hvordan kan jeg vite at jeg forbrenner fett, og ikke av musklene?
trener littegrann fotball ved siden av treninga på studio, pleier alltid å skylle ned litt cayennepepper litt før treningene, spesielt kardioøkter..
hvordan kan jeg vite at jeg forbrenner fett, og ikke av musklene?
trener littegrann fotball ved siden av treninga på studio, pleier alltid å skylle ned litt cayennepepper litt før treningene, spesielt kardioøkter..
For å forbrenne fett så må du forbrenne mer kalorier enn du tar inn, får du i deg tilstrekkelig med proteiner mens du samtidig er i underskudd av kalorier vil du brenne mest fett iallfall...

Å skylle ned cayennepepper er bare dumt og ekkelt. Kaffe eller grønn te har i såfall bedre effekt.
En fin måte å måle hva du mister av muskler og fett er å måle fett% med en klype.
Visst du har litt peil på hvor mye du forbrenner, og hvor mye du får i deg er ikke det vanskelig. Ligg på gjennomsnittlig 26-2700 cal pr dag, gjennomsnittlig pers på treningsfire dager forbrenner ca 3000.
spis litt mer riktig karbs og time det i forhold til treningen. Spis for ekesempel ett litt tyngre måltid etter trening enn før, da vil dette bli brukt til å bygge opp musklene igjen!
Det oppstår tomhet der håpet dør