Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Fort ned i vekt.

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007

Fort ned i vekt.

Hei og hå.

Jeg skal begynne å tenke på badesesongen allerede nå. Jeg vil for ned i vekt i begynnelsen, og heller begynne i januar, februar, med vekter, så jeg kan bygge litt.

Jeg tenkte det at jeg kjører på med intensivt vekter og masse løping og spinning fordelt på 4 dager i uken. Og så er det fotball trening 2 ganger i uken. Ergo jeg vil ha en hel del mosjon å gå på.

Jeg tenker ikke på noe kosthold plan ennå, men kjører bare et normalt kosthold med fisk 4 ganger i uken og drikke masse vann og heller tenke over hva jeg spiser.

Er det noen som har noen andre tips å komme fort ned i vekt og bli kvitt en delf ett på kroppen?

Pers info:
    17 år (30 august)
    1.76
    vekt: 83
    Ski

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Skal du ned i vekt så er det kostholdet som er viktigst.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jo mer kunnskap man har om disse tingene, desto mindre motivert er man for å engasjere seg i diskusjon om det fundamentale i slanking føler jeg. Problemstillingen er for omfangsrik til å dekkes i ett innlegg.
    Se heller under Hall of fame, der står det en hel del om kosthold.

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Skal du ned i vekt så er det kostholdet som er viktigst.
    Ja vet at det er viktig, men er det så viktig at jeg må følge en plan 100% prosent.

Her er noen lunde det jeg kommer til å følge

frokost: 2 knekkebrød, hvitost

lunsj: 2 rundstykker, mager skinke

trening

middag: fisk, eller utelandsk sterk mat.

kvelds: skive med et elelr annet pålegg.

Noen forandringer ?
    Ski

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Altfor lite mat. Hvis du starter så lavt vil forbrenningen din mest sannsynlig steile og du får høyere fettprosent. Dessuten altfor lavt på proteinet.

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Altfor lite mat. Hvis du starter så lavt vil forbrenningen din mest sannsynlig steile og du får høyere fettprosent. Dessuten altfor lavt på proteinet.
    Ok for ca 1 år tilbake gikk jeg på en kur som funket meget bra. kan liste den opp her.

Frokost 07.30: 30g Havgregryn m/skummet-melk
    40g PZ m/vann
    1-2 glass vann
    2 kapsler fiskeqlje

Måltid 1 10.00: 1 boks tunfisk i vann
    1 banan
    drikke masse vann

Måltid 2 12.00: 100g Kyllingbryst uten skinn m/ salat (mais,agurk,tomat,kinakål,evt gul paprika)
    Drikke masse vann

Før trening: 15.00
    20g PZ m/vann

Etter trening: 17.30
    30g PZ/vann

1 banan

Middag: 18.00
    Spis hva familien har laget.(spør om masse fisk)
    en ss olivenolje over maten (ikke hamburger og annen junk food)
    evt 10 cashewnøtter etter maten.

Kveld 20.00
    2 grove knekkebrød m/ mager skinke evt slicet agurk og tomat.
    40g PZ/skummet-melk
    2 kapsler fiskeqlje

Vet ikke om jeg skal begynne i starten med proteinpulver, og heller begynne med det litt ut i trenings året.

Hva syntes dere om dette?
    Ski

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hva er en PZ? Tech Nutrition ProZyme?

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hva er en PZ? Tech Nutrition ProZyme?
    Ja stemmer det. prozyme.
    Ski

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av MN Vis post
    Hei og hå.

Jeg skal begynne å tenke på badesesongen allerede nå. Jeg vil for ned i vekt i begynnelsen, og heller begynne i januar, februar, med vekter, så jeg kan bygge litt.

Jeg tenkte det at jeg kjører på med intensivt vekter og masse løping og spinning fordelt på 4 dager i uken. Og så er det fotball trening 2 ganger i uken. Ergo jeg vil ha en hel del mosjon å gå på.

Jeg tenker ikke på noe kosthold plan ennå, men kjører bare et normalt kosthold med fisk 4 ganger i uken og drikke masse vann og heller tenke over hva jeg spiser.

