+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 42 av 42

Tråd: Finnes det egentlig fitness folk som trener rent ?

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29

Finnes det egentlig fitness folk som trener rent ?

Vel topicen sier det meste, vil bare ha noen tilbakemeldinger på dette. Har aldri tatt noe bortsett fra effedrin, skal ikke virke skinnhellig. Vet godt hvordan det er, har kamerater osv som driver med det. Men jeg bare lurer, går det an å bli stor uten å bruke slike hjelpemidler ?

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ja det går fint å bli stor uten AAS HGH IGF-1 osv....

RIKTIG trening,hvile,mat er det viktigste uansett om du bruker hjelp eller ikke..AAS vil få ting til å skje fortere og i tillegg flytte grenser men stor kan du bli uten.

Defininsjonen STOR er da kanskje ikke diskutert

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    definerer Stor som vis man er svær og ordentlig markert, "The Rock" om du vil. virker bare som om folk vil ha det til at alle som driver med fitness er fulle av AAS. Men man kan jo også diskutere igjen hvor farlig det er, om det blir gjort av en fornuftig fyr. Har hørt en hel haug av historier der AAS blir glorifisert som et vidundermiddel som gjør deg stor på 2 sek uten i det hele tatt å tenke over matinntak alkoholinntak osv..

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Fitness gutta og Jentene er i kategorien Enkelt å oppnå uten AAS. Alexander Henden f.eks. Har jo en ideell Fitnessfysikk. rett under 180cm og ca. 40 armer,40 legger, ca 80 kilo..DET kan du lett oppnå uten "hjelp".

En Bygger derimot på 90 kilo og ca 170cm i Konk form........ :-? DA begynner du å nå grensene for hva som er mulig skulle jeg tro.

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    hehe, vel vel, det må jo nesten være lov å tøye grensene litt. Tenker jeg venter til jeg blir litt eldre med AAS i tilfellet. Har litt noia for bivirkninger og slikt pga en litt utsvevende fortid. Men virker som det er et hjelpemiddel som fungerer veldig bra

cyp
    cyp er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem cyp is on a distinguished road cyp sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    [quote="Pasienten"]Tenker jeg venter til jeg blir litt eldre med AAS i tilfellet. quote]

ingen dum ide spør du meg ...

cyp

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    vel, er vel en fordel å være helt utvokst. er 19 nå håper på å bli litt høyere innen jeg er 22 - 23... men men

Kliss nytt medlem BicepsXL is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2002
    Det går fint ann å bli 100 kg uten as

Bronse Member Sikko is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    150kg går også uten as, men da har du rimelig høy fettprosent :P

Kliss nytt medlem Superman is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2002
    Trene hardt, hardt, hardt er svaret! Det er fullt mulig å bli stor uten bruk av AS, men hvis vi snakker om størrelsen til Flex-gutta, er svaret nei!
    Selv er jeg ren, kjører blytungt og har et strengt kosthold...
    Har oppnådd meget gode resultater, men dette er også individuelt mtp fysikk, fettprosent, antall muskelfibre, kosthold, hvile og evnen til å presse seg maximalt og å følge et godt treningsprogram utviklet for deg personlig!
    Det er fullt mulig å bli svær, men som de andre her sier, definisjonen av svær kan diskuteres... AS fungerer som en katalysator, du vokser raskt og blir stor og sterk på kort tid... Effekten er imidlertdig forbigående, og det må trenes regelmessig og hardt, samtidig med at du må ta nye kurer for at effekten skal være konstant og fortsette....
    Stå på og tren hardt....

Gjest

Markus Ruhl er vel rein!!

Er det sånn du mener med stor??

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Personlig er jeg 189 høy og 96 kilo. jeg er rein og har planer om å forbli det. Men jeg har ingen illusjoner om å noengang konkurrere i bygging. Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg det.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Personlig er jeg 189 høy og 96 kilo. jeg er rein og har planer om å forbli det. Men jeg har ingen illusjoner om å noengang konkurrere i bygging. Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg det.
    jeg blir med den dagen det er dopingtest

