Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: formel for vekst?

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

formel for vekst?

Iløpet av en 2-3ukers periode, vokste jeg mer enn jeg hadde gjort halvåret før, jeg lurte på om jeg hadde funnet en formel for vekst eller noe, som sikkert er brukt 100ganger før, men uansett.

Jeg la meg klokken 6 på ettermiddagen og sov til klokken 6 på morgenen, jeg la meg rett etter treningen, altså jeg trente 17.00 , ferdig 17.45, sovnet 18.05 rundt om der, , 15minutter max, fikk i meg en stor dose proteiner og littegrann karbo, dette gjorde jeg i 2-3uker, og fikk resultater av det som var synlige i speilet og andre kommenterte det også, ikke store, men synlige, jeg fikk også synligere mage muskler og blodårer på kroppen.

Er jeg inne på noen ting, eller var det bare en tilfeldig smørje, det fungerte utmerket for meg.

€ jeg la meg 10-15minutter rett etter trening, og fikk 12timer søvn direkte etter trening, jeg mener dette var ekstra gunstig for resultatene jeg fikk de 3 ukene.

vel kan godt hende virker som tøv, og at jeg bare var inne i en vekst periode uansett.
    RockyRock

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    vel. for meg virket ikke dette så veldig unaturlig. med tanke på at det kanskje ble liten trening og dårlig kost i militæret. og da kroppen får så gunstige vokse vilkår, så svarer den vel...? men fortsett med det... det virker vist.. gått noe opp på vekten da?

Ble medlem
    10-2002
    jeg gikk opp en 4kg, men virket som jeg ble slankere.
    RockyRock

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2003
    Korleis klarte du å sove 12 timer? sjølv er eg skrubbsulten etter å ha sovet 8 timer, ofte må eg opp og ete midt på natta. Og eg pleier å ete mykje mat før eg legger meg.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sovesyke... :P

hehe, neida...men når eg sover så lenge, dvs. over 10 t som oftest - så føler eg meg nesten trøttere enn når eg sover 8-9 t. Kan bli FOR mye av det gode også :>
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Ja, jeg blir og svimete av å sove for lenge, men vil tro det er bedre for kroppen enn for sinnet å sove så lenge.

Men hva vet vel jeg.. :P

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Søvn gir økninger! Er så PISSED på meg selv for alt for lite søvn. HELVETE!
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    Søvn gir økninger! Er så PISSED på meg selv for alt for lite søvn. HELVETE!
    Vil du kunne anbefale å legge seg kl 7-8 tiden på ettermidagen/kvelden for så å stå opp rundt 7 tiden... da vil man jo få en god del timers søvn! Kan tenke meg på et slikt opplegg vil man bli ganske trøtt i starten, overtrøtt, men veksten må jo øke ? Jeg har ingen store problemer med å gjennomføre noe sånt, annet enn at jeg vil få i meg mindre mat... har bare skolen og treningen å tenke på nå..

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Seff er det bra byggemessig, men det er jo døden for ditt sosiale liv. På samme måte som internett er det for meg

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Ja derfor tnekte jeg skulle kutte ut ALL pc.. .så heller sove og vokste på de timene isteden.. jeg sitter jo ca. 2 timer hver dag på forumet her...

men kcalen vil trolig synke til rundt 4000kcal da.. lurer på hvordan det vil funke ??? Tenkte å gjøre det slik

18.00
    - Trening
    19.00
    - Stor proteinshake, masse rosiner
    19.15
    - 150g kyllingfilet, 50g ris
    19.45
    - Stoor gainer
    20.00
    - Godnatt

Sove så 11timer til kl 7.

Ble medlem
    03-2002
    Vekking under veis med inntak av et måltid er ikke dumt.

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Problemet mit ti det siste har vært at jeg ikke får sove etter nattshaken.. så da er man lixom like langt.. om jeg nattshaker kl3-4 er det surt å ligge halvvåken... gikk da greit i starten med nattshake.. hrmf...

x
    :)

Ble medlem
    03-2002
    Trikset er å aldri åpne øynene på vei til kjøleskapet, ialle fall aldri mer en et øye

Tar bare nattshaker de kveldene jeg må på do i løpet av natta.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg sørger for å komme meg på do i løpet av natten.
    Har hørt at det ikke er helt bra å ha noen vekker klokke eller no som vekker deg, best å våkne naturlig.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    10-2002
    igår la jeg meg 19.30, tok natt shaken som jeg hadde rett under sengen 00.58, stilte klokken på 08.00 og la meg igjen, tok 3-4min å sovne helt igjen.
    RockyRock

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Legene sier man ikke bør avbryte en nattsøvn, da dette kan ødelegge søvnen ?

Ble medlem
    10-2002
    jepp, det er en kjent sak at alle leger sover med en god liten ballong festet over tissen som de tisser iløpet av natten.
    RockyRock

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    jepp, det er en kjent sak at alle leger sover med en god liten ballong festet over tissen som de tisser iløpet av natten.
    Hehe... det kan jo reguleres med å ikke drikke rett før man legger seg da rock... funker bra for meg... pisser før jeg legger meg, da er jeg aldri oppe om natta

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.