Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: For mye fett på kroppen, ikke på ben og armer.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    32

For mye fett på kroppen, ikke på ben og armer.

Har den siste tiden trent en del styrketrening. Men jeg trenger litt hjelp til å nå de målene jeg ønsker. Er 181cm høy, veier 80kg. Ikke noe "beefcake" akkurat. Fysikken min er sånn jeg ser veldig stor forskjell på armer og ben i forhold til resten av kroppen. Fettet samler rundt magen og i brystregionen. Ser veldig fort forskjell på armene og bena mine når jeg trener, i motsetning til resten av kroppen. Der fettet skjuler det som kommer fram. I tillegg til at jeg bare synes magen blir større. Ønsker ikke å bli stor, vil bli kvitt kroppsfettet til ett minimun, ha en markert kropp, men ikke være spinkel. Noen som kan gi meg noen tips. Jobber bare kveld, så jeg har mulighet til å trene fem dager i uken. + att jeg skulle gjerne visst om noen plasser som gir gode råd om mat met lavt fettinnhold. Skulle gjerne hatt ett program som blander sammer styrke og kardio, så det passer for meg.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Du kan fint spise fettholdig mat. Faktisk trenger du fett for hormonproduksjon og derfor muskler.
    Det viktige er at du inntar mindre energi enn du bruker. Kostholdet ellers bør inneholde alt, protein, fett og karbohydrater. I den rekkefølgen av viktighet, vil nok de fleste si. Gode fettkilder er nøtter og fisk. Når du veier 80kg skulle det passe seg med sånn ca 2400kCal for å slanke seg, og så kan du kutte ned mot 1800 gradvis til du har mistet fettet.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    32
    Lurte litt mer på hva slags trening som passet for meg? Åssen sette det opp i forhold styrke mot utholdenhet? Skal lett bli kvitt fettet, men vil ikke miste de musklene jeg har trent meg opp..

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det er forskjellige filosofier omkring det der, men så lenge du har kaloriunderskudd mister du fett.
    Med andre ord er jogging unødvendig. Det holder å trene styrke for å holde på musklene, og så heller spise 200 kalorier underskudd.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Lignende tråder

1. blodtypediett?
    By Kloster in forum Kosthold
    Svar: 54
    Nyeste innlegg: 09-03-08, 21:03
  2. Svar: 0
    Nyeste innlegg: 15-07-05, 10:15
  3. sånn deffer de i sverige: den termogene dieten
    By Stålballa in forum Artikler
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 15-03-05, 17:50