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    målet mitt er å bli 100kg, samt være rein! men det trur jeg kan blir litt vansklig.. er 171cm veier ca 80kg nå.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Superior newbie Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det som er tinge er at når du kommer til det målet du har satt deg, som du trodde var "uoppnålig", så er det ikke så kult lenger. Da er det plutselig et nytt mål du skal strekke deg etter. Så om du har satt deg mål på og bli 100 kg, så er du ikke fornøyd med det når du kommer dit.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Flexus
    Det som er tinge er at når du kommer til det målet du har satt deg, som du trodde var "uoppnålig", så er det ikke så kult lenger. Da er det plutselig et nytt mål du skal strekke deg etter. Så om du har satt deg mål på og bli 100 kg, så er du ikke fornøyd med det når du kommer dit.
    nettopp det som gjør styrketrening o.l så mye artigere enn fotball

Kliss nytt medlem alexfitness is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2002
    Jeg kan bare svar for meg selv, hva andre gjør bryr jeg meg ikke om!

Ja man kan være ren og delta i fitness! For meg så er det mere snakk om livsstil enn det er noe annet!

Mvh
    Alexfitness
    www.nutritionoutlet.nu/forum/alexander

Gjest
    Er du ren Alexander??

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Alexander er REN ja

og velkommen til forumet vårt Alex... Gratulerer med 2plassen

Gjest
    Da må jeg si at du har rimelig imponerende resultater.. Sinnsykt bra lår på deg, og ikke minst rutene er konge!!

Kliss nytt medlem alexfitness is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2002
    Ja jeg er faktisk det! Men jeg pleier å si til de som sier at de kunne tenkt seg å ha en kropp som det jeg har. "Det har du ikke, du vil ikke orke alt som ligger bak"

Alt som jeg gjør iløpet av en dag er lagt opp iforhold til treningen, maten jeg spiser, tidene jeg jobber hvor mye jeg sover etc. Jeg trener regelmessig hele året igjennom, med perioder som samsvarer tilhverandre på tung/ lett trening vs høyt/ lavt kcal inntak.Dette har jeg gjort nå i snart 13år istrekk derfor har jeg ok resultater.

De fleste har veldig lyst til å bli bra men de orker ikke/ klarer ikke å holde ut!

mvh
    Alexfitness
    www.nutritionoutlet.nu/forum/alexander

Medlem Mr.Power is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2002
    Her er en sterk kar som trener rent!

Jesus - III Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    I bunn og grunn så er det hvor mye du vil, som avgjør, kan du smake det, kan du seg for deg selv hvordan du vil se ut, trener du så hardt at du blir svimmel, spiser du godt, vil du virkelig dette, eller bare gjør du det for å drepe tid, still deg disse spørsmålene, og mas på deg selv hele tiden, om motivasjon, om treningen, aldri gi opp, stå på, vær glad og positiv, bruk motgang i livet som bensin på treningen, ekstra fyr og flamme! veldig veldig mange sier at de trener hardt og gjør alt de kan, men ikke alle gjør det.
    RockyRock

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Det hardeste med å oppnå slike mål er __KONTINUITET__ faktisk.. Tro det eller ei men det tar faktisk noen år å bygge slik fysikk uansett hvilke snarveier du måtte TRO at du tar.
    Har du ikke kontinuitet i det du gjør når det gjelder mat og trening samtidig som du gjør de forsakelsene som må gjøres på veien så kommer du ikke til å nå et veldig høyt mål.
    Nå er det opp til den enkelte å vurdere hva som er et høyt mål men jeg tror nøkkelen er å sette seg delmål ,og deretter faktisk forsake litt for å nå dette delmålet.
    Setter folk seg mål som IFBB proff innen 3 år når de er 17år vil de få seg en overraskelse 3 år senere på grunn av at målet er satt så høyt at det er uoppnålelig for stort sett alle andre enn de som har direkte avtale med "han der opp".

Du trenger ikke å være svimmel og spy på treningen om noen tror det , det som gjelder her er å trene litt med innsiden av hodet samtidig som du tvinger deg til å gjøre dette til en LIVSSTIL i stedet for en hobby..

Thats It

Det var oppskriften.......så nå er det bare å gå ut og GJØRE det

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    spørsmålet var litt dårlig formulert, mente egentlig hvor mye det er mulig å trene seg opp uten aas. synes topicen ble litt barnslig etterhvert....

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Noen nye meninger om dette emnet ?

