Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Five55

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24

Five55

det er åpnet et nytt treningsstudio, relativt svært, og ingen månedsavgift og veldig kurrante åpningstider..

www.five55.no

om jeg ikke husker feil, så åpner de 0:55 og er åpne til kl.23 eller no slikt..
    rekker ikke dobbeltsjekke på siden dems, skal på jobb, men les om det ^^ er nyåpnet på Bililngstadsletta
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Carlsentassen Vis post
    ..., og ingen månedsavgift ...
    Mnd. avgift kr. 555,- /Administrasjonsgebyr kr. 555,-. Åpner kl 05:55 om morgenen og stenger 22:30 man-tors.

Men gratis ut 2008 ved innmelding nå, og det etter at de ble 2-3 måneder forsinket med åpningen + Elixia, SATS, ++ rett i nærheten. Håper de har pengesterke investorer i ryggen.

Fancy hjemmeside og velfrisert konsept, men det gjenstår å se om de får medlemmer. De trenger i følge de selv 1200 medlemmer for å gå i break-even.

Medlem noen sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Leste om det i budstikka, og har vært der, men jeg vet ikke helt...
    De ligger litt over sats i pris og elixia på storsenteret er stort (men fullt).
    Ang investorer så tror jeg ikke pengebingen er enorm, uten at jeg vet noe sikkert,satt ihvertfall igjen med det intrykket etter å ha lest artikkelen.
    noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Irriterende hjemmeside klarte de i hvert fall å lage.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    22
    Trodde først det var en side for hår"produkt"reklame e.l. når jeg klikka meg inn der.

Og fant de ikke en tynnere mannlig modell? :/
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.