etter aktiviteten og er således mest tidseffektivt for å fjerne fett.

Du bør uansett først og fremst konsentrere deg om kostholdet for å få en vektreduksjon og for å bygge muskler.
    Ok. Gode greier.

Men som jeg har hørt mye før så er forbrenningen på topp etter en times trening med vekter, så vil det hjelpe meg å gå litt fort på en tredemølle i rundt 20 minutter etter vekttreningen, evt en spinningtime?
    Ski

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Du vil jo brenne mere fett om du forlenger økten, men når du gjennomfører kardioen har ikke så mye å si for forbrenningen.

Medlem
    Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Sitat Opprinnelig skrevet av MN Vis post
    Ja har sett det programmet.

Men forstår det ikke helt. Hva står M*069 for? Og hva skal man begynne med, styrkeøvelsene eller kardiotrening?

Noen som kan gi svar på spørsmålene mine?

Takk
    Mx0,69 betyr 69% av max10repene dine, viss jeg ikke husker feil.

Man skal starte med vekttreningen, så kardioen.
    Medlem i klubben for gutter som trener med jentevekter

ORD DELING er skam

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.