Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: forbrenning av "valpefettet" på magen

Medlem
    Ble medlem
    06-2003

forbrenning av "valpefettet" på magen

Jeg er i ganske god form, men sliter litt med det populære "valpefettet" rundt magen... Magemusklene er det ingenting å si på, men de skjuler seg bra... Jeg lurer på om noen har et fint program elelr noen forslag til å få bort litt av det greiene på magen... Jeg trener mage relativt hardt 2 ganger i uka, så løper/sykler jeg når jeg har tid...
    Takk for svar
    Hola hola ufatfuck!

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Doccc
    Jeg er i ganske god form, men sliter litt med det populære "valpefettet" rundt magen... Magemusklene er det ingenting å si på, men de skjuler seg bra... Jeg lurer på om noen har et fint program elelr noen forslag til å få bort litt av det greiene på magen... Jeg trener mage relativt hardt 2 ganger i uka, så løper/sykler jeg når jeg har tid...
    Takk for svar
    Spis mindre kcal enn du forbrenner eller hva faen det er ....er trøtt, natti natt

Patetisk - X Kjekkas sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Prøv å bytte til tørrfor, kanskje valpemusklene kommer frem. He he. Valpefett my ass.

SparcoT har forøvrig gitt svaret. For å få et mer konkret svar er du nødt til å legge ut mye mer detaljert info om nåværende vekt, høyde og kosthold etc.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Det er nok ikke valpefett, du er nok bare feit

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    en reduksjon av total bf% pleier vel å løse den saken... få rutine på kostholdet ditt så du vet hva du kan kutte ned på av karbs og kcal, og evt. legge til ekstra kardiotrening!
    push harder - lift more

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    hvis du gå en tur på 30-40min før frokost hver dag, trener vanlig som du gjør senere på dagen, kutter ned på kcal og spiser mindre karb og mer prot skal jeg love deg resultater, ellers kan du alltids kjøre gerilja kardio før frokost, orker ikke forklare nå men det skal ligge ute på forumet her
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Kliss nytt medlem robrio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    23
    Går vel ikke ann å punktforbrenne,men som nevnt over,underskudd av kcals og litt kardio så skal du se det går bort

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.