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pasienten
    Vel topicen sier det meste, vil bare ha noen tilbakemeldinger på dette. Har aldri tatt noe bortsett fra effedrin, skal ikke virke skinnhellig. Vet godt hvordan det er, har kamerater osv som driver med det. Men jeg bare lurer, går det an å bli stor uten å bruke slike hjelpemidler ?
    'Stor' kan man alltids bli, det er bare å spise 10.000 kalorier daglig

Å bli stor OG definert er langt vanskeligere, rene folk er gjerne enten store med mye ekstra baggasje, eller definerte men med liten muskelmasse.

Ekstraordinære gener kan naturligvis også gjennomføre mirakler. Jeg vet om flere som har kjørt flerfoldige kurer, men som ikke er i nærheten av fysikken til f.eks Rock.

Konlusjonen, vil du både være ren og oppnå en fysikk som imponerer på langt hold, bør du velge dine foreldre med omhu.
    I am going to eat your face!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer
    'Stor' kan man alltids bli, det er bare å spise 10.000 kalorier daglig

Å bli stor OG definert er langt vanskeligere, rene folk er gjerne enten store med mye ekstra baggasje, eller definerte men med liten muskelmasse.

Ekstraordinære gener kan naturligvis også gjennomføre mirakler. Jeg vet om flere som har kjørt flerfoldige kurer, men som ikke er i nærheten av fysikken til f.eks Rock.

Konlusjonen, vil du både være ren og oppnå en fysikk som imponerer på langt hold, bør du velge dine foreldre med omhu.
    Denne kan være litt tricky
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    For å ta tak i topicen: Finnes det egentlig fitness folk som trener rent ?

Vel, Soje (Sondre Martinsen) vant iallfall Exhale Open og Oslo Grand Prix i år, og han har et rimelig klart antidoping-standpunkt.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    For å ta tak i topicen: Finnes det egentlig fitness folk som trener rent ?

Vel, Soje (Sondre Martinsen) vant iallfall Exhale Open og Oslo Grand Prix i år, og han har et rimelig klart antidoping-standpunkt.

H
    Det har han.

Forresten så har vel Marion Jones også et klart antidoping standpunkt , og det samme gjelder vel Ronnie Coleman

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Det har han.

Forresten så har vel Marion Jones også et klart antidoping standpunkt , og det samme gjelder vel Ronnie Coleman
    I get your point. En ting er hva man sier, en annen ting hva man gjør. Men jeg ser ingen grunn til å tvile på Sondres standpunkt her, og at han er rein. Han er jo ikke så mye større enn meg, hehe.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Er sikkert mange som konkurrerer i fitness som bruker dop, men det som er poenget i denne diskusjonen, er at de trenger det ikke. Og hva er poenget da?
    Jørgen

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pasienten
    vel, er vel en fordel å være helt utvokst. er 19 nå håper på å bli litt høyere innen jeg er 22 - 23... men men
    Vel, ble du noe høyere?

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Ja

Det finnes flere som ser ut som fitness folk/er fitness konkurranse mennesker..

Det er sagt mye bra oppover her, men det som jeg er mest enig i er det med at de aller aller fleste har ikke tolmodigheten og anledningen til å bli slik..

Skal du bli skikkelig bra så krever det MYE av hverdagen lommeboka, viljen, kjæresten (om du fortsatt har) osv..
    Det tar tid uansett hvor gode gener du har og det tar tid uansett hva du bruker, som POO sier, hvorfor jukse når det er mulig uten dop..

Det å veie 90-100 kilo er fullt mulig uten dop og koster kun arbeid, det å være 100 kilo med fettprosent på under 5 er vel noe mere uoppnåelig uten snax..

Si at du er 178cm og veier 70 kilo når du begynner.. Du har normale gener og god innsattsvilje, du er villig til å ofre mye og leve disiplinert.. Du benker 50kg drar 100kg i mark og tar 90 i knebøy..

