Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: forbrenne fett, ikke muskler!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2008

forbrenne fett, ikke muskler!

hvordan kan jeg vite at jeg forbrenner fett, og ikke av musklene?
    trener littegrann fotball ved siden av treninga på studio, pleier alltid å skylle ned litt cayennepepper litt før treningene, spesielt kardioøkter..

Medlem
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20
    For å forbrenne fett så må du forbrenne mer kalorier enn du tar inn, får du i deg tilstrekkelig med proteiner mens du samtidig er i underskudd av kalorier vil du brenne mest fett iallfall...

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Å skylle ned cayennepepper er bare dumt og ekkelt. Kaffe eller grønn te har i såfall bedre effekt.

En fin måte å måle hva du mister av muskler og fett er å måle fett% med en klype.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av B-rat Vis post
    hvordan kan jeg vite at jeg forbrenner fett, og ikke av musklene?
    trener littegrann fotball ved siden av treninga på studio, pleier alltid å skylle ned litt cayennepepper litt før treningene, spesielt kardioøkter..
    En timed carb diet eller en vanlig ketodiett er som regel noe av de mest muskelbesparende diettene man kan gå på.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Medlem ManPower sin avatar
    Ble medlem
    03-2006
    Visst du har litt peil på hvor mye du forbrenner, og hvor mye du får i deg er ikke det vanskelig. Ligg på gjennomsnittlig 26-2700 cal pr dag, gjennomsnittlig pers på treningsfire dager forbrenner ca 3000.
    spis litt mer riktig karbs og time det i forhold til treningen. Spis for ekesempel ett litt tyngre måltid etter trening enn før, da vil dette bli brukt til å bygge opp musklene igjen!
    Det oppstår tomhet der håpet dør

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.