Hei noen som har forslag til hvordan jeg kan sette opp kostholdet? Trener 3 ganger i uken styrke, går ca 4km hver dag. Vekt pr dags dato er 55-56 kg.. Ønsker å få enda mer utbytte av treningen. Liker ikke havregrøt.
Hei noen som har forslag til hvordan jeg kan sette opp kostholdet? Trener 3 ganger i uken styrke, går ca 4km hver dag. Vekt pr dags dato er 55-56 kg.. Ønsker å få enda mer utbytte av treningen. Liker ikke havregrøt.
til frokost tar du 3-4 ss med kruskakli og blander det med appelsin juice\ husk drikk raskt.
lunch: to skiver grov brød med ost,kjøtt, og salat blad på toppen.
midag: laks og spinat, kokt torsk og andre fisk.
om du er sulten om kvelden ta deg noe frukt eller grønt![]()
![]()
Og da skal denne personen ende opp som hva? 30 kg og klar for innlegging..Opprinnelig skrevet av morten l h
![]()
Opprinnelig skrevet av morten l h
Naaa, bad idè.
Har du ikke hørt om marie kjeks dietten? Marie kjeks og vann 3 ganger til dagen, helst 2.
høyde? hvordan spiser du nå? husk sunt fett i tillegg til karbohydrater og protein!Opprinnelig skrevet av eføy81
push harder - lift more
Hei. Jeg er 1.59 høy. Ønsker nok å gå ned ca 5 kg til,gå ned i fettprosent, få mer markerte muskler. Slik spiser jeg nå
Frokost:
2 knekkebrød.
Formiddagsmat:1 knekkebrød 2 frukt
Middag: kylling, fisk osv.. mye grønnsaker, litt ris f. eks.
Kvelds: 2 knekkebrød
Tar proteinshake etter treninger( 3ganger i uka) i mellom måltidene kan jeg spise frukt gjerne mellom formiddagsmat og middag.. og middag og kvelds..
Omg..
Håper du har MYE pålegg på de knekkebrødene.. skrive opp det også , alt for lite proteiner og fett, og for mye karobhydrater og for lite kalorier
Oki, jeg har på litt smør jeg, synes det blir så innmarri tørt ellers, jeg bruker f.eks gul ost, skinke, magerost......med agurk, paprika på..