Da vil det ta ca;

1 år å nå 100kg i benken, da trener du mye benk første året pga lite erfaring og dårlig program osv. kostholdet er ca normalt

etter 2 år har du erfaring, spiser bra, bruker div kosttilskudd og har lagt på deg 5 kilo muskler, du veier ca 76 kilo, tar 115 i benken, drar 160 i mark x noen reps, tar 130 i knebøy. du ser litt trent ut uten klær, ganske markert og tynne ben..

etter 3 år har du virkelig kjennskap til kroppen og er fortsatt ikke lei, du har fått gode programmer,mat spiser du 7 ganger til dagen og har godt med hvile, god makker osv..
    du benker 135, tar 200 i marken, 170 i knebøy og veier 80 kilo, du ser litt stor ut med klær og er ganske markert, bena blir også tykkere..

etter 4 år. du veier ca 90kilo, kroppen din har begynt å fortelle deg hvor mye hvile den trenger, du spiser nok, har kuttet ned på øktene og settene, trener tyngre og bedre enn noen sinne, spiser masse og riktig. du benker 145-150, tar 210 i marken, og 5 x 175 i knebøy..

MEN DET ER DER DET BEGYNNER!!!; du ser nå velltrent ut og er sterk, du har erfaring og innsatsen på rett plass.. men det er nå det virkelig begynner, kroppen ønsker ikke legge på seg mere, styrken øker senere, og alt går vanskeligere!!! det er her de fleste stopper,(REGNER IKKE MED ALLE UNDER 75-80KILO) det er nå du virkelig begynner å bygge!! spør alle som driver med dette, det er da det virkelig krever vilje og innsatts, å bli ca 75 kilo deffet og klar er null problem, å få en kropp som ønsker å være ca 75 kilo til å bli noe som helst over 100 kilo noenlunde klar for stranda eller konkurranse krever helvetes masse, det tærer på kropp og familie, tviler på at det er noen som ikke har hatt problemer/store diskusjoner med dama som driver proff og tar det så seriøst som det..

Så jeg må minne meg selv på av og til at det er en SYKT lang vei fra å være "EN AV DE BESTE PÅ GYMMET" til det å være over 100 kilo og ha noe som helst under 8 i fett%.. er viktig å sette seg realistiske mål..

Mvh
    Incline
    Fair trade?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Da kan vi vel konkludere hovedspørsmålet med at JA DET FINNES.

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

=)

Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Da kan vi vel konkludere hovedspørsmålet med at JA DET FINNES.
    Ja glemte liksom å ta med det da.. takk NK
    Fair trade?

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    Vel, ble du noe høyere?
    *sukk* hadde håpet jeg var 16 når jeg skrev denne tråden. Har blitt litt høyere og tyngre. Tror jeg veide 78 - 80 kg når jeg var 19. Nå 4 år etter veier jeg 100, løfter mer, men er for tung. Og nysskjerigheten på aas har stilnet. Svar på dette spørsmålet har jeg fått for 4 år siden.
    Russian police, stern, stern but fair.

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Dette bildet ble tatt i 1905 av Albert Treloar. Han har en vel så bra fysikk som mange av de som stiller i fitness i dag har. Tatt i betrakning det som har skjedd innen kunnskap om trening, kosthold og ikke minst kosttilskudd, så blir det vel latterlig å diskutere om det er mulig å trene seg opp til en slik fysikk uten dop??
    Vedlagte bilder
    Jørgen

Medlem Benreddik is a jewel in the rough Benreddik is a jewel in the rough
    Ble medlem
    11-2004
    Ble litt nysjerrig selv på noen av gutta fra denne tiden, så jeg måtte kikke litt jeg også. Dette bildet ble tatt i 1888
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Er moro

Det er litt skoy å se på gamlegytta!! hva som ble prioritert osv i gamle dager

Men siden jeg ikke gidder å begynne å google, når ble egentlig AAS først tatt i bruk???
    Fair trade?

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Incline
    Det er litt skoy å se på gamlegytta!! hva som ble prioritert osv i gamle dager

Men siden jeg ikke gidder å begynne å google, når ble egentlig AAS først tatt i bruk???
    "Testosteron ble isolert i 1935 og allerede i 1939 benyttet engelske fotballspillere et kjerteekstrakt inneholdende testosteron. Bruken av androgene-anabole steroider (AAS) fikk sitt gjennombrudd på 50-tallet. Sovjetiske utøvere hadde fra førsten av 50-tallet eksperimentert med bruk av hormoner. Under World Games i Moskova i 1956 ble testosteron benyttet av flere sovjetiske utøvere."
    Jørgen

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    24
    Haha.. for en poseringsbukse på han fra 1905

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Khans svik
    By Yngwie in forum Trening
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 06-11-06, 07:13
  2. Tenk deg frisk!