Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Fokusere indre på bein DC

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Fokusere indre på bein DC

Bare et kjapt spørsmål, om man har et ønske om å fokusere på overkroppen mer enn beina hvis man føler at man feks har underutviklet overkropp / overutviklet underkropp. Hvordan går man da frem når man kjører DC?
    Kan man feks ha A uker hver uke?

......................... ole_bole sin avatar
    Ble medlem
    10-2007
    Prøvd å endre "rep range"?

Hvis ikke kanskje overkroppen din trenger noe annet enn DC for å vokse?

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Tja, jeg føler jo at overkroppen har vokst, men at overkroppen kanskje ikke er symmetrisk med underkroppen. Mulig jeg tar helt feil her og at det kun er jeg som mener det. En annen grunn er at jeg begynner å gå litt lei beintreninga. :P
    Hva mener du med rep range btw?

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Går ut i fra at du ikke trenger å kjøre beinharde 20reppere på bena.

Synses ikke det er hensiksmessig å kjøre A uker hver uke da det er lettere å skade seg, i tillegg til å bli overbelastet.

Se over om da kanskje skal trappe ned på bendagene og øke RP osv på overkroppdagene.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Legg ut et fullkroppsbilde å la oss se. Overutviklet underkropp er veldig uvanlig og bør absolutt vises frem!

Visst det er fordi du går lei beintrening så er kanskje det på tide å prøve noe annet en DC. Kjøre et program som vedlikerholder bein (litt knebøy og strake markløft f.eks). Men som har hovedfokusen på overkropp. Å begynne å trikse og mikse med DC opplegget kan være vanskelig. Da de færreste har full forståelse for hvordan programmet er lagt opp.

......................... ole_bole sin avatar
    Ble medlem
    10-2007
    Vanskelig å finne noe norsk ord for det.

Men om du har serier som blir slik: 12+4+2=16RP så kan du prøve noe slikt 6+2+1=9RP eller omvendt om du har lave reps til vanlig.

Ellers kanskje WSB med to overkropps dager og 1 beindag i uka kan være noe å prøve?

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Legg ut et fullkroppsbilde å la oss se. Overutviklet underkropp er veldig uvanlig og bør absolutt vises frem!
    Hehe. Mulig det er bare jeg som syns det. Legger ut fullkroppsbilde når jeg er ferdig med dietten.
    Kommer til å kjøre DC iallefall ut mai slik som det skal kjøres så får jeg se om jeg kanskje bytter program mot slutten av dietten.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.