Fant tilfeldigvis denne tråden her http://www.fibromyalgi.no/forside/fo...ing_min_dagbok når jeg søkte på CISSUS.
Sjekk ut tråden.
Du sier du er nysgjerrig på bruk av veksthormon. Må bare si at jeg aldri i livet ville ha putta i meg noe sånt frivillig. Jeg fjernet en svulst fra hypofysen og mista dermed min egen produksjon av hormonet så jeg hadde egentlig ikke noe valg, men det var en interessant erfaring.
Jeg husker ikke i farta hvor stor dose jeg begynte på. Det beregnes ut fra ditt eget nivå, alder, kjønn og vekt. For sikkerhets skyld tok jeg litt mindre i begynnelsen enn legen anbefalte da jeg ofte reagerer voldsomt på nye medisiner. Legen mente jeg ikke ville føle noe forandring i kroppen før etter et halvt års bruk, men jeg merka det en halv time etter første sprøyta. Legen forsøkte også å overbevise meg om at det ikke ville hjelpe på fibro-smertene mine og at jeg aldri ville få noen bivirkninger og at jeg måtte instille meg på å bruke dette livet ut. Han tok feil. Som sagt, etter første sprøyta våkna jeg neste morgen mindre stiv og støl enn jeg pleier. Etter et par måneder var jeg som et nytt menneske. Blodprøver viste perfekt nivå, men legen ville jeg skulle øke et hakk til på sprøyta. Jeg prøvde, men følte meg uvell, så fortsatte på samme lille dose som jeg kjente var det riktige for meg. I et års tid fungerte dette flott. Så begynte helvete. Skjelettet begynte å vokse på tvers. Hender og føtter ble bredere. Det var gørvondt. Deretter hodet. Jeg kunne sitte stille å høre det knase i skallen når den utvidet seg. Dette medførte at tannkjøttet trakk seg ned, så tennene mine var i fare for å falle ut. Jeg ble hoven og pløsete i ansiktet, neppe farlig, men jeg så jævlig ut. Brystene vokste desperat og jeg så ut som jeg hadde silikoninnlegg - gikk opp flere bh-størrelser. Smertefult. Forsøkte å slutte med sprøytene, men da kom abstinenser som var direkte farlige, så jeg måtte bruke flere måneder på nedtrapping.. Det var enda mer smertefult da kroppen forsøkte å krympe tilbake til normalt igjen. Den skrek og knaste, men jeg fikk tilbake mine egne hender og føtter etterhvert. Puppene derimot ser det ut som jeg må lære meg å leve med. De er tunge og vonde. Blodsukkeret svingte som en jojo hele tiden - mange brukere utvikler diabetes, og siden veksthormon har en senkende virkning på både blodtrykk og kolesterol, så stiger både trykk puls og kolesterolnivå etter lang bruk. Dette har jeg brukt flere å på å få orden på igjen. Jeg har vært medlem av flere forum for medisinsk bruk av veksthormon, og jeg har visst vært en av de heldige.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat