Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Forkjølelse og trening

Medlem
    Ble medlem
    05-2004

Forkjølelse og trening

Hvordan er det med å trene hvis man er småforkjølet?

Går rundt å hangler og føler at jeg har litt småfeber innimellom, men dette er av og på. Disse bronkene avgir også en slags knittrelyd når jeg puster.

Det jeg lurer på er om jeg kan trene? Trenger vel kanskje ikke all verdens kardiotrening, men har lyst til å trene styrke

Tenker at dette må være ypperlig nå i jula hvor man gjerne spiser litt mer feit mat en til vanlig for å bygge opp musklaturen og heller rippe på vårparten

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Heisann!

Jeg har hatt noe lignende selv en liten stund. Dager jeg er sliten kan jeg føle meg forkjølet utover kvelden og det kan føles som influensa og jeg er slapp og leddene verker. Jeg har også lagt merke til noen ganger en liten lyd i bronkiene.

Jeg tror det er H1N1 aka. den store skinkesvetten, eller iallefall en virusinfeksjon. H1N1 går jo mer på lungene også. Den kan være underliggende og ikke helt klare og bryte ut.

Jeg har også merket at jeg blir mer tungpustet ved trening og kondisjonen er dårligere. Jeg prøver og trene lett, og kjenne på formen og så lenge man ikke blir dausliten av treningen og man har lyst til og trene og føler at kroppen er klar så ser jeg ikke noen grunn til og være hjemme, men det går ann og trene med måte kansje?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Ved vanlig forkjølelse trener jeg som vanlig, ved H1N1 trener jeg helst ikke, men det er mye kraftigere enn det du beskriver her. Og brokitt er jo et symptom på at du er blitt frisk.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.