finnes det filmer som viser hvordan man skal utføre forskjellige øvelser?
da tenker jeg ikke på små klipp, men hele filmer.
finnes det filmer som viser hvordan man skal utføre forskjellige øvelser?
da tenker jeg ikke på små klipp, men hele filmer.
hele filmer? små klipp viser hvordan du skal utføre øvelsen. du trenger vel ikke se de løfte opp og legge fra seg vektene og.
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html
er siden med disse klippene.
Visst du vil se treningsvideoer, sjekk ut www.mocvideo.com
Nei, selvfølgelig ikke.
Tror jeg forklarte meg litt dårlig, tenkte på filmer der de går gjennom et trenings program, viser øvelser, å forklarer litt.
link #2 var akkurat det jeg ville ha, takk.

Jeg fant et par slike treningsvideoer som du etterlyser på kazaa. Tror jeg søkte på bodybuilding filtrert på video. Så hvis du ser bortifra videoer med "big clitty, titty bitches" innhold, så fikk jeg opp litt interessant.
hvis du er intr. i å kjøpe så virker jo denne grei. http://www.play.com/play247.asp?page=search&adudisc=y
ellers finner du masse på kazaa osv.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
flex magazine har noen filmer. du finner dem når du søker på søket til tivolibody. selv om kanskje ikke allt dem sier er 100% riktig, så er det i alle fall god underholdning og lærerikt.

Bestilte meg nettopp den nye versonen av pumping iron til 200spenn med frakten![]()
![]()
hvor da?Opprinnelig skrevet av forecloseradream

www.dvdstrax.com/no
144,- inkl frakt fra playusa.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................