Dagen etter en widowmaker er det lite aktuelt å gå langt, sykle eller jogge.
Trener biceps samtidig som bein, derfor blir roing også litt upassende.
Noen tips til kardio dagen etter bein og biceps?
Dagen etter en widowmaker er det lite aktuelt å gå langt, sykle eller jogge.
Trener biceps samtidig som bein, derfor blir roing også litt upassende.
Noen tips til kardio dagen etter bein og biceps?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
svømming!
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
jeg har akrobatikk/turn dagen etter:P Kanskje ikke det beste,men..
<3Fitnessfrøken<3
jeg bruker min faste spinningsykkel jeg da.
Går rimelig greit. Har merket at når jeg tar 30 minutter kardio rett etter beintreningen så bli jeg mindre støl dagen derpå også.
Skyggeboksing!!![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Etter beintrening syntes jeg sofaen er den optimale kardioen, eller å sitte å trykke fremfor dataen.Opprinnelig skrevet av AxMataz
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Agreed!Opprinnelig skrevet av darp
![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
har holdt på i 20min nå og er totalt gjennomsvett! Bas Ruttens fitness routine ;-)Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
Jepp den duger.![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Kondisjonstrening ja. Kardio kalles det fordi man trener det kardiovaskulære systemetOpprinnelig skrevet av Muffo
(hjerte,lunger etc)
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Da vet jeg detOpprinnelig skrevet av Reaper
takk for informasjonen
No problemo, amigo![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Jeg har drevet med styrketrening i snart 4 uker nå og vil også prøve litt "kardio" trening. Treningstudioet mitt tilbyr spinning timer, noe jeg aldri har prøvd før.. så er litt reddMen vil gjerne prøve det, så i morgen blir det spinning..
Men, burde jeg kombinere kardio trening sammen med styrketrening?
Isåfal, burde jeg ta styrketreningen før eller etter? tar jeg den etter slipper jeg iallefall oppvarmingen. Hvordan gjør dere som har gjort dette før det ?
Når jeg kjørte kardio, kjørte jeg kardio etter styrkeøkta, aldri før. Men du kan vel kjøre den på hviledagene maybe. Men jeg er ingen ekspert på Kardio, dette er det MANGE andre som har masse nyttig å komme medsøk litt rundt i gamle tråder og du kommer til å finne masse
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Ja, samme kvelden ja. Men dagen etter, og dagen etter der igjen er det viktig med kardio for å holde apetitten oppe.Opprinnelig skrevet av darp
Skyggeboksing
Sex
Svømming
Gode saker. Men faen, jeg har jo ikke dame lenger. Må finne noe nytt å "trene" på hver tirsdag og torsdag da.![]()
![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Er ingen grunn til å ikke jogge/gå/sykle.. Dette er bare positivt.. det kalles "active recovery".. som mrmuscle her nevner så blir han mindre støl av beintreninga når han kjører kardio rett etterpå eller dagen etterpå..
Kardio øker dessuten insulin sensitiviteten, får blodet i sirkulasjonen til hele kroppen osv osv... listen er lang..
kardio er knall året rundt.. om man slanker seg eller ikke