Jeg liker å kalle dette forumet for Finduspott og Findusprat. Fordi Findus er sponset her og jeg vil vise min takknemlighet ved å lage en tråd spesiellt for deres undergraving av grekgze. JEg er blitt en bearbeidet nekrologisk utplassert plantasjeeksport fra Onkel Jannik's soveværelse i Tyskland, Napoli. Han var en mektig kriger akkurat som Zoltan Zlakan og Stephen Zagat. Zagat er egentlig verdenskjent. Etter hva jeg har hørt, og utifra egen erfaring, tror jeg at det har noe å si om hva verdenskartet er laget av. Noen sier hakket storfeskinn andre sier Olek's skrufabrikk. Jeg satser på den astronomiske forklaring på hvor menneskene kommer fra og hvor kommer hatter fra? Jeg tror at hatter kommer fra Steven Spielberg's siste designkunst fra vitu's apotek i Froland, Hermannfoss like uttafor Homborsund, aust-agder. Men likevel er det viktig å ta for seg å ikke ødelegge en aften på Njøten's tilfluktsrom bak lås og slå i møbelringen som ligger rett uttafor stoa og som holder til langt oppe i Nord med Velle i Vollet. Ingen bra mann spiser mye proteinmilkshake og en kopp kakao uten å tenke over at man faktisk har bruk for vikingmelk og en skål med hakket hestekjøtt. Noen har foreslått Coca-Cola med hestebiter, jeg tror det ville blitt en stor suksess. Akkurat som pepsi med agurk smak! Det må være den desidert beste oppfinnelsen oppgjennom menneskenes historie om velvære og Påtalemyndighet i Tromsø, Grevlingfoss. Men husk å ta kontakt hvis du møter Ole Gunnar Nedrebø eller orakalet Jostein Gaarder. Takk!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat