Hei!
På trening om dagen blir jeg veldig fort tom. blir sliten og lite å gi etter første ordentlige arbeidssettet.
forstår ikke helt dette. spiser bra tidligere på dagen før trening.
noen tanker?
Hei!
På trening om dagen blir jeg veldig fort tom. blir sliten og lite å gi etter første ordentlige arbeidssettet.
forstår ikke helt dette. spiser bra tidligere på dagen før trening.
noen tanker?
Heisann!
Kjenner til problemet ditt. Du sier du spiser bra før trening så problemet ligger sikkert ikke der.. Selv har jeg løst det med superchargeGir meg ekstra energi og trykk
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
du er jo en rutinert treningkar! ser du skriver at du spiser bra, men det er ivertfall viktigt at du får nok karbs i deg som er nevnt tidligere. hvordan er søvnen din for tiden. hvordan er treningen din? typisk førstetegn på overtrening, var det ivertfall for min del når jeg trente 5 splitt. først ble jeg veldig fort tom på trening, så slet jeg med søvnen, så maten. ellers får jeg bare denne følselsen når jeg er på diett\deff.
mulig du kan analysere hvordan du "spiser" "mat" "søvn" "trening" .. bare får å utelukke at det er overtrening ivertfall, fordi det er worst case scenario. destruktivt for psychen og kroppen generelt
god bedring!![]()
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
koffein?
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
søvnen er bra, treninga går greit. blir bare fort tom. spiser greit nok. litt opp og ned, skal nevnes det er as inni bildet her.
Godt mulig det er årsaken da, tar du noe cee elns i tillegg da.. har selv en shake med litt raske karbs på trening som jeg begynner å sippe på etter hovedøvelsen.. siden du er på så har du vell også kjørt opp med flere sett pr kroppsdel? mulig du blir sliten av det? mulig det er du får for lite vann ideg på trening siden du er på? svetter du mye? her gikk det ivertfall ca 3 liter vann på det når øktene mine strakk seg til hallaen time..
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
på tide med en uke eller 2 treningsfri tror jeg.

Jeg opplevde noe tilsvarende i fjor. Det viste seg at jeg var blodfattig. Hadde en blodverdi på 11 (tror jeg). Om det er det samme som du opplever, vet jeg jo selvfølgelig ikke. Men kan være verdt å sjekke ut.
Jeg "fixet" problemet ved inntak av 2 x 1g c vitamin og multivitamin med jern. Dette ble tatt på daglig basis, og jeg merket en endring etter et par uker.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hatt samme problem over lengre stund før, men hadde meget gode resultater med denne
Kjempe trykk/driv under trening og utover dagen.
SCP

Jeg var litt bekymret over dette selv, men etter råd fra slektninger med 30+ års erfaring fra helsesektoren så testet jeg en multivitamin. Tror mengden der er såpass liten at det skal litt til før man havner på kjøret.
Men for all del, man skal ikke ta noen sjanser hvis man er usikker. Men det fønket for meg.
Drikk cola under trenings øktafunker for min del
![]()
prøvde litt effe igår, funka greit det. er noe bare litt trøtt om dagen. rart om jeg er overtrena.

Sykdom på gang?
Er jo influensatid nå
ja er litt det også, hoster og harker litt i tillegg. så funker med liff boost ting.
Fyr opp de 2 måltidene dine og alt det andre du måtte innta "før" trening.
Om du har vært "i form" over lengre tid, så tviler jeg sterkt på at det ligger noe overtrening eller lign. til grunn.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
spise egg, spjelt brød til + prottishake + olje te frokost. så går det en havregryn shake med 100 gram havregryn og olje og prottis.
Ok, hva med å skrive hele kosten og når treningen foregår.
Det der ble ikke jeg mye smartere av hvertfall![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)