Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Firkantet mage

Kliss nytt medlem Frøken sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35

Wink Firkantet mage

Så er det på tide å strippe seg for vinterpelsen igjen. Føler meg relativt klar, hadde det bare ikke vært for at i år er magen min slett ikke som andre år: myke linjer. Den er heller kantete, nesten firkantet!!! Og jeg som er så heldig med mine foreldre at jeg fikk timeglass-gener.

Leste så i Body for en stund tilbake, at det kunne skylde for mye trening på tverrgående musk. Kan dette stemme? Tips? eller er jeg bare begynt å bli gammel og deformert, hehe victory
    Å tåle, å vite, å handle....grunnlaget for kontroll

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frøken Vis post
    Så er det på tide å strippe seg for vinterpelsen igjen. Føler meg relativt klar, hadde det bare ikke vært for at i år er magen min slett ikke som andre år: myke linjer. Den er heller kantete, nesten firkantet!!! Og jeg som er så heldig med mine foreldre at jeg fikk timeglass-gener.

Leste så i Body for en stund tilbake, at det kunne skylde for mye trening på tverrgående musk. Kan dette stemme? Tips? eller er jeg bare begynt å bli gammel og deformert, hehe victory
    Firkantet mage? Her jeg tror jeg du pent får illustrere problemstillingen med et bilde coffee
    http://www.dingsekongen.no

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hm? jeg er ikke helt med på hva du mener.
    Mener du at magen er mer definert? Kanskje fettprosenten er lavere, og derfor vil det se ut som formen på magen er anderledes?

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hm? jeg er ikke helt med på hva du mener.
    Mener du at magen er mer definert? Kanskje fettprosenten er lavere, og derfor vil det se ut som formen på magen er anderledes?
    Hmmm...hehe, ja om det er det så er det bare å spise på da
    Skulle hatt bilde nå ja. Har red fettprosenten også så du har nok rett i det. Får bare kjøre litt mindre på magen og se om den tilpasser seg naturlige kvinnelige former. Kan det skyldes hormonkuren med progesteron? Trente så mye en periode at progesteron-nivået min falt i kjelleren og måtte få det kunstig opp..........T

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Du har sikkert bare trent hardt og vært flink med kosten.
    Mange som liker litt ruter på damer og vet du

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35
    Hehe, ja flink er jeg. Kjører på 6 ganger i uka, men det er mest for at jeg ikke har ro i stumpen. Men over til noe annet. Skal skifte program nå og usikker: bør jeg kjøre fortsatt 3-split med endring, 2 cardio med 4x4 intervaller og 1 boksing? Eller er det bedre med et enkelt helkropps-progr 3 ganger i uka med påfølgende cardio og boksing? Klarer ikke å bestemme meg...hvilket er min største svakhet....

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Uansett hva du velger, så vil det være lurt å variere litt innimellom. Om du bytter noen øvelser, bytter repetisjonsantall, bytter splitt. Så vil nok du få resultater. Det som erl itt viktig er at du gjør litt det du VIL gjøre. Så vil du kjøre 3 fullkroppsøkter i uken så gjør du det. Visst du vil ha 3-splitt, så gjør du det

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35
    Akkurat!!!! Trening for lysten, ikke for nøden. Men så var det hva jeg ville da....men tusen takk for svar

Medlem rolf.H sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    noen som kan se på denne filmen og si hva de syns?
    http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=281116

lurer også på hvilke øvelser man kan ta for å trene sidene på magen?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Treningsmetoden der var like intelligent som dette: http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=171871

Altså, ikke veldig gjennomført... IMO

Tar man crunches så IKKE hold hendene bak hodet, da kommer du garantert til å dra hodet ned og vips kan man få nakkeskader hold fingrene ved tinningen og se opp i taket is the way to do it.

Skal man få store mageruter: så hvorfor gjøre noe annerledes der enn det du gjør med armer osv? 6-8reps ala 3 sett. Tungt
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    6-8reps ala 3 sett. Tungt
    Debuterte med slynge i dag. I den siste av de fire øvelsene klarte jeg ikke å tyne ut flere repetisjoner enn forslaget ovenfor. Det var virkelig deilig! Det føltes som den tok mer av magen det som vises på illustrasjonen under.

Jeg som tidligere trodde at slyngene kun var for gamle tanter … Hmm… Dette sier kanskje mer om meg enn øvelsen?
    You ran a marathon? That's cute …

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.