Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Fikk råd om og skaffe fadder noen som vil hjelpe??

Medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    18

Fikk råd om og skaffe fadder noen som vil hjelpe??

Vis noen kunne bli min fadder ville jeg blitt takknemlig..Selv om jeg ikke er helt sikker på hva en Fadder er

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Vel nå har du sendt meg noen pmer og spurt meg om jeg vil være Fadderen din.

Ikke tenk på det, gjør leksene dine, rydd rommet ditt, spill litt data, begynn å tren litt styrke og fortsett å drikke sjokomelk.
    RockyRock

Medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    18
    hehe..det der føres så utrolig kjedlig ut

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    Når jeg var 12 så visste jeg ikke hva internett var engang også sitter du her på et treningsforum hvor du gjerne vil ha tips til hvordan bli sterk og god i slåssing. Det er meninga at du skal være ute med vennene dine og kaste snøballer på busser..

Medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    18
    Venner ja Det er fine greier

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Jeg ser ikke noe poeng i å begynne med vekttrening i din alder. Bedriv heller allsidig idrett. Dette skaffer deg et solid treningsgrunnlag til å bygge muskler på når du er blitt såpass gammel at skjelettet ditt er utvokst og leddflatene er kommet sammen. Du kan skade deg ved å trene med større belastning når leddflatene ikke er vokst sammen ennå.

De aller fleste som er i stand til å legge på seg mye muskler, har et godt treningsgrunnlag fra barn/ungdom. Om du for eksempel trener deg opp til å bli en juniormester i tikamp, så vil du øke muskelmassen din i rakettfart når du begynner å løfte vekter som 17-åring.

Andre eksempler på treningsformer som gir et godt og allsidig treningsgrunnlag:

Svømming. Gjerne kombinert med en eller annen treningsform for beina. Jogg, spill fotball eller hva du nå vil i tillegg til svømmingen.

Langrenn.

Boksing eller annen kampsport.

Til slutt det som jeg ville begynt med i ung alder (om jeg bare kunne ha startet på nytt): Turn!

Medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    18
    coffee svømmingcoffee

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av tord0604 Vis post
    coffee svømmingcoffee

Svømming er konge, turn er også å anbefale. Boksing ville jeg venta med et par år hvertfall.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Tord, begynn med vekttrening nå!...det vil gi deg mye jentelus på vidergående
    RockyRock

Medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin Vis post
    Jeg ser ikke noe poeng i å begynne med vekttrening i din alder. Bedriv heller allsidig idrett. Dette skaffer deg et solid treningsgrunnlag til å bygge muskler på når du er blitt såpass gammel at skjelettet ditt er utvokst og leddflatene er kommet sammen. Du kan skade deg ved å trene med større belastning når leddflatene ikke er vokst sammen ennå.

De aller fleste som er i stand til å legge på seg mye muskler, har et godt treningsgrunnlag fra barn/ungdom. Om du for eksempel trener deg opp til å bli en juniormester i tikamp, så vil du øke muskelmassen din i rakettfart når du begynner å løfte vekter som 17-åring.

Andre eksempler på treningsformer som gir et godt og allsidig treningsgrunnlag:

Svømming. Gjerne kombinert med en eller annen treningsform for beina. Jogg, spill fotball eller hva du nå vil i tillegg til svømmingen.

Langrenn.

Til slutt det som jeg ville begynt med i ung alder (om jeg bare kunne ha startet på nytt): Turn!

Det er vel bevist at fotball gir like mye skade på leddene som det trening med vekter gjør... Og du kan jo også trene og øke muskelmasse ved armhevninger,pullups, og situps. Også kanskje vente et par år med vekttrening.

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av hulken.....-..- Vis post
    Det er vel bevist at fotball gir like mye skade på leddene som det trening med vekter gjør...
    Ikke i den alderen nei.

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    22
    Svømming er gull verdt!
    Finfin trening, og du får en fin fysikk!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Medlem Bajazz sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petter'n Vis post
    Når jeg var 12 så visste jeg ikke hva internett var engang også sitter du her på et treningsforum hvor du gjerne vil ha tips til hvordan bli sterk og god i slåssing. Det er meninga at du skal være ute med vennene dine og kaste snøballer på busser..
    Da jeg var 12 var det ikke noe internett, vi hadde ikke telefon og vi hadde nettopp fått sort-hvitt TV. Nei, jeg kødder ikke! Vi hadde nettopp flytta til et nytt sted og jeg husker jeg kunne tenkt meg å lære å bli stor og sterk og banke dem som syntes det var moro å mobbe innflyttere...
    Venner ja Det er fine greier
    Jeg slet også med å få venner. Begynn på kampsport, så lærer du å sloss, så får du også venner.

Jeg ser ikke noe poeng i å begynne med vekttrening i din alder. Bedriv heller allsidig idrett. Dette skaffer deg et solid treningsgrunnlag til å bygge muskler på når du er blitt såpass gammel at skjelettet ditt er utvokst og leddflatene er kommet sammen. Du kan skade deg ved å trene med større belastning når leddflatene ikke er vokst sammen ennå... [snip] ...Svømming. Gjerne kombinert med en eller annen treningsform for beina. Jogg, spill fotball eller hva du nå vil i tillegg til svømmingen.

Langrenn.

Jepp, tren hva du vil, men gjerne litt styrketrening. Unngå som sagt tunge vekter, men ellers tror jeg ikke styrketrening er negativt. F.eks se hvor mange armhevinger du klarer. Jeg hadde mål å ta 100 armhevinger som guttunge og klarte det til slutt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.