Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: For alvor nå

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

For alvor nå

Skal begynne for alvor med kosthold og trening snart. Driver å pusler litt på program for tiden (både trening og kosthold). Tenkte at med så mye kompetanse her ville det være dumt å ikke få asistanse.

Trening:
    Mål-> pri 1. større muskler. pri 2. bli sterkere (heldigvis utelukker ikke det ene det andre)
    Pri muskelgrupper er bryst, skuldre og armer. Rygg er jeg ok sterk i (er også mye ryggproblemer i familien, så jeg tørr ikke ta noen sjanser på alt for heavy vekter. Beina er langt forran resten etter mange år med lærkula).

Er så sinnsykt mange rutiner der ute; HST, HIT, DC, RYP, GVT, osv. Hva som er best har jeg ingen anelse om. Men det jeg vet er at jeg liker «vanlige» splitter godt. Er det noen som brenner for noen av de andre rutinene, så fortell. Hva skal jeg velge?

Har kapasitet til å pumpe ca. 4 dager i uken. Liker å trene så få muskelgrupper om gangen som mulig, for å konse helt om den ene muskelen der og da. La oss si at det blir en vanlig 4-splitt. Hvordan skal jeg legge opp denne? Kan alt det basice om at rygg sliter på biceps, bryst på triceps/skuldre, osv, men uansett hvordan jeg legger opp programmet blir det aldri helt optimalt.

Ligger nå på 7-10 sett på store muskelgrupper og 4-6 på små. Reps er på alt fra 4 til 18, tar til jeg ikke klarer mer. Veit det er noen som sverger til pyramide, omvendt pyramide, få sett, mange sett, osv. Hva mener du er best? Hvilke øvelser skal med?

Kosthold:
    Utgangspunktet er en clean minibulk. Skal prøve å ikke legge på meg for mye fett (er en del der fra før...) Lean muskelmasse er vell omtrent 60-65kg. Tenkte meg noe sånn som dette:
    *1.måltid-40g nutrisport, 60g 4-korn i 2dl skummet melk, 1glass juice, 1 kapsel fiskeolje
    *2.måltid-3 grovbrdskiver m/90g lett-ost (blir det en lang skoledag slenger jeg inn et måltid til med 2 skiver m/60g ost og 2,5dl sk.melk)
    *3-måltid-120g tunfisk, 50g havregryn
    *Etter trening-2 bananer, 40g pure pro
    *4.måltid-200-250g kjøtt/fisk/fugl, 60g ris, litt paprika
    5.måltid-3 egg+2 eggehviter, 2 grovbrdskiver
    6.måltid-120g tunfisk/40g nutrisport, 1 frukt
    7.måltid-40g nutrisport, 1ts olivenolje

Dette skal bli sånn sirkus 200+g proteiner, 200+g karbo og 40g fett. Altså omtrent 2000kcal.

Av tilskudd blir det: 1 multivitamin til frokost, purpleburn og GT som booster, kreatin og ZMA

Hva tenkes om dette? Blir det alt for lite mat? Annet jeg heller burde spise? Help mee!!!

Er så jævlig lei av å tulle rundt uten den store framdriften. Derfor håper jeg nå at dere skal hjelpe meg til å få en framgang jeg bare hadde drømt om! Veldig spesifikk tilbakemelding er ønskelig. Gjerne hvor mange reps og hvilke øvelser osv.

Håper på god tilbakemelding.

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Hvis det stemmer at dette er 2000kcal så kommer du nok ikke til å gå opp i vekt. Nå vet ikke jeg hvordan forbrenning du har, men jeg ville prøvd å få i meg mer kalorier ifa sundt fett og karbs. Og jeg ville droppa ut slankepillene, prøver du ikke å gå i kaloripluss?
    Hvor mye veier du?

I tillegg vil jeg anbefale deg å lese deg litt rundt på: http://www.tech-nutrition.com - Virker som om det er mange maniske motstandere mot RYP her, men bare les du. Jeg er knallfornøyd med hva det har gitt meg...

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Har en utrolig treg forbrenning. Slankepiller? du tenker på pb og GT? Bruker små doser for å få et treningskick på dager hvor jeg føler meg litt "down".

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.