Vis noen kunne bli min fadder ville jeg blitt takknemlig..Selv om jeg ikke er helt sikker på hva en Fadder er![]()
Vis noen kunne bli min fadder ville jeg blitt takknemlig..Selv om jeg ikke er helt sikker på hva en Fadder er![]()
Vel nå har du sendt meg noen pmer og spurt meg om jeg vil være Fadderen din.
Ikke tenk på det, gjør leksene dine, rydd rommet ditt, spill litt data, begynn å tren litt styrke og fortsett å drikke sjokomelk.
RockyRock
hehe..det der føres så utrolig kjedlig ut
Når jeg var 12 så visste jeg ikke hva internett var engang også sitter du her på et treningsforum hvor du gjerne vil ha tips til hvordan bli sterk og god i slåssing. Det er meninga at du skal være ute med vennene dine og kaste snøballer på busser..
Venner jaDet er fine greier
Jeg ser ikke noe poeng i å begynne med vekttrening i din alder. Bedriv heller allsidig idrett. Dette skaffer deg et solid treningsgrunnlag til å bygge muskler på når du er blitt såpass gammel at skjelettet ditt er utvokst og leddflatene er kommet sammen. Du kan skade deg ved å trene med større belastning når leddflatene ikke er vokst sammen ennå.
De aller fleste som er i stand til å legge på seg mye muskler, har et godt treningsgrunnlag fra barn/ungdom. Om du for eksempel trener deg opp til å bli en juniormester i tikamp, så vil du øke muskelmassen din i rakettfart når du begynner å løfte vekter som 17-åring.
Andre eksempler på treningsformer som gir et godt og allsidig treningsgrunnlag:
Svømming. Gjerne kombinert med en eller annen treningsform for beina. Jogg, spill fotball eller hva du nå vil i tillegg til svømmingen.
Langrenn.
Boksing eller annen kampsport.
Til slutt det som jeg ville begynt med i ung alder (om jeg bare kunne ha startet på nytt): Turn!
coffee svømmingcoffee
Tord, begynn med vekttrening nå!...det vil gi deg mye jentelus på vidergående![]()
RockyRock
Svømming er gull verdt!
Finfin trening, og du får en fin fysikk!![]()
Opprinnelig skrevet av Dick Justice
Da jeg var 12 var det ikke noe internett, vi hadde ikke telefon og vi hadde nettopp fått sort-hvitt TV. Nei, jeg kødder ikke! Vi hadde nettopp flytta til et nytt sted og jeg husker jeg kunne tenkt meg å lære å bli stor og sterk og banke dem som syntes det var moro å mobbe innflyttere...Jeg slet også med å få venner. Begynn på kampsport, så lærer du å sloss, så får du også venner.Venner ja Det er fine greier
Jepp, tren hva du vil, men gjerne litt styrketrening. Unngå som sagt tunge vekter, men ellers tror jeg ikke styrketrening er negativt. F.eks se hvor mange armhevinger du klarer. Jeg hadde mål å ta 100 armhevinger som guttunge og klarte det til slutt.Jeg ser ikke noe poeng i å begynne med vekttrening i din alder. Bedriv heller allsidig idrett. Dette skaffer deg et solid treningsgrunnlag til å bygge muskler på når du er blitt såpass gammel at skjelettet ditt er utvokst og leddflatene er kommet sammen. Du kan skade deg ved å trene med større belastning når leddflatene ikke er vokst sammen ennå... [snip] ...Svømming. Gjerne kombinert med en eller annen treningsform for beina. Jogg, spill fotball eller hva du nå vil i tillegg til svømmingen.
Langrenn.
Boksing eller annen kampsport.
Til slutt det som jeg ville begynt med i ung alder (om jeg bare kunne ha startet på nytt): Turn!