Er det noen som har noen andre tips å komme fort ned i vekt og bli kvitt en delf ett på kroppen?

Pers info:
    17 år (30 august)
    1.76

les på forumet før du legger ut post, dette er ikke nødvendig å spørre om i det hele tatt hvis du ser litt i kosthold/trening avdelingene, samt ser litt på iform.no.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

MN
    MN er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    les på forumet før du legger ut post, dette er ikke nødvendig å spørre om i det hele tatt hvis du ser litt i kosthold/trening avdelingene, samt ser litt på iform.no.
    Jeg er klar over dette.

Men hadde ikke forumet vert så patetisk dårlig oppsett så ville det vert lettere å søkt seg frem til den rette posten.

m.a.o. jeg mener forumet trenger oppdatering.
    Ski

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg er klar over dette.

Men hadde ikke forumet vert så patetisk dårlig oppsett så ville det vert lettere å søkt seg frem til den rette posten.

Word.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg er klar over dette.
    Flott at du sier det , kom med konkrete forslag til oppgraderinger og dokumenter det med linker til løsninger så skal jeg se på det.

Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Word.
    Det gjelder deg og , kom med forslag til forbedringer på vbulletin.

Pers info:
    17 år (30 august)
    1.76
    176cm høy og 83kilo , da er det neppe mange kiloene som skal bort før du er fornøyd , badesesongen er rundt 9måneder unna og du trenger sikkert ikke å gå ned mer enn 5kilo så jeg må si det første som slo meg var at du har da forferdelig god tid.
    Hvorfor ikke trene med vekter , spise nok protein og skaffe deg litt muskler/forbrenning og så fikse sommerformen på 8uker etter påske ?

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Dette er da ett av de forumene jeg henger på som faktisk har en brukbar søkefunksjon. Sorry for off topic.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Dette er da ett av de forumene jeg henger på som faktisk har en brukbar søkefunksjon. Sorry for off topic.
    kunne ikke vært mer enig
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Kliss nytt medlem hanhans sin avatar
    Ble medlem
    08-2007
    Alder
    30
    Hei og hå.

Pers info:
    17 år (30 august)
    1.76
    Ville ikke orka å gått ned i vekt for så å bygge i januar! Det er jo totalt meningsløst. Ta heller å bygg fram til nyttår, og begynn på diett i januar! Noe annet vil jo være helt borte vekk.... Sats heller på å vedlikehold/liten økning av fettprosenten fra til nyttår, og etter nyttår kan du sakse på veklikehold av muskler! Da burde du satse på tung trening nå, og heller kjøre mer intensivt etter nyttår...

Når det gjelder dietten din, så ville jeg ha spist primært proteiner på dagen, og karbo (selvfølgelig kominert med protein) fra 1 time før trening til du legger deg. Bare husk å juster ned karbointaket på dagene du ikke trener vekter, slik at du de dagene har et lite kaloriunderskudd. Hvis du setter opp dette rikig så vil du ha kalorioverskudd på treningsdagene, og et lite underskudd på hviledagene. Da vil du i sum ila en ukes tid ha kalorioverskudd og dermed bygge muskler, men ikke så særlig fettøkning. Med denne metoden vil du selvfølgelig ikke oppleve like stor muskeløkning som på en tradisjonell bulk der du går på konstant kalorioverskudd, men du vil heller ikke øke noe særlig i fett. Men husk at du da vil slippe å gå på en "ekstremdiett" før badesesongen, og dermed heller ikke tape så mye muskelmasse samtidig som dietten blir mer behagelig

Du spiser altså ca samme mengde protein på trenings og hviledagene, men på treningsdagene spiser du ekstra mye karbo, da i periode før trening og til du legger deg(forutsatt at du trener på kvelden, trener du om morgenen så blir det mosatt)
    "The greatest feeling you can get in a gym or the most satisfying feeling you can get in the gym is the pump. (....) It's as satifying to me as cumming is, you know, as in having sex with a woman and cumming. So can you believe how much I am in heaven." -Arnold Schwarzenegger

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.